101.

1.3K 68 28
                                    

Co robcie w święta.

🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳

Wy uznaliście że wam się nie chce, więc wymyśliliście świetny plan. Powiedzieliście że się pochorowalicie. I właśnie w ten sposób przesiedzieliscie święta tylko we dwoje.

👊Draken (Ken Ryuuguji)👊

No muszę przyznać te święta były na bogato. Emma was zaprosiła na wigilię do rodzinki Sano. Wszystko było super tylko jedna rzecz trochę zepsuła admosfere. Mikey zaczął zaczepiać twojego chłopaka co skączyło się małą bójką. Ostatecznie Emma wszystko obróciła w żart. 

☠️Baji Keisuke ☠️

Uznałaś że Keisuke pójdzie z tobą na święta do twoich rodziców. Chłopak bardzo szybko się zaklimatyzował. Ostatecznie do 01.00 Baji się bawil z twoim Tatą.

😩Chifuyu Matsuno😩

Świetnie się bawiliście na wigili u niego w domu. Jego rodzice bardzo się cieszyli że spędzisz z nimi święta.

💟Mitsuya Takashi💟

Święta były organizowane u was w domu. Skonczyło się na tym że twoi rodzice pokłócili się z jego rodzicami.

🔥Hanma Shuji🔥

Shuji organizował święta w Vallhali. Uznałaś że zamiast siedzieć w święta z rodzicami wolisz być z Shuji'm więc siedzieć z swoim chłopakiem na imprezie Vallhali.

💢Angry (Souta Kawata)💢

Skończyło się wojna na jedzenie. Smile nie mógł się powstrzymać nawet w ten dzień i denerwował Soute.

😁Smile (Nohoya Kawata)😁

Taka sama sytuacja jak u Angrego tylko w tym wypadku ty mu pomagałaś w drażnieniu Souty

😘Kazutora Henemiya😘

Byłaś na wigili u chłopaka w domu rodzinnym.

Jego rodzina chciała zrobić na tobie jak najlepsze wrażenie, ponieważ ciągle mimo tak długiego związku bali się że zostawisz biednego chłopaka z powodu jego kryminalnej przeszłości.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz