Jak zareagował że y/n ma kogoś nowego?
Pt.2
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊16 tygodnie po waszej kłótni.
Draken spacerował właśnie po parku, był wkurzony. Nienawidził Emmy za to że wtedy go pocałowała, miał wyrzuty sumienia po tym co się stało. Bo przecież. Utracił swoją miłość.
Nagle do chłopaka podbiegł Mitsuya.
-Cześć Draken.-Powiedział niższy.
-Hej - odpowiedział smutno - co tu robisz?-Spytał.
-A nic, czemu jesteś smutny? Dalej chodzi o tą sprawę z Y/n..?-Zapytał Takashi
-Tak, myślę o niej, za dzieciaka często się tu bawiliśmy, pamiętam jak raz się wywaliłem, a ona się na mnie położyła. - zaśmiał się na to wspomnienie.
Dalej już nie gadali, gdy nagle draken zatrzymał się patrzył się przed siebie. Zobaczył ciebie idącą za rękę z innym. Chłopak pomyślał, że to tylko twój przyjaciel, ale po chwil zauważył jak się całujecie. Wiele emocji w nim buzowało, był wkurwiony, smutny i zazdrosny, przecież byłaś tylko jego. Chciał teraz podbiec i przywalić chłopakowi, z którym się spotkałaś, już miał to zrobić, ale w ostatniej chwili Mitsuya go zatrzymał.
-Draken stój. Zanim coś zrobisz. Zobacz jaką jest uśmiechnięta i rozbawiona.-Stwierdzil z nadzieją że Ken odpósci. Nie chciał teraz kłótni. Wiedział że Y/n się wkurwi. Znowu by się poklócili. Nie chciał tego.
-Al- nie skończył wypowiedzi bo Fioletowowłosy mu przerwał.
-Nie ma ale, spójrz na nią. Czy nie tego chciałeś? Zawsze chciałeś by była szczęśliwa. Jeżeli teraz to rozwalisz ona ci nigdy nie wybaczy..-stwierdził smutno. Wiedział jak chłopaka to boli lecz wiedział też jak bardzo Y/n cierpiała.
Ken-chin się załamał chciał cię odzyskać, kochał ciebie nad życie, nie potrafił patrzeć na ciebie z innym, przecież byłaś tylko jego...
Chłopak odpuścił i poszedł w przeciwnym kierunku z łzami spływającymi po policzkach.
Szybko powstrzymał się od łez i odszedł.
Mitsuya stał jescze przez chwilę patrząc się to na ciebie to na Drakena, współczuł chłopakowi, ale wiedział też jak bardzo ty przez to cierpiałaś. W końcu ruszył w drogę za blondynem.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya