Episode 12: Sunday Breakfast

309 34 7
                                    

Evet bu bölümü yazarken Model'in Bir Pazar Kahvaltısı şarkısını dinledim ve bölğm adını da ordan aldım...

Planları onaylanan Vicktoria mutluydu. Planının kusursuz olduğunu biliyordu. İşinde iyiydi. Planı uygulamaya koymuşlardı bile. Steve'e kalkanı iade edilecekti. O konuda yapabilecekleri hiçbir şey yoktu. Ama Vicktoria bu planından önce yapacaklarını belirlemişti.

Pepper Potts, pazar kahvaltısı için çocukları ile birlikte ablasına gitmişti. Rhodey'in ilişkisi ve Steve'in lehine olan protestolar sonucu ablasının hiç iyi bir psikolojide olmadığını biliyordu. Yine de sakin kalarak ablasının yanına gitmişti. Ablasının öfkesinden kendi payına düşeni alacağını biliyordu. Sadece ne zaman olacağından emin değildi.

İyi geçen kahvaltıdan sonra Peter ve Morgan burdaki odalarına gitmişlerdi. Vicktoria da tam istediği gibi kardeşi ile yanlız kalmıştı.
Pepper: Bayan Rhodes nasıldı abla?
Vicktoria: Ben ayrıldığımda gayet iyiydi. Kireçlenme sorunu var ama doktorlara gittik. Olumlu konuşan bir doktor vardı.

Pepper gülümsedi. Ablasının sakin ses tonu bir fırtına habercisi olsa da sakin olduğunu görmek ona iyi hissttirmişti. Ama Pepper Potts'un bu hisleri bitmek üzereydi.

Vicktoria: Sen anlat Virginia, arkamdan iş çevirmek nasıldı?
Pepper gözleirni kırpıştırdı. Bunu beklemiyordu. Ablasının bu kadar sakin bir ses tonu ile konuşmasını ve kendisine direkt sormasını beklememişti.
Pepper: Abla-
Vicktoria: Benim gelene kadar bu işlerle ilgilenmeyeceğimi biliyordunuz. Sen ve Jim. Tony bundan emin olamazdı. İşleri kontrol edemeyeceğim boyuta getirdiniz. Kız kardeşim ve daha bir hafta önce benle sevişmiş olan eski kocam.

Ellerini saçlarından geçirdi. Japon tokalarından birini alarak hızlı bir topuz yaptıktan sonra koyu mavisi gözlerini yeniden kardeşine çevirdi.

Vicktoria: Elimizde net bir kanıt yok. Stark ve sen işlerin üstünü iyi örtmüşsünüz. Gerçi bu konuda Nick Fury ve Natasha Romanoff'un da sizden yardımlarını esirgemediğine eminim. Şanslı olduğun için mahkemeye çıkmayacaksın. Araştırısam bulurum ama daha önemli işlerim var.
Pepper sessiz kalmıştı ama kaşlarını çattı. Ablasının daha önemi işleri mi vardı? Hangi işlerdi ki bu? Vicktoria Potts ne planlıyordu?
Pepper: Daha önemli işler?
Vicktoria: Avengers'a gidip anlat diye söylemem mi gerek sana? Hiç sanmıyorum.

Pepper o anda emin olmuştu. Ablası kesinlikle detaylı bir plan yapmıştı. Planının üstlerinin kabul etmemesi için dua etmişti Pepper. Ordu ve Avengers arasındaki bu soğuk savaşın sonunda ne olursa olsun iyi olmayacaktı. Ama iki tarafında geri adım atmaya niyeti yoktu.


Pazartesi sabahı Pepper işten önce Avengers merkezine uğradı. Çocukları okulda olduğu için rahattı. Onu görenler şaşırmıştı. Ne olduğunu merak ediyorlardı. Pepper merkeze hep gelirdi ama sabahın erken saatlerinde olmazdı bu ziyaret.
Natasha: Pepper, sorun ne?
Pepper: Ablam.
Bakışlar ona dönmüştü ve herkes sessizleşmişti. Bütün protestolardan sonradan haberi olan Steve bile endişelenmişti. Vicktoria Potts hakkında onlarında bilgisi vardı artık.

Pepper: Bir planı var. Ne yapacak bilmiyorum ama protestolarla aldığımız zaferi gölgede bırakacak bir şeyler planlıyor.
Tony: Peps, Vicktoria ülekerler karşı savaşamaz.
Pepper: Ama bize karşı savaşır, daha doğrusu size karşı. Canınızı nasıl yakacağını iyi biliyor. Kalbi kırık, öfkeli ve kin dolu. Yapabileceklerini tahmin etmek istemiyorum.
Scott: Kalp kırıklığını işine bulaştırmaz. Değil mi?

Onun sorusuna Rhodey cevap verdi. Burda Vicktoria'yı en iyi tanıyan oydu sonuçta.
Rhodey: Hayır, bulaştırmaz. Sadece planını daha da mükemmel yapmak için çabalar, görüp görebileceğiniz en iyi planları yapan ve en iyi raporları yazan General o. Walker'ın raporunu bizzat yazdığına eminim.
Onun haklı olduğunu herkes biliyordu. Pepper Vicktoria'nın çocukluğunu biliyor olabilirdi ama nasıl bir kadın ve nasıl bir asker olduğunu kimse James Rhodes'den iyi bilemezdi.

BitterSweet RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin