34.

2.3K 105 19
                                    

Gdy y/n ma okres

🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳

Manjiro zachowuje się 2 razy poważniej niż zwykle. Wie że nawet nie celowo jego zachowanie może cię zdenerwować, więc siedzi cichutko i jest na każde twoje zawołanie.

👊Draken (Ken Ryuuguji)👊

Ken się ciebie boi że zrobi coś źle i wkurwią się na niego tak cholernie że się pokłucicie. Siedzi więc wystraszony będąc na każde zawołanie.

☠️Baji Keisuke ☠️

Mimo że Baji jest odważny to nawet on boi do ciebie zbliżyć. Jedyne co robi to kupuje ci jakieś słodycze zostawia pod drzwiami, dzwoni dzwonkiem i ucieka jak najdalej może by tylko się nie spotkać z twoim oziębłym spojrzeniem.

😩Chifuyu Matsuno😩

Nie zbliża się do ciebie i cały tydzień cie unika.

💟Mitsuya Takashi💟

*Mama Mode on*
Chłopak się tobą opiekuje. Kochany Mitsuya igra z ogniem. Jesteś wręcz jak tykająca bąba która czeka na odpowiedni moment by wybuchnąć. Jeden najmniejszy błąd a wkurwiasz się na chłopak.

Biedny nie dość że przechodzi piekło z tobą to jeszcze będzie miał za niedługo taki sam problem z siostrami. Takashi jest w chuj owym położeniu.

🔥Hanma Shuji🔥

Hanma odważył się do ciebie zbliżyć i pożałował. Wyjebała mu lepe i jak pies z podkulonym ogonem zwiał. Już się nie zbliżał.

Jak i się okres skończył musiałaś go przepraszać za pocharatanie biednego Shuji'ego.

💢Angry (Souta Kawata)💢

Bał się zbliżyć więc trzymał się z daleka cały tydzień.

😁Smile (Nohoya Kawata)😁

Smile zaryzykował. Poszedł do ciebie położył ci słodycze, swoją bluzę i pluszaka.

Udało się bez obrażeń.

😘Kazutora Henemiya😘

Kazu dał Ci swoją bluzę, słodycze i uciekł ile sił w nogach przed lecącym krzesłem.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz