Ahu
Hayatın bana karşı göstermiş olduğu tutum ne kadar da manidar öyle değil mi?
İki gün gözlerimin ışıldaması üç gün yüreğimin kan ağlamasına denk geliyordu.
Tüm güzel anılarımın ardında kara bulutlar saklı oluyor en sonunda her yeri yakıp geçiyorlardı.
Dizlerim sanki duyacaklarımı hissediyormuşcasına tir tir titriyordu. Yatağımın kenarına iyice yerleştim. Her an kendimi düşecek gibi hissediyordum.
Titreyen elimle videoyu başlattım. Bu adam hayatıma girme ve hakkımda yorum yapma hakkını nereden buluyordu bilmiyorum. Yine de kendi içimi kemiren şüphelerde üst üste gelmesiyle silip atamıyordum.
"Ne zaman söyleyeceksin?"
Bu Kadir'in sesiydi. Bir evin bahçesinde karşılıklı oturuyorlardı. Muhtemelen biraz önce Merih'in beni davet ettiği evdi. Siyah olan duvarları bile onu anlatıyor gibiydi.
"Söylemeyeceğim"
Neden bahsettikleri konusunda hiçbir fikrim olmamasına rağmen kendimi çok gergin hissediyordum. Kulaklarım aşırı derecede uğulduyordu.
"Saçmalama ya başka birinden öğrenirse ne olacak?"
"Sen ve Ela'dan başka kimse bilmiyor sizde Ahu'ya bunu asla söylemeyeceksiniz!"
Kalbim bir saniye içerisinde binbir parçaya bölündü. Benden ne sakladığının bir önemi yoktu , asıl önemli olan bana herhangi bir konuda yalan söylediğiydi. Ve bunu marifetmiş gibi bağırarak üstelemeye çalışıyordu.
Ve bunu yıllar sonra çıkıp gelen bir adamdan öğrenmem daha çok içimi yakmıştı.
Titreyen parmaklarım ile durdurduğum videoyu yeniden başlattım.
"Oğlum bak bu yaptığın doğru değil git konuş lan kızla!"
Gözyaşlarımın bir bir dökülmesine izin verdim.
Kadir'i ciddi gördüğüm nadir anlardan biriydi. Bir hayatımıza girdiği gün bir de bugün böyleydi.
"Ne söyleyeceğim lan? Ben seni iki yıl önce İzmir de gördüm. Sapık gibi takip ettim. Ev arkadaşınla sorunların büyüyünce hep birlikte sana yalan söyledik. Seni buraya gelmeye mecbur bıraktım mı?"
Telefonun elimden düşmesine engel olamamıştım.
Onunla hastanede karşılaşmamız ilk değil miydi? Hirayı nereden biliyordu? Ela'nın hastalığı gerçek değil miydi? Başım çok ciddi anlamda dönüyordu.
Yeni gelen bildirim ile diğer videoyu da başlattım. Ela ve Merih bir davetteydi.
Videonun altında da bir mesaj atmıştı.
Eğer bir önceki videoya inanmazsan bunu izle kızım.
Video da Merih ve Ela'nın yılbaşını kutlamak için gittiğini söyleyen bir magazin programına aitti.
Her yerde gördüğüm 2021 logoları boynumda akıl almaz bir yakıcı his bırakmıştı.
Ela sözde 2 yıldır evden çıkmıyor burada yaşıyordu.
Koşarak banyoya ilerledim. Midem şiddetli şekilde bulanıyordu. Daha fazla direnemeyip midemi boşalttım.
Nasıl ilaçlardaki düzensizliği ,bana anlattığı çocukluktaki olaylar hakkındaki uyuşmazlığı daha erken fark etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARABI|+18|
Teen FictionTolstoy'un da dediği gibi: " Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar : Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir." (Tanıtım kısmı yeniden yazılmak üzere kaldırılmıştır) ... Başlangıç: 29.06.2021 (Alıntı ve çalıntı durumunda g...