29- Sarhoş

14.2K 648 58
                                    

Ahu

Okuduğum kitaptaki en heyecanlı yerine geldiğimde komodinin üzerine bırakıp oda da birkaç tur attım. Daha sonra yaptığım hareketin saçmalığı zihnime dolduğunda gülmeden edemedim. Kesinlikle kafayı yemiştim.

Üzerimdeki ayıcıklı pijamam tam depresyon moduna uygun bir haldeydi. Sıkıntıyla iç çekmeden duramıyordum.

Resmen sıkılmaktan sıkılmıştım.

Savaş'ın gönderdiği bilgisayar ile 2 tane film izlemiş daha sonra gözlerim acıdığı için bu sevdadan vazgeçmiştim. Biraz yemek yedikten sonra yeniden odaya gelmiş ve odadaki neredeyse tüm dolapları karıştırmıştım.

Savaş'ın kapıma koyduğu korumadan cilt maskesi bile istemiştim. Adamın yüz ifadesinin şaşkın hali hâlâ zihnimde taze duruyordu.

Üst üste yaptığım cilt maskelerinden sonra devrim niteliğinde bir sonuç beklesem de beni yeterince tatmin etmemişti.

En sonunda kitap okumaya karar vermiş ama artık ondan da sıkılmıştım.

Olanları düşünmemek adına yapmadığım şey kalmamıştı. Odanın ortasındaki tüylü halıya kendimi boylu boyunca bırakmış, deyim yerindeyse ölü gibi yatıyordum.

Kapının açılma sesiyle bile duruşumu bozmadım. Gözlerim kapalı halde bekledim. Sayabildiğime göre yaklaşık 8 dakikadır bu pozisyondaydım.

"Yerde ne yapıyorsun manyak?"

Savaş gelmişti. Şaşkınlığını ses tonundan bile anlayabiliyordum. Hayır yani hiç mi yerde yatan görmedin?

"Çoook sıkıldım"

Yatağımın üzerine oturduğunu gelen seslerden anlayabiliyordum.

Oh valla beyefendinin rahatı da kimsede yok.

"Kalk hadi"

"İstemiyorum"

Aslında daha önceden internette gördüğüm bir şeyi deniyordum. Eğer yaklaşık 20 dakika hareketsiz yatarsan vücudun direkt olarak uyku moduna geçiyordu.

En azından uyuyabilirdim değil mi?

"Hadi kalk sana bir şey öğreteceğim"

Her daim merakıma yenilmek zorunda mıyım? Sebep.

Yavaşça gözlerimi araladım. Odanın içerisine çok fazla güneş vurduğundan gözlerimi birkaç kez kırpmak zorunda kalmıştım.

Yattığım yerden doğrulduğumda sinirli olduğunu düşündüğüm bakışlarımi Savaş'a yönelttim.

Yanıma fırlattığı , evet fırlattığı, boks eldivenleri ile bakışlarım bölündü.

Ben hâlâ anlamsızca etrafıma bakınırken o çoktan ayağa kalkmış kapının yanına kadar ilerlemişti.

"Nereye!?"

"Hazırlanda sana birkaç hareket göstereyim"

Şu an öğreneceklerimi Merih'in üzerinde deneme fikri oldukça cazip geliyordu. Hatta baya baya cazip geliyordu.

Hızla kalkıp yanına doğru adımladım. O kadar uzandıktan sonra bir an da kalkmak başımın dönmesine sebep olmuştu.

"Bu halde mi geliyorsun?"

Gülmesini zor durduruyor gibi bir hali vardı.

"Ne var ilk defa mı ayıcıklı pijama giyen gördün?"

 AŞK ŞARABI|+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin