Evet kapağı yine @mitskisdoll yaptı, her zamanki gibi zaten alıştınız artık buna1-) Hikaye MCU, Marvel Comics, X-Men evrenleri ile paralel gitmeyecektir. Filimler ve diziler değiştirilerek kullanılmıştır.
2-) Hikaye MCU, Marvel Comics, X-Men evrenlerindeki aile ilişkileri değiştirerek kullanılmıştır.
3-) Benim karakterim istediğini yapar. İsterse iki kişiye aşık olur, isterse uyuşturucu kullanır/satar/dağıtır, isterse kardeşiyle/kadreş gibi gördüğü kişiyle yatar. Karakterlerim eşcinsel, akseseksüel, panseksüel, biseksüell... olabilir. Aşk hayatlarında ayrılıklar yaşayabilirler. Başka bir ilişkileri olabilir. Eğer hoşunuza gitmeyecekse bu hikayeyi okumamanızı tavsiye ederim.
4-) Karakterden nefret edebilirsiniz ama Marvel karakterlerine de benim karakterlerime de küfretmenizi istemiyorum. Küfür olmadan nefret söylemleriniz gayet normal ama küfür etmeniz saygısızlıktır. Bu karakterleri yazmak için fazlasıyla zaman harcıyorum ve sanırım üstüne en çok düşündüğüm karakterim ve hikyem bu. Her zaman dediğim gibi ilginizi çekmiyorsa okumak zorunda değilsiniz.5-) Hikayede kitap ve filimlerden alıntılar olacaktır.
6-) Bölümler yaklaşık 1000 kelime olacaktır. Haftada düzenli olarak iki bölüm atmaya çalışacağım. Bölümler Salı ve Cuma günleri gelecektir. Düzenli bir saat olmayacak. Bölümleri ilerde bir güne düşürebilirim ama şu anlıl haftada iki bölümle devam edeceğiz. Süpriz bölümlerde size haber vereceğim.
7-) Sınavlarım olduğu ya da derslerimin yoğun olduğu zamanlar bölümler aksayabilir. Normalde yedek bölümlerim olur ama yazamazsam ya da bir sebepten dolayı atamazsam size önceden haber veririm.
8-) Hikayede bazı şarkıları karakterim yazmış gibi kullanacağım. Benden şarkı yazmamı beklemeyin lütfen. Bu durumu şiirler için de kullanacağım.
Kimseyi okuması için zorlamıyorum o yüzden ilginizi çekmiyorsa ve rahatsız olduysanız çıkabilrsiniz. :)
Not: 2017 yılındayız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BitterSweet Rose
FanfictionMCU'nun karşımıza güçlü ve devlete bağlı adamları koyması ve onların Avengers'ı yok etme çabalarını izlememizi düşündüm. Peki bu bir kadın olsaydı? Avengers'ın karşısına güçlü ve devlete bağlı bir adam yerine bir kadın çıksaydı? marvelfanfic #1 13...