Wasza Radka
🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
On zamiast zabrać cie typowo do jakiejś restałracji zabrać cie na pizze. Może nie jest to idealny pomysł na randkę ale napewno często nie spotykany. Po jedzeniu poszliście nad rzekę i dokarmialiście kaczki. Minęło parę godzin od pójścia nad rzekę kiedy zaczęło robić się zimno.
Chłopak dał Ci swoją bluzę i odprowadził do domciu.👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
Ken zadbał o każdy szczegóły, poszliście do restauracji. Wracając spotkaliście Mikey który zaczął droczyć się z twoim chłopakiem. Oboje odstawili cie do domu.
☠️Baji Keisuke ☠️
Poszliście na piknik. Baji przygotowal wszystko wcześniej po czym zaprowadził w miejsce spotkania. Było naprawdę miło. Lecz jak to mówią wszystko co dobre szybko się kończy. Zadzwonili do niego z gangu. Okazało się że musi pilnie iść, bardzo cie przepraszał po czym poszedł, ale w rekonpensacie przyszedł do ciebie następnego dnia i do końca tego tygodnia był już na każde twoje zawołanie.
😩Chifuyu Matsuno😩
Park rozrywki wydawał się chłopakowi wspaniałym miejscem na randkę i miał rację. Cały dzień się świetnie bawiliście, wieczorem Poszliście jeszcze na jedzonko i do domciu. Padliście jak zabici.
💟Mitsuya Takashi💟
Uczył cie szyć. Może nie jest to najromantyczniejsze ale sprawiło wam to bardzo dużo frajdy. Miło spędziliście dzień.
🔥Hanma Shuuji🔥
Byłaś u niego cały dzień więc od samego rana oglądaliście filmy, wygłupialiście się i inne takie. Nawet udało Ci się uczesać ha me.
💢Angry (Souta Kawata)💢
Smerfik zabrał cie koncert twojej ulubionej grupy muzycznej. Bardzo fajnie było lecz niestety ktoś wam przeszkodził w miłej zabawie. Jednym słowem jakiś gościu za zol cie podrywać. Dość szybko sytuacja została wyjaśniona a dokładniej gościu dość mocno oberwac od twojego chłopaka. Po całym zajściu wrzuciliście do domu.
😁Smile (Nohoya Kawata)😁
Kochany Nohoya zabrał cię nad jezioro w przepiękne miejsce, rozmawialiście przez większość czasu aż usnęłaś. Chłopak wziął cię na race i zaniósł do domu, obłożył cie na łożko i sam położył się obok ciebie. Poszliście spać wtuleni w siebie.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya