08- Yakınlık

24.3K 1K 115
                                    

Ahu

İçimdeki kendimi sorgulama arzusu yerini yavaş yavaş heyecanıma vermişti.

Burası benim için yepyeni bir başlangıç olacaktı ve ben bu sefer beyaz sayfalarımı mürekkebe heba etmek istemiyordum.

Bir kısmı arabada kalsa da elime alabileceğim kadar eşya almış ilerlemeye başlamıştım.

Bana yardım eden şöfore minnetle gülümseyip devam ettim.

Artık kendimi sorgula sürecim bitmiş yalnızca anı düşünüyordum.

İleride oturan Ela ile Merih bey dikkatimi çekti. Yan yana oturmuşlardı. Ela'nın başı Merih beyin omzundaydı.

Merih bey sabah girdiğimiz kapıya doğru bakarken bir yandan da Ela'nın saçlarını okşuyordu.

Evet , sabah diğer kapıdan gelmiştik.

Zor zahmet taşıdığım kutulardan biri düşünce beklediğimden daha güçlü bir ses etrafa yayıldı.

Ela ve Merih bey'in de gözlerinin buraya döndüğünü hissetmemle utançla kızardım.

Adım sesleri buraya doğru gelirken ben önemli ders notlarımı koyduğum kutuyu toparlıyordum.

"Dur yardım edeyim"

Ela çoktan gelmiş bana yardım ediyordu. Daha gelir gelmez bu kadar rezil olmak pek de istediğim bir şey değildi.

"Biz de seni bekliyorduk"

Neşeyle yüzüme baktığında karnıma güçlü bir yumruk yemiş gibi hissettim.

Gözlerim Merih bey'e döndüğünde o çoktan diğer eşyalarımı almış eve taşıyordu. Gözleri bana hiç değmedi.

"Teşekkürler"

Aldığım kutuyu bu sefer daha sıkı tuttum. Ela'nın yönlendirmesiyle eve girdim.

Etraftaki korumalar bir kez daha dikkatimi çekse de sormak biraz ayıp olacağından susmak zorunda kaldım.

Yeniden burada olmanın garip tınısı beynimde anlamsız seslere yol açmıştı.

Ela'nın çocuksu bir heyecanla beni çekiştirmesine bir şey demiyor hatta içten içe seviniyordum.

Merih bey'in anlattığına göre ciddi şeyler yaşamıştı. Bu yüzden onu frenlemedim ve heyecanını sömürmedim.

"Gel bak burasını abim sana hazırlattı"

Yalnıza Ela ile birlikte girdiğimiz odaya hızlıca bir göz gezdirdim. Beyaz ve mor ağırlıkta kullanılmıştı. Yüzümde silik bir tebessüm oluştu. En sevdiğim renkler bunlardı.

Oda oldukça büyük ve ferahtı. Saate rağmen hâlâ içeride güneş vardı ve oda gayet canlı duruyordu.

Hira ile birlikte kaldığımız evdeki gibi buram buram kasvet kokmuyordu.

Makyaj masamdan , boy aynama hatta çalışma masama kadar burada olması bir nevi ufak bir şoka uğratmıştı.

8 bin maaş , ultra güzel bir ev ve yemek buraya ait.

Tek yapman gereken birkaç saat konuşmak.

Uzaktan baktığın zaman oldukça kârlı görünüyordu. Fakat insan ister istemez neden diye sorguluyordu.

"Beğenmediğin bir şey varsa değ..."

Cümlesini tamamlamadan kestim. Kendimi yeterince garip ve mahçup hissediyordum.

 AŞK ŞARABI|+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin