Episode 14: I Want My Soldiers In My Side

343 34 14
                                    

Vicktoria Potts'un gidişinden sonra Avengers merkezinde sert rüzgarlar esiyordu. Avengers kazandıkları zaferden sonra ödeyecekleri bedellerle karşılaşmışlardı. Vicktoria Potts bu bedelleri hepsinin yüzüne tek tek vurmaktan çekinmemişti.

Bucky'nin en çok sinirlendiği şey Uluyan Komandolar'dı. Vicktoria'nın bu kadar saygı duyulan bir birliği anında alması ve John Walker'ı alay eder gibi oraya yerleştirmesi olmuştu. Vicktoria Potts resmen onlarla dalga geçiyordu. Bir de John Walker, U.S. Agent olmuştu. Kalkanı bile vardı...

Ordu onlara net mesajını veriyordu. Captain America onlar için önemli değildi. Her daim yerine geçirebilecekleri yeni birleri ve yeni ünvanlar vardı.

Natasha sakinliğini koruyan tek isim olarak Nick Fury'yi arayıp Avengers merkezine çağırmıştı. Nick Fury ve Maria Hill gelmişti merkeze. Herkesin gergin olduğunu fark etmişlerdi. Ordu onları sıkıştırmaya gelmişti, demek ki buraya da birileri gelmişti.
Natasha: Fury, General Potts'un dedikleri neydi?
Maria: S.H.I.E.L.D.'ı çok kötü köşeye sıkıştırdılar. Ellerinde bize dair büyük kozlar var.
Natasha: Ajanlardan biri konuştu diyorsun?
Nick: Bilmiyorum. S.H.I.E.L.D. içindeki Hydra ajanlarından biri elinde olabilir. Araştırıyoruz.
Maria: Vicktoria'ya da karşı bir araştırma yapmak istiyorum ama Fury bunu pek onaylamıyor.
Carol'un kaşları çatılmıştı. Fury'ye bakıyordu. Rhodey de bakışlarını Fury'ye çevirmişti. Aslında Nick Fury Vicktoria Potts hakkında birçok bilgiye sahip bir adamdı. Rhodey de bunu biliyordu.

Fury: General Potts bir asker. Onun hakkındaki bir bilgi işimize yaramaz. O orduya bağlı, en fazla emekli edilir. Ama onun S.H.I.E.L.D. ya da Avengers hakkında sahip olduğu bilgiler daha farklı. Avengers olarak sizle halka şeffaf olmalısınız. S.H.I.E.L.D. ise gölgelerde kalmalı. Açığa çıktığmız an bittiğimiz andır.
Haklı olduğunu biliyorlardı. Vicktoria'nın herhangi bir açığını bulmaları işe yaramazdı. En fazla göstermelik olarak emekli edilirdi. Hatta bu yapacakları hamle Vicktoria Potts'un yükselmesini sağlardı sadece...

Clint: Kadın gelip bize istediğini söyleyecek biz de sakince bekleyecek miyiz?!
Natasha dostunun koluna dokunmuştu. Clint'in öfkelenmesi işlerine gelemzdi. Clint bu dokunuşla biraz sakinleşmiş olsa da öfkeisni hala koruyordu.
Nick: Sakince bekemeye niyetimiz yok. Ama Vicktoria bizi köşeye sıkıştırdı. Beklememiz lazım.
Carol: Sen bu kadını Rhodey kadar iyi tanıyor gibisin Fury.

Gözler Nick Fury'ye dönmüştü. Rhodey ve Tony birbirlerine bakmıştı. Rhodey detalı bir şekilde biliyordu, Tony ise biraz bir bilgiye sahipti bu konuda. Kız kardeşlerle evlilerdi sonuçta.
Carol ve Natasha Nick Fury'ye cevap isteyen gözlerle bakıyorlardı. Carol özellikle bunu çok merak ediyordu. Arkadaşına ne zaman bu konuyu açsa Fury bu konudan kaçıyordu. Maria Hill ise kocasının omzuna dokunmuştu. Nick Fury'nin eşi olduğu için bu konuda birkaç bilgiye sahipti.
Nick: Evet Vicktoria'yı iyi tanırım. O yüzden yapabileceğimiz en iyi şey beklemek.
Carol: Vicktoira'yı nerden tanıyorsun Fury?

Nick Fury gözünü yummuştu. Bu konuyu konuşmaya niyeti yoktu. Yine de Carol peşini bırakacak gibi değildi. Hangisinin daha iyi olacağını düşünüyordu. Cevap verse de vermese de başka türlü dertti başına.
Rhodey: Vicktoria askeri eğitmlerini o zamanın en iyisinden aldı.
Nick: Benden.

Avengers'ın gözleri ikili arasında gidip gelmişti. Nick Fury nasıl Vicktoria Potts'a dövüş eğitimi vermiş olabilirdi ki?
Nick: Eskiden C.A.I.'deydim, ondan önce de orduda.
Kısaca sorulmayan soruyu cevaplamıştı. Daha fazla cevaplamaya niyeti olmadığını gösteren bir ses tonu kullanmıştı. Tony bu konuyu bilmiyordu Bildiği şey Nick Fury'yi eskiden beri tanıdıklarıydı. O yüzden o da şaşırmıştı. Tek şaşkın olmayanlar Rhodey ve Maira Hill gibi görünüyordu.
Natasha: Sen General Potts'u mu eğittin?
Nick: Evet!
Konuyu kapatmak istercesine homurdanmıştı Nick Fury. Her ne kadar Avengers'dan sorular gelse de bunu umursamayacaktı. Carol ise arkadaşına bakmakla yetiniyordu. Nick Fury'yi iyi tanıyordu, eğer ona bu kadından bahsetmediyse ona değer veriyor demekti...

BitterSweet RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin