✨SPECJAL✨
Co zrobi z okazji twoich urodzin
🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
Zaangażował w twoje urodziny cały gang. Zarezerwowali sobie cały park rozrywki. Wszystko co chciałaś zrobić. Mogłaś. Nie ważne co to było.
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
Ken-chin zarezerwował sobie ciebie na cały dzień. Był na twoje każde zawołanie.
☠️Baji Keisuke ☠️
Baji wygłupiał się z tobą cały dzień.
😩Chifuyu Matsuno😩
Przesiedzieliście w schronisku ze zwierzątkami.
Siedzieliście w wolontariacie. Bardzo fajnie się bawiliście.Nawet zaadoptowaliście 3 kotki.
💟Mitsuya Takashi💟
Takashi chciał fajnie spędzić z tobą aktywnie dzień. Wychodząc z tobą na miasto. Jednak plan mu popsuł największy wróg wszystkich dziewczyn/kobiet.
Okres mordercą bez serca. Z tego powodu prze siedzieliście cały dzień w domu. Nie zmieniło to jedno o faktu, i tak bardzo miło spędziliście dzień.
Siedziałaś pod kocykiem wtulona w chłopaka i oglądaliście filmy cały dzień.
🔥Hanma Shuji🔥
Rozlabialiscie i utrudnia liście życie policji cały dzień. Było zajebiście.
💢Angry (Souta Kawata)💢
Był dla ciebie o wiele milszy niż na ogół. Nawet mogłaś zobaczyć jak się śmieje. Bawiłaś się jego włosami.
😁Smile (Nohoya Kawata)😁
Nasza uśmiechnięta wata cukrowa świetnie zaplanowała cały dzień.
Śmieliście się, utrudnia liście innym życie i objadaliście się fast-food'em.
😘Kazutora Henemiya😘
Wszyscy wiemy jakie Kazutora ma podejście do urodzin ale mimo wszystko Kazu zrobił ci imprezę. Lecz trochę się pochrzaniło na koniec za co ochrzaniał Mikey'a i fakt że też ma niedługo urodziny. (Bawi mnie to przepraszam)
Info- Teraz specjał był taki trochę słaby ale mamy dopięto 5k wiem że będzie tu więcej wyświetleń więc teraz na 50k wyświetleń i 5k gwiazdek. Już nawet na to mam plan. Ale narazie jest teraźniejszość i bardzo dziękuję że jest was aż tyle i jak wam się to podoba.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya