capitolul 7

2.9K 130 8
                                    

Degetul său mare îmi mângâia coapsa iar pieptul începe să mi se ridice într-un ritm alert.

-Nu ar trebui să fac ceea ce am în gând în acest moment.

Rostește cu glasul ușor răgușit .

Este și Samuel conștient de tensiunea dintre noi ce a devenit palpabilă.

Întreg aerul din începere s-a schimbat , devenind greoi.

-De ce ?

Îl întreb la rândul meu, privirea mutându-mi-se de la buzele sale spre ochii săi.

-Nu o să se ajungă la nimic bun.

Încearcă să mă convingă însă nu se îndepărtează de mine.

-Perfect.

Rostesc înainte de a îmi împinge palmele în umerii săi.

Spatele lui ajunge sprijinit de canapea în timp ce îl incalec.

Palmele lui Samuel imi cuprind talia în timp ce ale mele sunt așezate pe obrajii săi.

Mă aplec spre el iar buzele noastre se contopesc.

Samuel adâncește sărutul în timp ce mâinile mele își croiesc drum pe sub tricoul său.

Îmi plimb degetele pe abdomenul său lucrat în timp ce una dintre mainile lui Samuel se adâncește în coada mea, susținându-mi chipul intr-o singura poziție.

Dupa ce rupem sărutul, îmi lipesc buzele ușor umflate de gâtul său.

Il aud cum expiră brusc iar palmele sale îmi cuprind fesele.

Materialul fustei mi s-a ridicat pe coapse, dezvelindu-le aproape complet.

Prind un petic de piele între buze în timp ce cu podul palmei stângi ii masez erectia prin materialul pantalonilor .

Sunt nevoita sa ma retrag atunci când ii simt degetele umblând la nasturii cămășii.

Nu dispune de răbdarea necesara cât sa se ocupe de fiecare astfel sfâsie materialul, vreo doi nasturi rostogolindu-se pe jos.

Sfârcurile întărite împung materialul subțire al sutienului crem și scap un suspin de placere atunci când Samuel cuprinde unul dintre ei între buze.

Îmi pierd degetele prin părul său în în ce mâinile sale își croiesc drum spre spatele meu, pe sub materialul cămășii.

Inelele sale reci fac contact cu pielea mea fierbinte astfel îmi arcuiesc spatele, împingându-mi pieptul mai mult spre Samuel.

Materialul sutienului se umezește și scap un icnet de plăcere atunci când îmi cuprinde sfârcul între dinți, trăgând ușor de acesta.

Mă dezbracă de cămașă și se ocupa cu ușurință și de capsele sutienului.

Mă aflu pe jumătate goala în poala sa astfel am simțit nevoia să-l scap și pe el de un articol vestimentar.

Astfel prind între degete tivul tricoului iar Samuel isi ridică bratele în aer, lăsându-mă să-l dezbrac.

Îmi cuprinde un sân în căușul palmei sale în timp ce pe celalalt îl răsfață cu săruturi.

Șoldurile îmi zvâcnesc în fata, astfel ajung să mă frec de erectia lui .

Pulsațiile dintre coapse mă îndeamnă să continui acest ritm înnebunitor.

Samuel își așează bratul în jurul mijlocului meu doar ca să mă salte și să mă poziționeze pe spate, pe canapea.

ArtemisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum