Vicktoria Potts sabah bir hışımla çıktığı evine en sonunda geri dönebilmişti. Bir asker olarak günler yoğun geçiyordu.Salondaki koltuğa kendisini bıraktığı anda hissettiği kumaş ile kalktı. Rhodey'in ceketini gördüğünde gözlerin devirmişti. Telefonuna uzandığında Rhodey'in aramalarını ve mesajlarını görmüştü. Ona kısa cevaplar verdikten sonra ceketi Pepper'a vereceğini söylemişti. Kendisi Avengers merkezine gitmek istemiyordu Rhodey'in evine yeniden gelmesini de istemediği için Pepper'a vermek istemişti. Sonuçta Pepper o binaya gidecekti yakında.
Pepper Potts ablasının evine gelmişti. Yorgun ablasını kanepede gördüğünde gülümsemişti.
Vicktoria: Gel hadi Virginia.
Pepper'a bu ismi kullana bir tek ablasıydı. Yeni biri ile tanışırken bile "Pepper" ismini kullanıyordu. Tony'nin ona çilleri, sarı-turuncu saçları ve arada parlayan tavırları yüzünden taktığı bu lakap ona gerçekten oturuyordu.Pepper ablasının yanına oturduğunda koltuktaki erkek ceketi dikkatini çekmişti.
Pepper: Misafirin mi vardı?
Vicktoria: Dün Jim gelmişti, o unutmuş.
Pepper: Rhodey burda mıydı?
Vicktoria bu lakaba da göz devirmişti. Tony'nin taktığı lakapları sevmiyordu. Kız kardeşinin de bu lakapları kullanması sinirini bozmuştu.
Vicktoria: Dün geldi işte Virginia.
Pepper: Barıştınız mı?
Sarışın kadın kardeşine gözlerini devirmişti.Pepper'ın en çok istediği şeylerden biri Rhodey ve Vicktoria'nın yeniden evlenmesi olabilirdi. İkisi için de birbirleri ne kadar önemli olduklarını biliyordu. Ablasının Rhodey'e ne kadar aşık olduğunu da biliyordu, Rhodey'in de ablasına aşık olduğunu biliyordu. İkisinin evliliklerinin bitmesi onu da fazlasıyla üzmüştü. Vicktoria'nın mutlu olmasını da istiyordu, mutlu olduğunda ablası kendisi ile daha az uğraşıyordu. Belki de bu yüzden istiyordu.
Vicktoria: Ceketi ona götürürsün.
Pepper: Neden ben götürüyorum?
Vicktoria: Bunu sormamışsın gibi davranacağım.Pepper ablası ile geçirdiği birkaç saatin sonunda ordan ayrılmıştı. Avengers merkezine gitmişti, Tony her zaman yaptığı gibi şirkete gelmemişti ona imzalatacağı evrakları vardı, iki çocuğunu görmek istiyordu ve Rhodey'e vereceği bir ceket vardı.
Ortak salona girdiğinde küçük kızı kucağına atlamıştı. Pepper, Morgna ve Peter ile biraz vakt gçeirdikten sonra poşetteki ceketi çıkartıp Rhodey'e uzattı.
Pepper: Unutmuşsun.
Rhodey: Vicktoria getireceini söylemişti.
Tony: Artık neden unuttuysa orda.
Rhodey arkadaşına keskin bakışlarını göndermişti. Tony bu konuda dalga geçmekten vaz geömeyecekti belli ki. Onun ağzına laf vermek tehlikeliydi. Pepper onu susturmak için çantasından çıkarttığı evrakları ona uzattı.
Pepper: Bunları imzalaman lazım.
Tony: Neden her şeyde benim imzam gerekiyor?
Pepper: Şirketimizin adı Stark Endüstirileri olduğu için ve sen de Stark olduğun için olmasın?
Tony: Bunu artık bensiz yapamaz mısın?
Pepper: Tony sadece imzala lütfen.
Tony belgeleri izmalamıştı.Pepper Avengers'la kısaca sohbet ettikten sonra gitmek için ayaklanmıştı.
Rhodey: Happy burda mı Pepper?
Pepper: Evet, Tony'nin özel koruması olması gerekiyordu ama artık benle ilgileniyor.
Tony: Ben IronMan'im, korumaya ihtiyacım yok. Pepper burda kal istersen, odan her daim hazır olarak duruyor.
Pepper ve Tony evlilikleri boyunca bazen Pepper'ın evine bazen de Avengers merkezinde kalırlardı. Boşanmadan önce evleri ayırmışlardı. Merkezde Morgan ve Peter'ın zaten odası vardı, Tony boşandıktan sonra Pepper'a da bir oda hazırlatmıştı. Pepper istediğ zaman merkezde kalması için yapmıştı bunu.Pepper merkezdeki odasın geçecekti. Rhodey onunla konuşmak istiyordu. Diğerlerinin yanında yapmak istemediği bir konuşmaydı bu.
Rhodey: Peps.
Pepper ona dönmüştü. Rhodey'in yüzündeki ifade ile ne olacağını az çok tehmin edebiliyordu.
Rhodey: Loria, nasıl?
Pepper: Yorgun, kırgın, üzgün, öfkeli.
Sarışın kadının cevabı ile Rhodey sessiz kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BitterSweet Rose
FanfictionMCU'nun karşımıza güçlü ve devlete bağlı adamları koyması ve onların Avengers'ı yok etme çabalarını izlememizi düşündüm. Peki bu bir kadın olsaydı? Avengers'ın karşısına güçlü ve devlete bağlı bir adam yerine bir kadın çıksaydı? marvelfanfic #1 13...