100.6

1K 66 9
                                    

Y/n kogoś zabiła

🔥Hanma Shuji🔥

Od tygodnia do Hanmy przystawiała się jakaś dziewczyna. Byłaś na niego zła, bo jej nie spławił. Coraz więcej negatywnych emocji zbierało się w tobie. Miałaś ochotę ją zabić. Umówiłaś się z nią na spotkanie, chodziłyście po mieście, ledwo wytrzymywałaś. Poszłyście na dach wieżowca, w twojej głowie pojawił się plan, gdy dziewczyna podeszła do barierki, popchnęłaś ją. Kobieta spadała w dół, wtedy niewiadomo skąd pojawił się Hanma. Chłopak zdawał sobie sprawę że to jego wina. Wiedział że nienawidziłaś tej dziewczyny mimo wszystko dalej jej od siebie nie odtrącał. Chciał zobaczyć czy Ci zależy. Zależało aż za bardzo. Po dłuższej chwili obserwowania co zrobi Shuji po tym jak zobaczył cie mordującą inną dziewczynę. Shuji powoli się do ciebie podszedł. Spodziewałaś się że chłopak się wkurzy jednak tak się nie stało.

- Przepraszam..- powiedział cicho chłopak przytulając cie.

  Hanma poczuł się cholernie winny. Wiedział że jesteś typem dziewczyny zazdrosnej. Nigdy nie chciał, wplątywać cię w ten świat. Próbował cię przed nim chronić. Bał się o ciebie strasznie. Poczucie winy mieszało się ze złością. Nie chciał aby ci się coś stało. Przytulał cię bardzo mocno, jakby ktoś miał cię zaraz mu zabrać. Staliście razem 30 minut. Nic nie żałowałaś, oprócz jednego, przez ciebie Hanma uważa, że to on zawinił.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz