Quinn ve Stephen'ın açıklaması Avengers'ın endişelenmesini sağlamıştı. Bu kişilerin başında Rhodey, Natasha ve Clint vardı. Nick Fury burda değildi. Pepper ise çoktan medikale taşınmıştı. Sarışın kadının tansiyonu iyi değildi.
Friday: Patron, bu haberi veremk için doğru bir zaman mı bilmiyorum ama önemli bir konu bu.
Tony: Söyle Friday.
Friday: Askeri hastanleri takip ediyordum-
Tony: Sana böyle bir şey söylemedim.
Sabırsızlığı ile yapay zekayı kesmişti. Friday ise ona açıklamaya yapmaya devam etti.
Friday: Biliyorum, ama eğer oraya gelecek bir bilgi olursa işimize yarayableceğini düşündüm. Ve ilginizi çekecek bir bilgi var. Beş saat önce Albay Barton ve Yüzbaşı Belova hastaneye giriş yapmışlar.Sessizlik çöktü. Herkes biliyordu bu iki kişinin Yelena Belova ve Barney Barton olduğunu. Natasha ve Clint panikle birbirlerine bakıyorlardı. Rhodey ise koltuğa kitlenmişti resmen. Askerleri ordaysa Vicktoria da orda olmalıydı, değil mi? Orda değilse bile Yelena ve Barney nerde olduğunu biliyor olmalıydı.
Natasha: Ben gidiyorum!
İlk kendine gelen olurken Natasha asansöre gitmişti koşar adımlarla. Friday bunun olacağını tahmin etmişti. Bu üzden asansörü anında açmıştı. Onunla birlikte Clint de koşmuştu. Tony ise hala Rhodey'e bakıyordu. Onun kendisine gelemsi için sarsması gerekmişti.Onlar arabalara ilerlerken Stephen gözlerini devirmiş ve bir portal açmıştı. Bu portal hastaneye çıkıyordu. Bu hastanede daha önce bulunmuştu. Mistik sanatlarla uğraşmaya başlamadan önce burda birçok ameliyat yapmıştı. Bunladan bazıları Vicktoria Potts'un ameliyatlarıydı.
Clint: Portal mı?
Stephen: Bir büyücü olduğumu unutmanız daha komik bir durumdu.
Yüzünde bir mimik oynanamıştı. Natasha ona göz devirmekle yetinmiş ve hastanenin otoparkina açılan portaldan geçmişti. Diğerlerini beklemeye niyeti yoktu. Kız kardeşi ordaydı!Onu diğerleri takip etmişti. Natasha'yı resepsyonadakilere agrasif bir şekilde sorarken görmüşladi onu.
Natasha: Yüzbaşı Belova ve Albay Barton.
Reaepsyondaki adam korkmuştu. Haksız değildi. Zümrüt yeşili gözler resmen ateşle parlıyordu. Kim olursa bu gözlerden kokrardı.
Resepsyonist: Ameliyathane. Albay Barton ameliyathanede. Yüzbaşı Yelena onu bekliyor.
Natasha kız kardeşinin ameliyatta olmadığını duyunca rahatlamıştı. Ama Clint'in içine bir ateş düşmüştü bu defa. Barney Barton ameliythanede miydi?Clint ve Barney'in ilişkisi hep uzak olmuştu. Ama bu hayattaki tek kardeşiydi Barney. Onu küçükken koruyup kollamış olan abisiydi. Onu bırakıp orduya gitmiş olsa da öyleydi. Gerçi bırakmak istememişti. Clint onunla gelmeyi reddetmişti. Bunların hepsi kafasında dönerken hiçbirinin aslında önemli olmasığını hatırladı. Ameliyathaneye gitmeliydi. Abisinin yanına...
Yelena yere eğdiği başını duyduğu birçok ayak sesi ile kaldırmıştı. Kendisine doğru koşan Natasha, Clint ve Rhodey'i görmesi oturduğu sandalyeden kalktı. Onların burda oldukalrında haberdar olacağını biliyordu. Bu yüzden şaşırmadı.
Onun yanına varan Natasha anında kucakladı Yelena'yı. Endişesini Yelena net bir şekilde hissetmişti. Natasha'ya kollarını dolamasa da kızıl kadının kendisine kısa süre de olsa sarılmasına izin verdi. Bir dakika dolmadan birkaç adım geriye giderek ise Natasha'nın kollarından çıktı.
Yelena bakışlarını Clint Barton'un gözlerine çevirdi. Barney ile gayet benzerlerdi aslında. Clint ve Barney arasındaki tek fark saç renkleriydi. Yelena onun endişesini anlamıştı. Pek yapacağı bir şey olmasa da kısa bir açıklama yapması gerektiğini biliyordu.
Yelena: Yaralıyıdı. Buraya getirmekten başka seçeneğim yoktu. Ameliyattayken 2 kere kalbi durdu. Hala yaşıyor, iyileşicek.
Soğuk Rus aksanı ile yaptığı bu kısa açıklama Clint'i memnun etmiş gibiydi. Tabii Rhodey ise hala kendisine bakıyordu. Yelen akşlarını çatarak bakışlarını ona çevirdi.Rhodey: Loria, o burada mı?
Stephen ve Quinn'in açıklamasından sonra bile burda olmasını umuyordu. Ama sesi çaresizdi. Sesindeki bu çaresizliği herkes net bir şekilde anlayabiliyordu.
Yelena: Vicktoria bana Barney'i alıp gitmemi emretti. Söz verditti, Barney gözlerini açmadan onun yanınan ayrılmayacağım. Ama Barney uyanır uyanmaz onun yanına gideceğim!
Natasha: Yelena, yaralısın.
Şefkatle Yelena'ya uzanmaya çalışmıştı. Onu vaz geçiremeyeceğin biliyordu. Yine de denemkten çekinmedi. Yelena için Vicktoria'nın ne kadar önemli olduğu kavramıştı kızıl kadın.Yelena, Natasha'dan kendisini uzaklaştırdı. Onu affetmeye hazır değildi. Ne zaman hazır olacağını bilmiyordu. Ama o gün bugün değildi.
Yelena: Ben bir Balck Widow'um, dünyanın ikinci ve en iyi ikinci Black Widow'u. Bunlar benim için hiçbir şey, Romanoff. Yerinde olsam yoluma çıkmazdım. Vicktoria'nın yanına gitmemi engelleyecek her bir kişiyi kendi ellerimle boğacağım!
Natasha anlayışla salladı başını. Yelena'ya bakıyordu sadece. Onun iyi olmasını umarak bakıyordu. Bakışları Yelena'nın dikişlerine değdiğinde kendi canı acımış gibi hissetti. Bu yaralar neden kardeşine olmak zorundayıd ki?Natasha: Canın acıyor mu?
Sarışın kadın bakışlarını yeni çevirdiği ameliyathane kapısından çekip Natasha'ya çevirdi. Aklına geçmiş hayatı gelmişti. O hayatından bir söz söylemek istedi. Dudaklarından bir anda dökülmüştü bu sözler.
Yelena: Pain only make us stronger.* (Acı sadece bizi güçlendirir)
Natasha duyduğu kelimelerle geçmişe dönmüştü. Onlarca yıl öncesine. Çocukluğuna duyduğu bu sözler dalmak için vakti olmasa da birkaç saniyeliğine geçmiş hayatı gözleri önüne gelmişti. Bir hayatı olduğunu sandığı zamanlar, bu sahte hayatın bile elinden alınması ve kendi hayatını almak için kaçması...Natasha Romaoff birkaç saniyelik geçmişe gidişinde çıkmıştı. Çıkamsını sağlayan şey aslında ameliyathane kapısının açılması oldu. Üstündeki yeşil kıyafetlerle gelen Betty Ross ise hepsinin dikaktini çekmişti. Vicktoria'nın birliğinin doktoruydu. Demek ki Barney'yi o ameliyat etmişti.
Yelena: İyileşecek mi?
İlk soru bu olmuştu. Yelena için Barney'in iyileşmesi önemliydi. O iyileşmediği sürece verilecek her haber kötü haberdi
Betty: Zor bir ameliyattı. Onu buraya getirirken ayık tutarak iyi bir iş çıkarmışsınız Yüzbaşı Belova, Albay Barton'un hayatını kurtarmışsınız. Onu yoğun bakım ünitesindeki odalardan birine alacağız. İyileşecek, sadece zaman gerek.
Üstünden bir yük kalkmış gibi hissetti Yelena. Barney iyileşecekti.
Yelena: Ne zaman gözlerini açacak.
Dilini ısırdı Betty. İşte bu bilmediği bir detaydı.
Betty: Bundan emin değilim.Yelena Belova'nın mavi gözleri kısılmaya başlamıştı. Ne diyordu karşısındaki doktor? Kaşları çatılırken Betty bir adım geriye gitmişti. Yelena ona gerçekten öldürebilecekmiş gibi bakıyordu.
Yelena: Ne demek belli değil! O uyanmak zorunda, uyanmazsa ben Vicktoria'ya verdiğim sözü tutamaış olucam! Vicktoria Potts benim komutanım ve şu anda burda olabilmemi sağlayan kadın! O içerideki adam ise benim en yakın arkadaşım! Barney Barton'un uyanması lazım!Öfkeyle bağırması Betty'nin çekinmesini sağlamıştı. Natasha Yelena'nın önüne geçmişken Stephen ise eski meslektaşını uzaklaştırmak istemişti. Betty'yi tanıyordu. Kumral kadının Yelena'nın öfkeisne uğramasını istemezdi kimse.
Natasha: Yelena, sakin ol. Lütfen.
Fısıldamıştı. Yelena ise onun fısıltısıla derin nefesler almaya başladı. Hiç istemese de sakinleşiyordu. Şu anda sakinleşmeye değil, bir yerleri yıkmaya ihtiyacı vardı aslında. En yakın arkadaşı ne zaman uyanırdı bilmiyordu. Komutanı ve dostu ise ne halde olduğunu bile bilmediği bir yerdeydi. Tabii John'u da unutmamak lazımdı. Ona aşık değildi, Yelena aşık olmazdı. Ama değer veriyordu. Yelena için bu kadar önemli üç kişinin durumları böyleyken sakin olmasını kimse bekleyemezdi ondan...*Black Widow filmini herkesin izlediğini var sayıyorum. Beni en çok etkileyen repliklerden birisiydi bu. Natasha bu versiyonu kullanmışyı. Yelena "Pain only makes you stronger." Malina ise "Your pain only makes you stronger." Şeklinde kullanmışlardı.
Bu arada, evet Barney ve Yelena'nın arkadaşlığını yazarken çok eğleniyorum. Aynı zamanda MCU bize Black Widow ve Barton arkadaşlığı gösterdi. Ben de başka bir Black Widow ve Başka bir Barton'la bu arkadaşlık olabilir mi diye merak ediyorum. Ki bence oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BitterSweet Rose
FanfictionMCU'nun karşımıza güçlü ve devlete bağlı adamları koyması ve onların Avengers'ı yok etme çabalarını izlememizi düşündüm. Peki bu bir kadın olsaydı? Avengers'ın karşısına güçlü ve devlete bağlı bir adam yerine bir kadın çıksaydı? marvelfanfic #1 13...