Uzu.

464 13 9
                                    

Kokucho

Pierwsze spotkanie

Znałaś go od dziecka

Co o nim pomyślałaś

Byliście przyjaciółmi od tak dawna że nawet nie wiadomo.

Co on o tobie pomyślał

;)

Jakim tekstem chciał cię poderwać?

Kręcisz mnie jak kucharz ciastem od pizzy.

Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi?

Byliście już przyjaciółmi.

Gdzie pójdziecie z jego gangiem?

Może nie gangiem ale ty z Kokucho i Izaną poszliście do opuszczonego wesołego miasteczka.

Co robicie w wolnym czasie?

Dopytujesz jak poznał Izane jednak nie jest zbyt rozmowny jeśli o to chodzi więc później robicie maraton filmowy.

Za co przebierzecie się na Halloween?

On- Tom
Ty- Jerry

Kiedy zaprosi cie na horror do kina.

Skończyło się na tym że przegadaliście cały seans i prawie nic nie wiecie na temat filmu.

Kiedy chce się przytulić

Po prostu podchodzi i się przymila.

Wasza randka.

Chłopak zaaranżował wszystko z Izaną wykminili świetny pomysł i kokucho zabrał cię do wesołego miasteczka. Po długich zabawach na chyba każdej atrakcji poszliście na diabelski młyn. Siedzieliście już w wagoniku(?) i jechaliście w górę. Ty bawiłaś się pl uszkiem którego chłopak dla ciebie wygrał. Kokucho był w ciebie zapatrzony jak w obrazek. Po chwili zatrzymaliście się na samym czubku. Rozglądał as się czemu stoicie. Wtedy kokucho przybliżył się do ciebie i położył rękę na twoich barkach.
-Hm? Czy to twoja sprawka ze sir zatrzymaliśmy?
Spojrzałaś na chłopaka zaciekawiona.
-Może.
Po chwili przed tobą rozprysły się błyski światła. Pokaz świateł. Spojrzałaś skąd idzie wiązka i gdy dojrzałaś miejsce. Dojrzałaś również Izane trzymającego ręce w górze. Nie mogłaś się nie uśmiechnąć na ten widok i dałaś delikatnego kuksanca w ramię.
-Wy to naprawdę głupi jesteście czasami.
Chłopak na to się zaśmiał i cie pocałował.

Kiedy jest zazdrosny

Nie jest.

Wyznanie miłości.

On okazał ci swoje uczucia już na pierwszej randce. Jednak nigdy nie wypowiedział tych słów. Nie musiał. Chłopak okazywał ci to w inny sposób. Dla niego spędzony czas razem i pomoc była okazywaniem miłości.

Po jakim czasie zamieszkacie razem?

Po 7 tygodniach.

Kiedy dowiaduje się że nie żyjesz.

Chłopak dowiedział się iż izana i Y/n się pokłócili i Izana stracił kontrolę. Byli dużo krwi wszędzie. Pierwsze co zobaczył chłopak to Izane w transie. Później dopiero dostrzegł nieprzytomną Y/n. Nie dane mu było zareagować.

Kiedy rozumie że to sen.

Zaraz po tym jak cię zobaczył wracz spadł z łóżka. Odrazu się obudziłaś na ten dźwięk i zapaliłaś lampkę.
-C-co ty robisz na podłodze?- Spytałaś przecierając oczy.
Chłopak nie odpowiedział tylko odrazu wstał potykając się jeszcze o koudrę i padł Ci w ramiona w ciszy. Przez dłuższy czas chłopak łkał w ciszy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 03, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz