capitolul 11

2.5K 119 2
                                    

Ecranul telefonului mi se luminează astfel îl ridic la nivelul chipului și observ ca sunt apelată de către Patrix.

Decid să-i răspund și din păcate își da seama din primele secunde că nu este ceva în regula cu mine .

Am încercat să-l liniștesc și să-l informez că nu am să mai vin la petrecere însă Patrix s-a păstrat pe poziții, negând ceea ce spun .

-Nu se poate!

Îl aud .

-Sunt pedepsita Patrix!Singura metoda prin care aș putea ieși ar fi să sar de pe balcon însă sunt la etajul unu ce naiba !

Ii spun în timp ce deschid ușile balconului, lăsând adierea răcoroasă să-mi învăluiască trupul.

-Nu te schimba!Vin după tine !

Sunt ultimele cuvinte ale sale înainte de a încheia apelul.

Pentru câteva secunde am privit ecranul acum stins al telefonului încercând sa-mi dau seama ce are de gând să facă Patrix .

Expir ușor și aleg să mă așez pe marginea patului , cuprizandu-mi chipul în palme .

În capul meu se desfășoară un război acum, doi rivali lupta pana la moarte .

Ar fi mai simplu sa ma conformez dorințelor părinților mei, acest lucru m-ar scuti de multe discuții însă pur și simplu nu pot.

S-a produs o schimbare de când i-am suprins pe Kai și Lu împreună însă aceasta a fost accentuată atunci când l-am cunoscut pe Samuel.

Alături de el mă simt o alta persoană, nu o nouă persoană.

Simt ca aceasta latura a existat mereu în interiorul meu însă am refuzat să o eliberez, inhibând-o.

Sunt scoasa din gândurile mele de un glas cunoscut.

Ies pe balcon și ma aplec zărindu-l pe Patrix ce își scutura bratele în aer.

-Ce naiba cauți aici Patrix ?

Ii strig, uitandu-ma în același timp peste umăr, spre ușă .

-Am venit să te duc la petrecere .

Îmi răspunde iar eu ii fac semn să vorbească mai încet.

-Cum o sa faci asta ?

-Aruncă pentru început pantofii!

Oftez înfrântă înainte de a începe să mă descalț.

Cuprind pantofii între degete înainte de a îi arunca spre Patrix .

Aceștia aterizează în fața lui Patrix, imediat după ce acesta se retrage câțiva pași .

-Iar acum?

Îl întreb.

-Urmeaza să sari.

Îmi spune acesta calm.

-Ce să fac?

Îl întreb șocată.

-Nu-ti face griji Artemis!Am să te prind!

Îmi trec degetele prin păr înainte de a arunca încă o privire peste umăr .

-Așteapta puțin.

Ii spun în timp ce mă reîntorc în dormitor pentru a închide becul.

Las ușile balconului întredeschise înainte de a cuprinde între degete balustrada.

-Daca o să-mi rup ceva Patrix, fi sigur că și tu o sa rămâi fără gât!

Îmi ingustez ochii surprizandu-l pe Patrix fix când și rotea pe ai lui.

ArtemisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum