24- Yakalanmak

17K 660 77
                                    

Keyifli okumalar❤

Ahu

Güneş kendini kızıllıkları ile belli etmeye başlamıştı. Ben Merih'in çıplak göğsünde uzanıyorken zaman kavramından bir hayli uzaklaşmıştım.

Uyuduğum zamanı anımsıyordum fakat kaç saat önce uyandım , ne kadardır bu şekilde uzanıyorum hiçbir fikrim yoktu.

Merih ile banyodan sonraki yaşadıklarımız aklıma gelince dokunduğu her yerin yeniden alev aldığını hissettim.

Beni sevdiğini ilk defa söylemişti. Ne garip bir ilişkimiz vardı. Birbirimize sevdiğimizi söylemeden bu kadar yakınlaşmıştık.

Küçük bir tebessüme ettim. Sevmekten çok korkuyordum daha doğrusu pişman olmaktan korkuyordum. Bu onu sevdiğim gerçeğini tabiki de değiştirmiyordu.

Çıplak göğsünde parmaklarımı hareket ettirdim. Ona dokunmak eskisi kadar utandığım bir şey değildi.

Merih'in elimi tutması ile gözlerine bakabilmek için başımı göğsünden ayırdım.

"Amacın beni delirtmek mi yavrum?"

Yavrum.

"Yoo , hem ne yaptım ki?"

Sende az değilsin.

Belimdeki ile ile beni çevirmiş üzerime çıkmıştı. Dudaklarımız arasında kalan azıcık mesafeyi kapatmış , sıcacık bir öpücük kondurmuştu.

Tüm vucüdunu hissetmek utanmama sebep olurken , öpücükleri kendimden geçmemi sağlıyordu.

Üzerimdeki tişörtün içerisinde ellerini hissetmem ile derin bir nefes aldım. Eli belimi okşarken bende alt dudağını ısırdım.

Bu beni kendine daha çok çekmesine neden olmuştu. Aldığım nefes bana yetmezken Merih dudaklarımdan ayrılmıştı.

"Delirtiyorsun beni"

Hâlâ saçlarıma küçük küçük öpücükler bırakıyordu. Bir eli çıplak belimde diğer eli ise kalçamın hemen üzerindeydi.

Nefeslerim düzene girmediği için sık sık nefes alıyordum.

"Merih bugün mü döneceğiz?"

"Evet güzelim ama istersen tekrar geliriz"

Zaten gitmek istediğim için bir şey söylemedim. Devam eden derslerim ve bulmam gereken bir staj yerim vardı.

"Ben duş alacağım sen daha uyuyacak mısın?"

Saçlarımı okşarken yavaş yavaş uykumun yeniden geldiğini hissettim. Birazcık daha ona yaklaşmamla tebessümünü tenimde hissedebiliyordum.

"Minik bir kedi gibisin"

"Tırmalarsam görürsün"

"Zevk alırım"

Koluna yavaşça vurduğumda gülüp parmaklarımı öpmüştü. Yaptığı çoğu imâyı normalde anlamıyordum fakat bunu anlamıştım. Beni utandırmaya çalışıyordu. Pislik.

Yavaş yavaş kapanan gözlerime engel olamadım. Ona kızmaya daha sonra da devam edebilirim.

..

"O şerefsizi boş olan depolardan birine götürün. Ben gelene kadar kimse yanına bile girmesin!"

Güne böyle başlamak pek tercih ettiğim bir şey değildi. Merih 'in yan odadan gelen sinirli sesi tüm evi hakimiyeti altına almıştı.

 AŞK ŞARABI|+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin