300bin olduk 🎉🎊🎉
Bunun hatrına eğer geçmiş bölümlerden oylamayı unuttuğunuz varsa bir dakikanızı ayırıp bakar mısınız?
Öptüm😘
..............
Merih
Sağ göğsümdeki kurşun yarası , sol göğsümdeki boşluk kadar canımı acıtmıyordu. Onsuz geçirdiğim on gün benim için türlü eziyetlerden daha zor gelmişti.
Ona karşı olan ilgimin ilk başta bunun bir takıntıdan ibaret olduğunu zannetmiştim.
Kimse ilk defa gördüğü bir kadına böyle delicesine tutulamazdı. Ben tutulmuştum. Fakat bu kesinlikle takıntı değildi. Eğer beni sevmeseydi ve hayatından çıkmamı isteseydi hiç düşünmez çıkar giderdim. Belki ömrümün son gününe kadar pişman olurdum yine de o mutlu olsun isterdim.
İzmir de göz göze geldiğimiz ilk an sanki ruhumdaki bütün boşlujların bir bir kapandığını hissetmiştim. Öyle de olmuştu. Bende eksik olan ne varsa beni tamamlıyordu ama ben onu tamamlayamıyordum.
Yavaş yavaş yerimde doğruldum. Karşımdaki listeye göz gezdirdim. Ayağa kalktım fakat bu oldukça canımı yaktı. Ameliyattan sonra ilk defa ayağa kalkıyordum.
"Abi yardım edeyim mi?"
Emre buradaydı.
Onunla tanıştığımız günden beri her zaman yanında olmuştu.
Elimle durmasını işaret ettim. Kimsenin bana yardım etmesini istemiyordum. Ahu'm hariç.Masmavi gözlerinin ağlamaktan kızardığını tahmin edebiliyordum. Fakat bunu yapmak zorundaydım. İkimiz için böyle olmak zorundaydı.
"Abi yengemi aradın mı?"Kısık sesle sorduğu soruyla hemen ona döndüm.
"Niye bir sorun mu var?" Ona bir şey olmasın diye buradayken, canının yanmasına dayanamazdım.
"Yok abi de geçen gün beni aradı seni sormak için. Bende birazcık saçmaladım yengemde bana bir sövdü."
Onu ne kadar üzdüğümü az çok tahmin edebiliyordum ama her şey bitecekti. İkimiz için en hayırlısı buydu ve bunu yapmak zorundaydım.
"Sövdü derken" Normalde Ahu'nun ağzından tek bir kötü kelime duymamıştım. Küfür etmekten asla hoşlanmıyordu. Bende onun yanında dikkat etmeye çalışıyordum.
"Valla abi öyle bir sövdüki bende şaşırdım"
Benim küçük bebeğim döndüğüm zaman bana çok çektirecekmiş gibi görünüyordu.
Onu düşündüğüm zaman yüzümde oluşan belli belirsiz tebessüme engel olamıyordum.
Panoya yaklaşıp oradaki bir resme daha çizik attım.
Az kalmıştı.
...... ..... ..... .... ...... ...... ...... ...... ..... ...
Ahu
Üzerimdeki sakinliği ben bile anlamsız karşılarken herkes benden bir tepki bekliyordu. Savaş ve Hülya buradaydı. Herhalde bağırıp, çağırmamı bekliyordu.
Bende kendimden öyle beklesemde ona bile halim yoktu. Sanki günlerce haftalarca dolu dizgin koşmuş , dinlenmeye yeni vakit bulabilmişim gibi hissediyordum.Merih bana annemin babamın vermediği sevgiyi vermişti. Onun bir anda herkesle birlikte ortadan kaybolması bilinçli olduğunu ortaya koyuyordu. Ela yoktu , korumaları yoktu ve arabaları yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARABI|+18|
Teen FictionTolstoy'un da dediği gibi: " Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar : Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir." (Tanıtım kısmı yeniden yazılmak üzere kaldırılmıştır) ... Başlangıç: 29.06.2021 (Alıntı ve çalıntı durumunda g...