W jaki sposób cie zaskoczy.
🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
Manjiro kupił ci kwiaty i zabrał cie na zakupy cało dobowe. Oczywiście za wszystko co wybrałaś w sklepach płacił on.
Lecz dokupił pare rzeczy bez twojej wiedzy. Kupił ci na przykład bardzo skąpą kononkową bieliznę.
Manjiro ma w planie zobaczyć jak na tobie leży (😏).
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
Draken bardzo cie ostatnio zaskoczył. Chłopak zaczął okazywać ci uczucia publicznie.
Było to bardzo nie spodziewane ponieważ on nigdy nie był aż tak śmiały w okazywaniu uczuć.
Nie przeszkadzało ci to, wręcz przeciwnie.
☠️Baji Keisuke ☠️
Zrobił się o wiele milszy i pobłażliwy dla ciebie. Zachowywał się jak takie potulne zwierzątko. Chciało się tylko go przytulać i nie puszczać.
😩Chifuyu Matsuno😩
Nasz kochany Chifuyu aka. przytulak zrobił się bardzo zazdrosny i nadopiekuńczy.
Nie wiedziałaś jak na to zareagować. Z jednej strony byłaś zadowolona z faktu że chłopak się o ciebie troszczy, lecz fakt że każdy chłopak który do ciebie podszedł był odstraszany przez Matsuno trochę cie drażniło.
💟Mitsuya Takashi💟
Chłopak zaczął ci gotować. Robił śniadania do łóżka, kolację jak wracasz zmęczona ze szkoły. Nie wiedziałaś że potrafi gotować.
🔥Hanma Shuji🔥
Stał się mniej bezpośredni.
💢Angry (Souta Kawata)💢
Chłopak zaczął się w twoim towarzystwie częściej uśmiechać.
😁Smile (Nohoya Kawata)😁
Chłopak przestał się uśmiechać.
😘Kazutora Henemiya😘
Chłopak zaczął się zaczepliwy. Zaczepiał i drażnił cie na każdym ruchu.
Info- Wim że specjalna miał być na 5k i już go zaczynam. Wyjdzie w rozdziale 30 ponieważ mam mały zapas zrobiony.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
عاطفيةPostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya