Y/n kogoś zabiła
💢Angry (Souta Kawata)💢
Wracałaś do domu, od jakiegoś czasu za tobą szła jakaś dziewczyna. Widziałaś ją kiedyś z chłopakiem z Valhalli. Przyśpieszyłaś kroku, a gdy skręciłaś w inną uliczkę stanęłaś i oparłaś się o ścianę, czekając na kobietę. Kiedy ta wyszła zza rogu, szybko złapałaś ją za ramię i przyszpiliłaś do muru naprzeciwko. Zasłoniłaś jej twarz ręką.
- Jeśli teraz krzykniesz, zabiję Cię bez wahania - szepnęłaś jej do ucha, gdy dziewczyna pokiwała głową, zdjęłaś dłoń z jej ust - co tu robisz i czego chcesz?
- Nie twój interes - powiedziała, a jej głos lekko się załamał.
Uderzyłaś ją w brzuch. Lekko się zachwiała i próbowała uciec, jednak ty szybko zareagowałaś, i ponownie wymierzyłaś cios, tym razem w przeponę. Dziewczyna upadła na ziemię, próbując nabrać powietrza do płuc. Gdy wreszcie jej się udało, złapałaś ją za ramię, tak by nie mogła się ruszyć.
- Mów - powiedziałaś.
- Kazali mi cię śledzić - odpowiedziała, wiedząc, że nie da Ci rady.
- Po co?
- Nie wiem, powiedzieli mi tylko, że jesteś im do czegoś potrzebna.
Znowu uderzyłaś dziewczynę, a ona zaczęła pluć krwią.
- W takim razie musimy się pożegnać - powiedziałaś.
Kopnęłaś ją w żebra w i brzuch, a z jej ust poleciało więcej czerwonej cieczy. Po chwil upadła bezsilnie na ziemię. Wtedy do ciebie dotarło, zabiłaś człowieka. Zaczęłaś panikować. Co jeśli ktoś to widział? A jeśli ona przeżyła? Łzy zaczęły lecieć Ci z oczu. Spojrzałaś w stronę kobiety. Zobaczyłaś mały nożyk, leżący przy jej nodze. Nie zastanawiałaś się, szybko złapałaś za srebrne ostrze i podcięłaś nim gardło dziewczyny. Po czym uciekłaś do domu. Przed drzwiami spotkałaś Angr'ego nie powiedziałaś nic i przytuliłaś chłopaka. Niebiesko-włosy zdziwił się twoim zachowaniem, jednak pozostał w ciszy i wtulił się w ciebie.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya