21- Sevgi

17.7K 694 156
                                    

Ahu

Bazı günler ölümü bekliyormuşum gibi hissederdim. Birbirinin aynısı , bazen anlamsız geçen günler bana bunu düşündürürdü.

Şimdi yaşamayı öğreniyor gibiydim. Heyecanlı ve mutlu hissediyordum. Yine de bu karnımda hissettiğim ağrıları geçirmiyordu. Oldukça şiddetli geçen regl dönemimin bu zamana denk gelmesi tamamen şans yoksunluğumdan kaynaklıydı.

Yolculuk zamanında da hafif hafif hissetmiştim fakat gerginlikten olduğunu zannetmiştim.

Yemekten sonra eve gelmiştik.
Olanlardan sonra pamuk şekerim yarım kalmış , eve geldiğimde komodinin üzerine bırakmıştım. Artık pamuk şekeri aklıma geldiğinde küçükken olanları değilde bugün yaşanılanları anımsayacaktım. Merih'in beni öptüğünü.

Kıyafetlerim ve takılarım yerleştirilmişti. Zaten çok bir şey getirmemiştim. Karnımdaki ağrılar iyice artarken bende ılık bir duş almış şimdi de felçli gibi yatıyordum.

Regl dönemini sıfır ağrı ve acıyla geçirenlere özendiğim kadar kimseye özenmemiştim. Resmen ölümüne acı çekiyor , kıvranıyordum.

Merih ile olan yakınlığım daha sonra Merih'in vurulması derken takvimden uzaklaşmış ne zaman olduğunu bile unutmuştum.

Neyseki kolay üşüyen hatta hiç ısınamayan biri olarak pamuklu kıyafetlerim buradaydı.

Bacaklarımı iyice kendime çektim. Bu havada bile üşüyordum.

"Güzelim"

Kapı yavaşça tıklatılmıştı. Ben cevap vermeye bile zaman bulamadan Merih çoktan içeri girmişti. Ona biraz sonra geleceğimi söylemiştim ama halim yoktu. Endişelenmiş görünüyordu.

"Siktir hasta mısın?"

Karnıma art arda giren kramplar yüzünden doğrulamıyordum. Acıdan gözlerim doldu. Bunun için kullandığım bir ilaç vardı ama Merih'in evine yerleşirken unutmuştum.

"İyiyim "

Valla çok iyisin böyle devam.

"Yavrum saçmalama nasıl iyisin bembeyaz olmuş yüzün"

Doğrulmaya çalışsam da bunda pek başarılı olduğum söylenemezdi.

"Dur dur kalkma doktor çağıracağım"

Endişeli ve telaşlı çıkan sesiyle sıcacık hissettim. Birinin bana böyle değer vermesi alışık olduğum bir şey değildi.

"Merih regl dönemindeyim doktorluk bir durum değil "

Sesim kısık ve yorgun çıkmıştı. Ciddi ölçüde acı çekiyordum. Bir daha asla o ilaçları aksatmayacaktım.

Saçlarımdaki eller duraksamış iyice bana yaklaşmıştı.

"Beni bekle güzelim hemen döneceğim"

Gözlerim kapalı halde onu onayladım. Sanki ağrım azıcık hafiflemiş gibi hissediyordum. Neredeyse bir gün bu ağrıyı çekeceğim düşüncesi pek de iç açıcı değildi.

Diğer günlerim en azından normal bir şekilde devam ediyordu.

Acele acele açılan kapı ile gözlerimi araladım. Merih üzerindeki gömleğin tüm düğmelerini açmış yanıma gelmişti. Tüm karın kaslarını görmeme rağmen gözlerimi kaçırıp yüzüne odaklanmaya çalıştım.

 AŞK ŞARABI|+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin