Ahu
"Evlensene benimle"
Merih'in söylediğinde ciddi olup olmadığını anlamak adına hafif doğrulup direkt gözlerinin içine baktım.
Onu seviyordum evet ama her şey sevgi ile halledilmiyordu. Üstelik ani bir kararın birinin hayatını nasıl etkilediğini en iyi ben bilirken bunu kabul edemezdim.
"Merih biraz erken değil mi?"
Biraz mı? Daha 2 dakika önce barıştınız.
Ses tonum biraz kısıktı. Beni yanlış anlamasını asla istemiyordum.
"Yo bence hiç erken değil hatta geç kaldık"
Kesinlikle ciddi olduğunu şu an daha iyi anlamıştım. Kendi tarafindan bakınca beni uzun zamandır tanıyordu ve bekliyordu.
"Merih ben buna hazır değilim"
Acaba birden söylemese miydim?
"Sorun değil beklerim"
Hayal kırıklığına uğradığını biliyordum ama bir anda kabul etmek pek sağlıklı bir karar değildi.
Hem adamın ettiği evlenme teklifine bakar mısınız?
Sanki bu fikir aniden aklına gelmiş gibi pat diye söyleyivermişti.
Neyseki bana da sorma tenezzülünde bulunmuş benden habersiz nikah tarihi falan almamıştı.
"Ben üzerime bir şey giyip geliyorum"
Beni salonda bırakıp giderken bende kendime gelebilmek adına derin derin nefesler aldım.
Üzerimdeki ince hırkayı çıkarıp kenara koyduğumda biraz önceki heyecanımı biraz olsun azalmıştı.
Resmen bana evlenme teklif etmişti!
Ay anladık be.
Merih yeniden kadrajıma girdiğinde yerimde hafif doğruldum. Bu yüzden aramıza soğukluk girmesini istemiyordum.
"Gel yavrum kahvaltı hazırlayım sana"
Yaklaşık beni kucağına aldığında ellerimi hemen boynuna doladım. Bunu beklemiyordum. Neyseki biraz önce konuştuklarımız aramızı bozmamıştı.
Benim tezgahın üzerine oturmamı sağladığında neredeyse gözlerimden kalpler çıka çıka bakacaktım.
"Yardım edebilirim"
"Sen otur güzelim bugün benim misafirimsin"
Normalde hep özenli olan saçları bugün dağılmış , saçının tutamları alnına dökülmüştü.
Sanırım bana omlet yapıyordu. Aslında kahvaltı yapmıştım ama madem bu kadar istiyordu yapsın canım.
"Emre senin yanında kalmaya devam etsin bir şeye ihtiyacın olursa ona söylersin"
Buraya gelmemi sağlayan korumadan bahsediyordu.
"Gerek yok teşekkürler"
Beni dinmeyeceğini düşündüğüm bir bakış atmıştı. Benim için çay hazırlıyordu. Ben kahveyi pek sevmiyordum. İçsem bile sabah içmek pek bana göre değildi.
Merih benim tam tersine günün her saatinde kahve içebilirdi.
Mafya kahvaltı hazırlıyor arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARABI|+18|
Teen FictionTolstoy'un da dediği gibi: " Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar : Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir." (Tanıtım kısmı yeniden yazılmak üzere kaldırılmıştır) ... Başlangıç: 29.06.2021 (Alıntı ve çalıntı durumunda g...