Hello! 🌼
First of all, thank you sudi singgah sini hehee. Thank you sudi luangkan masa utk baca story saya ni 🥰
Just wanna tell you, cerita ni memang 100% cliche hahahaha 😂 maybe taklah sebest, sehebat, sekebabom story2 yg lain. Sbb masa ni, saya baru saja berkecimpung dlm dunia penulisan 😂😂
Author dah lupa storyline, and nama watak hahaha. So, saya takkan edit apa2😂
Apa-apapun, check out my new stories!
________________________
Tittle
Patah Tumbuh Hilang BergantiSinopsis :
Siapa kata cinta pertama itu indah? Cinta pertama penuh dengan dugaan dan cabaran.
Aku sangat mencintai Azfar. Rindu? Tiap hari. Sayang? Semakin hari semakin bertambah. Azfar cinta pertama aku. Tapi aku silap. Dia tidak menganggap aku sama seperti apa aku menganggap dia.
Fayyad. Pertemuan kami tidak diduga. Pertemuan kami agak hurmmm.. Tapi, entah kenapa lama-kelamaan, aku mula rasa sesuatu. Sama dengan apa yang aku rasa terhadap Azfar waktu mula-mula bersama dengannya dulu.
Aku mengaku aku masih sayangkan Azfar tapi aku tak boleh nafikan, Fayyad sentiasa ada cara untuk mengubat luka di hati cuma aku tidak tahu sama ada dia menyedari perkara itu atau sebaliknya.
Kisahku ini saling tidak tumpah dengan pepatah, PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI.
So kpd sesiapa yg susah nak move on tu, bacalah kisahku ini.
Sekian,
TENGKU NAIRA________________________
Title :
Tiada Yang SempurnaSinopsis
Di awal pertemuan lagi, mereka memang sudah tidak menyukai antara satu sama lain walaupun masing-masing tidak kenal.
Namun, siapa sangka, mereka telah ditakdirkan menjadi suami dan isteri. Walaupun begitu, rasa cinta tidak pernah wujud walau cuma sekecil zarah.
Yang si isteri meminta simpati. Yang si suami pula penuh dengan rasa benci di dada.
Apa sebenarnya yang terjadi di antara Hanis Adella dan Nadzhan Aryan?
Mengapa Hanis Adella begitu terdesak hendak berkahwin dengan Nadzhan Aryan?
________________________
And, author juga ada story d NovelPlus 😋
Tittle :
Mission and Love
YOU ARE READING
Buka Hatimu, My Maid! (COMPLETED!) 🌼❤️
Romance'Kenapa awak sanggup tipu diri awak?! Kenapa awak sanggup siksa diri awak sendiri?! Saya cintakan awak dan saya tahu awak juga cintakan saya!" -Indra Arifin 'Awak tak akan faham, saya. Sampai bila-bila pun awak tak mungkin dapat cinta saya dan saya...