Frank Castel telefonuna gelen mesalı okuduktan sonra bunu nasıl gizlice iletebileceğini düşünmeye başladı. Gelen mesaj komutanındandı, onu havaalanından almalarını istemişti. Avengers'ın durumdan haberi olabilirdi ama havaalanına kesinlikle gelmemeleri gerekiyordu.
Frank: Gidiyoruz.
Ayaklandığında herkesin bakışları ona dönmüştü.
Logan: Nereye gidiyoruz?
Frank: Komutanım, üsde istiyor.
Onun cevabıyla herkes ayaklanmıştı. Rhodey ise adımlarını Frank'e yönlendirmişti.
Rhodey: Ben de geliyorum.
Frank: Komutanımın kesin emri. Sadece biz.
Rhodey: Komutanından emir almıyorum Castel.
İki adam da gözlerini birbirlerine dikmişti. Aralarında bir gerginlik çıkacağı kesin gibiydi.
Kate: Komutanım, siz emir almıyor olabilirsiniz. Ama biz General Potts'dan emir alıyoruz. Sizi uzak tutmamızı söyledi, bunun için her şeyi yaparız.
Rhodey gözleirni Kate'in mavi gözlerine çevirmişti. Sarışın kadının kendisine böyle karşı çıktığını görmek hem onun sinirlerini bozmuş hem de gurulandırmıştı.
Kate: Ayrıca komutanımın isteğini kırmayacağınızı da biliyorum.Kate Ashford haklıydı. Rhodey, Vicktoria'dan emir almıyordu. Ama onun isteklerini her daim göz önğnde bulundururdu. Oraya gitmesini istemiyorsa gitmezdi. Vicktoria'nın ekibi binadan ayrılınca Rhodey'in bakışları Tony ile buluştu.
Rhodey: Kameralar?
Tony: Senden bir adım öndeyim.
Vicktoria sadece gelmemesini söylemişti. Kameralarla bakmamasını değil. Bu bir açık uçtu. Rhodey onun iyi olduğunu görmek zorundaydı.Askeri aracın havaalanına yaklaşması ile Vicktoria gülümsedi. Diğerleri çoktan gitmişti, Sharon'la tek başınaydı.
Vicktoria: Kaçmaya çalışmamana şaşaırdım.
Sharon: Beni kendi ellerinle buraya getirip özgürlüğme bırakacağın günü bekliyorum.
Vicktoria: Hayal kurmaya devam et Sharon, ben gerçek dünyada seni bekliyorum.
Koyu mavi gözleri yanalrına gelen Kate ve Yelena ile kesişmişti.
Kate: Komutanım, bizi endişelendirdiniz.
Vicktoria: Merak edecek bir şey yok Ashford. İstediklerimi getirdiniz mi?
Yelena elinde tuttuğu çantadan fotostatik maske* çıkarttı. Sharon'un yüzüne yerleştirdikten sonra onu istedikleri bir kişi olarak gösterme imkanları vardı. Vicktoria, Sharon'un hiçbir kamereye yakalanması riskini alamazdı. Sorgu odasına gidene kadar bu maske yüzünden çıkmayacaktı.Arabay bindiklerinde Vicktoria kısa bir süre askerlerlnin söylenmelerini dinlemişti. Birkaç günlüğüne ortadan kaybolması herkei endişelendirmişti belli ki. Yine de bunu yapması gerektiğini biliyordu. Üsse geldikleirnde Sharon'u sorgu odasına indirmişlerdi. Sarışın kadın elleri masaya kelepçeli bir şekilde odada bekliyordu. Yüzünde hiçbir ifade yoktu. Tamamen sakindi.
Vicktoria: Walker, Wilson ilk sorgulama sizde. Konuşmayacak ama yine de onu biraz zorlayın. Eski hayatını kullanın resimleri dosyasında bulabilirsiniz. 45 dakika sonra konuşmazsa onu aşaıdaki hücrelerden birine kapatın. Ward'ın yanındakine.
John: Emeredersiniz komutanım.
Grant Ward yüksek toknoloji hücrelerden birinde tutuluyordu. Hydra'nın ona ulaşma riskini alamazlardı. Sharon'da aynı muameleye tabii tutulacaktı. Vicktoria Potts'un onaylamadığı hiçbir asker onların olduğu koridora adım atamazdı.Vicktoria Avengers merkezine gitmeden önce Jarvis'e haber vermişti. Yapay zeka Rhodey'e haber vermişti ilk önce. James Rhodes endişeliyd. Vicktoria da bunun farkındaydı. Asansörden indiğinde çatık kaşlarla karşılaşması da bu teorisini desteklemişti.
Rhodey: Bunu yeniden yaptığına inanamıyorum.
Vicktoria: Ben de bu kadar şaşırdığına inanamıyorum.
Rhodey: Her göreve gideceğinde arkandan bir not bırakıp kaybolamazsın! Seni seven insanlara bir açıklama yapman gerek!
Vicktoria onun haklı olduğunu biliyordu. Bunu defalarca yapmıştı. Ama başka bir çözüm gelmiyordu aklına. Oturup kendsini tehlikeye atacağını söylemek istemiyordu. Bunu yapamazdı. Kız kardeşinin, kan bağı olmasa bile ağbeyinin ve hayatının aşkının gözleirne bakıp bunları söyleyemezdi. Onları endişelndirecek bir not bırakmak da bir çözüm değildi. Aklına eski anılar geldi. Pepper'ın odasına not bırakıp gittiği günler, Fury'nin ofisine çiçek gönderip çiçekteki notla haber verdiği günler ve Rhodey uyurken onun yanı başınaki komidine iliştirip kocasını aylarca endişeli bir beklişe sürükleyen notlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BitterSweet Rose
FanfictionMCU'nun karşımıza güçlü ve devlete bağlı adamları koyması ve onların Avengers'ı yok etme çabalarını izlememizi düşündüm. Peki bu bir kadın olsaydı? Avengers'ın karşısına güçlü ve devlete bağlı bir adam yerine bir kadın çıksaydı? marvelfanfic #1 13...