Episode 49: Hidden Feelings

180 22 6
                                    


Alex Summer beklemekten biraz sıkılmıştı. Vicktoria'nın odasına girmek istemişti. En yakın arkadaşının iyi olup olmadığını görmes gerekiyordu. Vicktoria'yı bir daha gözü önünden ayırmak istemiyorudu. Odaya girdiğinde Vicktoria'nın hala uyuduğunu gördü. Ses yapmamaya özen göstererek koltuklardan birine oturup beklemeye başladı.

Vicktoria'nın uyanmasını beklerken aklına ilk taşındığı zamanlar aklına gelmişti. Alex ve Vicktoria çok uzun süredir arkadaşlardı. İlk tanıştıkları andan beri her daim yakın arkadaş olmuşlardı. Bunu nasıl başardıklarını kendileri de bilmiyordu. İkisi de kolay insanlar değillerdi. Bu yüzden ikisi de arkadaşlıklarını bu kadar uzun süre götürebildikleri için şaşırmışlardı.

Vicktoria için durum her ne kadar böyle olsa da Alex için biraz farklı ilerlemişti aslında. Alex ilk tanıdığı andan beri Vicktoria'dan hoşlanmıştı. Ama sarışın kadın ile arkadaş oldukları zaman bunu geride bırakmak istemişti. Çünkü Alex'in hiçbir ilişkisi uzun sürmemişti. Aynı zamanda Vicktoria'nın onunla ilgilenmediği de gayet belli oluyordu.

Alex duygularını bastırdığından emindi. Seneler boyunc hiçbir şey olmamıştı sonuçta. Vicktoria ile tanıştıklarında Alex 22, Vicktoria 21 yaşındaydı. Tabi her şey iki sene kadar sonrasında değişmişti. Vicktoria ve Alex, Rhodey ile tanışmılardı. Zaman geçtikçe Alex, Vicktoria'nın Rhodey'e aşık olmasını izlemişti. Vicktoria'nın duyguları hiçbir zaman karşılıksız değildi. Alex ikisinin birbirlerine aşık olmasını izlemişti.

Duygularını bastırdığını sanması o zamana kadar sürmüştü. Alex artık emindi Vicktoria'yı sevdiğinden. Ama yapabileceği bir şey de yoktu. Vicktoria, Rhodey ile mutluydu. Alex zamanla Rhodey'in onu çok mutlu ettiğini görmüştü. İçindeki kıskançlık zaman zaman yer etse de ikisini bu kadar mutlu gördüğü için bunu umursamıyordu. Sonuçta ikisi de Alex'in arkadaşlarıydı. Onların mutlu olması en önemli şeydi kendisi için.

Yine de bazı geceler Alex keşke böyle olmasa diyordu. Duygularına bir karşılık gelmeyeceğini bilerek yıllarını geçirmişti. Bu süreçte ilişkileri olmuştu. Ama hanigisi kalıcı olabilmişti ki Alex'in hayatına? Kimse Vicktoria olamazdı sonuçta? Yılların geçmesine rağmen hislerinde bir değişme olmamıştı. Bu Alex'in de canını sıkıyordu bazen. Neden atlatamıyordu?

Düşüncelerinde boğuluyordu Alex Summers. Bazen aklına kardeşi geliyordu. Scott Summer, Jean Grey ile güzel giden bir ilişkidelerdi. Logan ise umutsuzca Jean'a aşıktı. Bu hikayedeki Logan, Alex'ti. Zamanında nasıl Logan, Jean'ı beklediyse Alex de Vicktoria'yı bekliyordu. Gelmeyeceğin bile bile beklemeye devam etmişti.

Yıllar sonra Vicktoria ve Rhodey boşandığında aklına ilk gelen arkadaşları olmuştu. Vicktoria ile bir şansı olabileceğini düşünmede ikisi için çabalamıştı. İkisinin de gözlerinde birbirlerine hala aşık olduklarını görürken ayrı kalmalarına izin vermek istememişti. Başarılı olamamıştı ama. Sonrasında ise sadece dostuna destek olmuştu. Bazen aklına nasıl hissettiğini söylemek gelse de bunu yapmayacaktı. Bunu yaparsa tüm dünyası yıkılacak gibi hissediyordu. Alex bunu göze alamazdı. Kardeşini kaybetmişti. Vicktoria'yı da kaybetmeyi göze alamazdı.

Alex'i düşüncelerinden alan şşay Vicktoria'nın kuru öksürüğü olmuştu. Hızlıca oturduğu koltuktan kalkıp bardağa biraz ılık su doldurdu. Vicktoria'nın boynunu destekleyerek onu su içmesine yardım etti. Sonrasıda sarışın kadının etrafı daha iyi görmesi için perdeleri açtı.
Vicktoria: Burda ne arıyorsun Alex?
Alex: Uyanmanı beklemek istedim.

Vicktoria gülümsedi. Alex ise onun sol yanına oturmuştu. Vicktoria'nın düşünceli olduğunu görebiliyordu.
Alex: Neyin var?
Vicktoria: Jim'le alakalı düşünüyorum.
Alex dudaklarıı birbirlerine bastırdı. Vicktoria'nın bu cevabı vereceğini biliyordu. Ama gerçekten fazla düşünceli görünüyordu sarışın kadın. Bu iyiye işaret değildi.
Alex: Sen onu hala seviyorsun, o seni hala seviyor. Düşünecek ne var?
Vicktoria: Jim canımı yaktı Alex. Hayatına başkasını aldı...
Alex: Bunlar geride-
Vicktoria: Bu geride bırakabileceğim bir şey değil. O kadar kolay değil.

Vicktoria'nın gözleri öfke ile parlamaya başlamıştı. Her ne olursa olsun Rhodey'i seviyordu. Ama bu onu bu kadar kolay affedebileceği anlamına gelmiyordu. Vicktoria için yapılan hatalar önemliydi ve bir karşılığı olmalıydı.
Alex: Vicktoria, senin ya da Rhodes'in canını yakacak bir şey yapmayacaksın. Değil mi?
Vicktoria: Beni tanıyorsu Alexander, ben Sürtüklerin Kraliçesi'yim.
Alex: Askeri hayatında. Bu senin profesyonel hayatın değil.
Onun cevabı ile Vicktoria yarımca gülümsedi. Alex de herkesin yaptığı hataya düşüyordu. Vicktoria kişisel ve iş hayatını birbirinden ayıran bir kadındı. Ama hem kişisel hem de iş hayatında "Sürtüklerin Kraliçesi" idi.
Vicktoria: Alex, bunu affedeek değilim. Ve bir cevap vereceğim elbett.
Alex onun ne yapacağını bilmiyordu. Sadece içini endişe kaplamıştı. Vicktoria yıpratıcı hamleler yapmakta çok iyiydi. Hatta bu konuda ondan iyisi de yok denebilirdi.
Vicktoria: Yanlız kalmak istiyorum.

Alex'in onu anlamayacağını biliyordu. Bu yüzden odadan çıkmasını istemişti. Alex tereddüt etse de Vicktoria'nı istediğini yapmıştı. Vicktoria sonuda odada yanlızdı. Dinlendiği ve askerlerinin sorunları ile ilgilendiği için kafasını sadece kendisine yorabilirdi. Aklına gelen fikirler ise çoğunlukla aynıydı. Bu defa farklı bir şeyler yapmak istiyordu Vicktoria Potts. Gerçekten ne kadar an yakableceğini göstermeye niyeti yoktu. Sadece basit bir uyarıya ihtiyacı vardı.

Aklındaki düşüncelerin çoğunu sevmiş olsa da eksikleri vardı. Hiçbir fikri mükemmel değildi. Her daim bir prüz çıkıyordu. Vicktoria en sonunda dern bir nefes verdi. Aklındaki düşünceleri toparlamka erine başını yavaşça odanın sağ tarafında kalan pencereye çevirdi. Parıldayan gökyüzü artık yoktu. Gün batımını göremese de havanın karardığını görebiliyordu.

Bu kısa mola Vicktoria'ya iyi gelmşti. Aklındakileri toparlayabilmişti. Ne yapacağından da emindi. Sadece birini çağırması gerektiğini biliyordu. Bu çağıracağı kişinin ismi bile Rhodey'in canı sıkmaya yetiyordu. Burda olmasının vereceği etkiyi hayal bile edemiyodu Vicktoria. Sadece Rhodey değil, Nick Fury'de bu kişiyi sevmiyordu. Onlar dışında bu kişiyinin Vicktoria ile olan bağını bilen tek kişi Pepper'dı. En iyisi üçünün de aklında böyle bir ihtimal asla gelmezdi. Vicktoria'nın bile aklına çok geç gelmişti bu kişi. Bu yüzden en iyisi buydu. Kimsenin beklemediği bir kişiydi bu.

Komidinin üstündeki telefonu eline alıp ezbere bildiği numarayı tuşladı. Güvenlik sebeplerinden ötürü numaralarını asla birbirleirnin telefonlarına kaydetmemişlerdi. Vicktoria ilk çalıştan sonra açılan telefonla gülümsedi. Karşı tarafın konuşmasına izin vermeden hızlıca konuştu.
Vicktoria: Buraya gelmen lazım, sana ihtiyacım var.

Acaba bu defa kim gelyor. Vicktoria bebeğm kimi çağırdın acaba?

Tahmini olan varsa burada alayım lütfen, çünkü bilebilecek misniz çok merak ediyorum.

Vicktoria'nın, Rhodey'i kolay kolay affedeceğini sanmamıştınız, değil mi? Lütfen o süründürmeden bırakmaz.

Az önce Red Widow hikayemin yayınlanacak bölümüne de ekledim bu notu buraya da ekleyeceğim. Bu ciddi bir not olacak ve kimse üstüne alınmasın, genel konuşuyorum.

Kimse Vicktoria'yı ya da diğer eklediğim karakterleri benim seçtiğim oyuncularla düşünmek zorunda değil. Ama ben yazdığım karakterleri en iyi o oyuncularda görüyorum. Karakterlerim için seçtiğim oyuncular kimsenin güzellik standartlarına uymak zorunda değil. Bu bir hiakye ve hayâl gücüne bağlı bir şey. Ben burda bir dizi ya da film çekmiyorum. Sadece karakterlerimin nasıl göründüğünü ben kafamda oluşturuyorum ve bunu sizlere de aktarmak için bazı kişileri seçiyorum. İsteyen istediği kişiyi düşünebilir ama benim için böyle görünüyorlar. Aynı şekilde benim için böyle görünmeye devam edecekler. Ayrıca Vicktoria'nın yaşlı göründüğünü düşünenler için hatırlatayım, Vicktoria 47 yaşında bir karakter.

Eminşm bir çoğunuz Vicktoria'yı. Çok seviyorsunuz ve onu belki daha genç daha farklı hayal ettiniz ama onu yazan ve Vicktoria karakterini düşünen birisi olarak bence böyle görünüyor. Ayrıca bence benim kızım çok güzel, taş gibi hatun be.

Ay ciddiyettem çıkayım çünkü Vicktoria'nın oyuncusu Najwa Nimri, La Casa De Papel dizisinde oynadığı Alicia Sierra rolü ile İspanya'da en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı. Ki Alicia Sierra karakterine ne kadar bayıldığımı da biliyor birçok kişi. Bu yüzden aşırı mutluyum.

BitterSweet RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin