Yelena sorgu odasından çıkıp ortak salona geri dönmüştü. Vicktoria'nın isteklerini yapmıştı. Sharon'un sorguları tamamen boştu. Sarışın kadın konuşmamakta ısırarcıydı. Harry'den aldıkları bilgi önemliydi. Yine de bu bilginin doğrulanmasına ihtiyaçları vardı.
Vicktoria: Nasıl geçti?
Yelena: Hala konuşmuyor.
Beklediği cevabı alan Vicktoria bir tepki vermedi. Bakışlarını hızlıca kızıl saçlı askerine çevirdi.
Vicktoria: Ashford'dan haber var mı?
Barney: Raft görüşmesi için onay vermiş. Görüşme bitince bize haber verecek.
Vicktoria başını salladı. Zemo'dan alacağı bilgiler önemliydi. Helmut Zemo tuhaf bir adamdı. Vicktoria onun da tıpkı Red Skull* ve Tony gibi bilgiyle lanetlendiğine inanıyordu. Düşünceleri arasında ayaklandı. Sharon'u konuştuma zamanı gelmişti. Bunu bir süreliğine ertelemişti ama şu anda sarışın kadına tahamülü yoktu.
Vicktoria: Gerçek bir profesyonali iş başında izlemek isteyenler varsa gelebilir.Sorgu odasına girmeden önce derin bir nefes aldı. Yelena'ya, Sharon'un kelepçelerini çıkamasını söylemişti. Sharon ona karşı bir saldırıda bulunacaktı. Kendisini zeki sanıyordu ama Vicktoria ondan çok daha tecrübeli birisiydi. İçeri adımladığında Sharon'dan gelen saldırıdan sadece bir adım yana giderek kaçınmıştı. Afallayan kadının sol kolunu tutup bükmekle yetindi sadece.
Vicktoria: Acemisin.
Sharon: Sen öyle sanıyorsun.
Vicktoria: Evet, acemisin. Sen bunları öğrenmeye başladığında ben bu işi yirmi yıldır yapıyordum.
Sharon'un tutuğu kolundan ileri doğru ilerek sendelemsini sağladı.
Vicktoria: Jarvis, Friday; ikinci bir emirime kadar bu oda kayıt altına alınmayacak.
İki yapay zekadan onay geldiğinde Vicktoria gülümsemişti.Gözlem odasındaki birkaç kişi yapay zekaların Tony'den çok Vicktoria'yı patron olarak göresine şaşırmıştı.
Phil: Yapya zekaların sana sadık sanıyordum Stark?
Tony: Aile Yetkisi, Vicktoria aktive etti. O deaktive dene kadar tüm yapay zekaların patronu o.
Daisy: Neden böyle bir şey var ki?
Tony: Herhangi bir acil durum için. Aile Yetkisi en güçlü yetki. Sonra Stark Yetkisi ve Avenger Yetkisi geliyor.
Kısa konuşmadan sonra herkes bakışlarını yeniden Vicktoria'ya çevirmişti.Vicktoria, Sharon'u sandalyesine geri oturtturmuştu. Karşısındaki sandalyeye oturmadan masanın kenarına yaslandı. Sharon oun aklından geçenleri sadece tahmin edebilirdi.
Vicktoria: Her kuruluşun farklı bir sorgulama yönetmi var. Avengers'ın elinde olsaydın; Steve Rogers ve Natasha Romanoff burda olurdu. Onlara konuşmazsan sadece zihin okuyabilen birinin gelemsi yeterli olurdu. S.H.I.E.L.D. ise seni Fury'nin yalan makinesine bağlanırdın. Hydra hala SSR** zamanından kalan bir yöntem kullanıyor. Havuç ve Sopa***. CIA canını yakmaktan çekinmez.
Sharon bu konuşmanın nereye varacağını düşünüyordu aklında. Vicktoria Potts neden ona kuruluşların sorgu yöntemlerine dair bir ders veriyordu ki?Vicktoria: Peki ordu ne yapıyor, merak ettin mi?
Konuşma sonuca bağlanıyordu. Sharon gözleirni Vicktoria'ya dikmişti. Vicktoria Potts ise bakışlarını tavana çevirdi.
Vicktoria: Jarvis, kapıyı kitle.
Jarvis: Elbette Madam Rhodes.Steve: Neden kapıyı kitletti?
Herkesin yüzünde korku dolu bir bakış vardı. Vicktoria Potts henüz öfkesini dışa vurmamıştı. Yiğeni burda değldi, Pepper medikalden çıkamıyordu ve diğer yiğeni sürekli abisini soruyordu. Vicktoria için ailesine zarar veren ölmüş demekti. Şimdi tüm sinirin Sharon'dan çıkartacaktı.
Tony: Bilmiyorum ama hiç iyi bir şey olmadığına eminim.
Steve gözlem odasınından çıkıp sorgu odasının kapısına gitmişti. Herhangi bir şeyde kapıyı kırmaya hazırdı. Gerçi kırması zaman alacaktı. Güçleri olan insanların kırmaması için yapılmış bir kapıydı bu.Vicktoria, Sharon'un duygusuz bakışlarını umursamadan hızlı bir hamle ile ayağa kalktı. Sharon'un boynunu sol eliyle kavrayıp onu havaya kaldırdı. Vicktoria fiziksel olarak güçlü bir kadındı. Sharon'dan uzun olduğu için onu havada tutmakta zorlanmamıştı. Sarışın kadının ayakları yere değmesi için çırpınırken elleriyle Vicktoria'nın elinden kurtulmaya çalışıyordu. General Potts nefeslerini kısıtlamaya başlamıştı bile.
Vicktoria: İstesen de istemesen de konuşacaksın Carter! Burdan kurtuluşun yok, benim elimden kurtuluşun yok!Gözlem odasındaki birkaç kişi hariç herkes çıldırmıştı. Vicktoria'dan böyle bir hamle beklemiyorlardı. Tony yapay zekalarına ulaşmaya çalışıyordu. Aile Yetkisi'ni kendisi için aktive etmeye çalışsa da bu pek işe yarayacak gibi değildi. Steve ise kapıyı yumurukluyordu. Kapıyı kırmak için harekete geçeye hazırdı.
Vicktoria: İçeri girmeye çalışısanız bu defa onu sizin görmeyeceğiniz bir yerde sorgularım. İnanın bana sorgudan sonra Sharon Carter'la alakalı her kayıt yok olur. Onu bu dünyadan silerim!
Sharon'un yüzündeki korku artmştı. Steve ise bu cümleler üstüne kapıyı yumruklamayı bıraktı. Sharon ordunun tutklusuydı. Müdehale ettikleri anda iç savaş çıkabilirdi. Bunu göze alamadılar. Steve oradan gitmeyi tercih etti. Böyle bir şeye engel olamıyorsa tanık olmak da istemiyordu.Vicktoria kapıya vurulmanın kesilmesiyle Sharon'u yere bıraktı. Sarışın kadın anında yere çökmüştü ve derin nefesler alıyordu. Sharon eski bir S.H.I.E.L.D. ajanı olabilirdi ama Vicktoria onu zorluyordu. On yıllarca orduya hizmet etmiş birisiydi. Fiziksel olarak güçlü olmasından başka bir şey düşünülemezdi.
Vicktorai onun birkaç saniye nefes almasına izin verdikten sonra kolundan tutup tekrardan sandalyeye otutturdu.
Vicktoria: Umarım konuşmadığından ne olduğunu anlatabilmişimdir sana şeker kız.
Sharon öfkeyle ona bakıyordu. Yine de bir daha bunu yaşamak istemedi. Konuşmayacaktı. Vicktoria'nın ona yapacağı şeyler kendisini dehşete düşürse de konuşmamayı tercih etti.Vicktoria: Sia'nın ortağı Norman Osborn mu?
Sakin ses tonuyla sorduğu sorusundan sonra Sharon'un dehşete düşen yüzüne baktı. Harry, sadece bir çocuktu. Verdiği bilgi değerliydi ama onay kazanmadan bir şey yapılamazdı. Sahron'un bu dehşete düşmüş ifadesi de onayını almış oldu. Norman Osborn sonraki hedefiydi.Sharon: Bunu nerden biliyorsun?!
Ağzından kaçırdığı bilgi ile içinden bir küfür savurdu. Bunu yapmaması gerekiyordu. Vicktoria blöf yapıyor olabilirdi. Ama bu bir bölfse o ismi nerden öğrenmişti? Bu bilgi General Potts'un eline nasıl geçmişti?
Vicktoria: Nessa Nyssa Sagona.
Sharon bu isimi tanıyordu elbette. Nyssa ile iyi anlaşırdı.
Vicktoria: Logan ile bir ilişkisi olduğunu biliyor muydun? Aşk uğurna kim ihanet etmez ki...
Sharon yutkundu. Nyssa'nın, Logan'a ilgi duyduğunu biliyordu. Ama ablasına ihanet etmiş olabilir miydi? İnanmak istemedi. Bu olmazdı!Sharon: İftira atmayı kesmelisin General.
Vicktoria gülümsedi. Aynalı cama kısa bir bakış attı. Logan'a orda olmasını söylemişti.
Vicktoria: Logan.
Logan bir düğmeye basarak mikrofona konuştu.
Logan: Dinliyorum komutanım.
Vicktoria: Lütfen bize Nyssa hakkında kimsenin söyleyemeyeceği bir bilgi söyle.
Logan: Belinde, ufak bir doğum lekesi var. Antik Yunan harflerinden birine benziyor.
Sharon bu bilgilerle yutkundu. Bunu sadece Sia, Nyssa ve kendisi biliyordu. Logan nasıl öğrenmişti. Doğru muydu? Nyssa ihanet etmişti.Vicktoria, Sharon'u düşünceleriyle baş başa bırakmak istedi. Logan'ın, Nyssa bile birlikte olmasından nefret etmişti ama bu şekilde kulanabileceği aklına geldikten sonra bu durumu gözardı edebileceğine karar verdi. Sharon elinde kurtulamazdı. Kurtulsa bile Nyssa'yı öldürmek isteyeceğine emindi. Sia kız kardeşini öldüren birisini asla yaşatmazdı. Bu kişi hayatının aşkı olsa bile. Bilerek bunu yapmıştı. Eğer bir şey olur da başarısız olursa kendisiyle birlikte herkesi bu batan gemide batıracaktı.
*Red Skull işte be şu tuhaf herif.
**SSR: Strategic Scientific Reserve (Stratejik Bilimsel Rezerv) Agent Carter dizisinde görüyoruz. Peggy orda çalışıyordu.
*** Havuç ve Sopa yönetimi hem Agent Carter dizisinde hem de Agents of S.H.I.E.L.D. dizisinde görüyoruz.
Vicktoria'nın fiziksel olarak bu kadar güçlü olamsına bayılıyorum ya. Kadın tek eliyle Shron'u havaya kaldırıp boğdu be lan. Ayrıca Vicktoria'nın akına gelen entrikalara da bayılıyorum. Herkesi birbirine düşümekte usta resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BitterSweet Rose
FanfictionMCU'nun karşımıza güçlü ve devlete bağlı adamları koyması ve onların Avengers'ı yok etme çabalarını izlememizi düşündüm. Peki bu bir kadın olsaydı? Avengers'ın karşısına güçlü ve devlete bağlı bir adam yerine bir kadın çıksaydı? marvelfanfic #1 13...