Episode 48: No, Not Yet...

173 22 17
                                    

Yelena, Vicktoria'nın odasından çıkıp kapıyı kapatmıştı. Rhodey ve Alex içeri girmek istemişlerdi. Tabii Yelena buna izin verecek değildi.
Yelena: Uyuyor, bırakın dinlensin.
İki adam da birer adım geriledi. Yelena onlardan sonra koridora ilerlemişti. Natasha'nın kendisini beklediğini gördü. Derin bir nefes verdi. Aklında onlarca soru vardı. Bu sorulara engel olamıyordu. Tereddütleri olsa da bu gerçeği yeterince kendisine saklamamış mıydı? Daha fazla bu sırrı saklamak herkes için haksızlık olmaz mıydı?

Başı ağrımaya başlamıştı Yelena'nın. Bu konuşmaı hemen yapmak istemediğini fark etti. Bahçeye doğru ilerledi. Barney'in orda olduğunu biliyordu.
Barney: Neyin var Yelena?
Kapıdan çıktığı gibi dostu onu fark etmişti. Yelena bakışlarını parlayan gökyüzüne çevirdi. Derin bir nefes alarak düşüncelerinde boğulmaya devam etti.

Kısa süren sessizlikten sonra Yelena konuşmaya hazır hissetmişti.
Yelena: Bu sırrı artık kendime saklayamam sadece.
Barney başını sağa yatırmıştı. Yelena'nın neyden bahsettiğini anlaması çok sürmemişti. Yelena'dan böyle bir hamle beklemiyordu.
Barney: Onu affedecek misin?
Yelena: Hayır, henüz değil...

Barney dostunun omzunu sıvazladı. Clint'le araları kolayca düzelmişti. Ama Yelena ve Natasha'nın arasındaki sorunun çok daha farklı bir şey olduğunu biliyordu.
Yelena: Onu affetmesem de bunu bilmesi lazım.
Barney: Evet, bilmesi çok daha iyi olur.

Yelena, Barney ile konuştuktan sonra biraz daha rahat hissediyordu kendisini. Yine de içindeki tuhaf his geçmemişti hala. Hastanenin girişine döndüğünde Clint ve Natasha'ya değmişti gözleri.

Clint abisinin yanına gitmişti. Natahsa ise çekingen bir adımla Yelena'ya yaklaşsa da Yelena bir adımla kendisini ondan uzaklaştırmıştı. Hala ne kendisine ne de Natasha'ya izin vermiyordu. Bu tavrı ikisinin canını acıtsa da Yelena'nın ne yapabileceği ile alakalı bir şey gelmiyordu aklına. Sadece beynindeki düşüncelerle boğuşuyordu.

Verdiği derin bir nefesten sonra birkaç adım Natasha'ya yaklaştı. Natasha'nın yüzüne bir gülümeme yerleşmşiti bu sayede. Yelena ise düz ifadesini korumaya devam ediyordu.
Natasha: Yelena-
Yelena hızlıca elini kaldırarak onu susturmuştu. Aklındaki konudan başka bir şey konuşmak istemiyordu. Bu konuyu konuşmak bile onun için yeterice zordu zaten. Daha da zorlaştırılmasına gerek yoktu.
Yelena: Мама скучает по тебе. (Anne seni özlüyor.)
Cümlesini tamamladıktan sonra Natasha'nın zümrüt yeşili gözlerine bakmaya başlamıştı. Kızıl ajanın yüzünde belli bir şaşkınlık ifadesi vardı. Natasha Romanoff'da şaşırabiliyordu demek ki.

Birkaç saniyelik sessizlikten sonra Natasha biraz sendeledi. Öğrendiği bu bilgi fazla gelmişti. Yelena'nın yüzüne bakmaya devam etti. Konuşak için ağzını açtığı her saniye sebepsizce susuyordu. Hayatında ilk defa kelimelerini toparlayamadığını hissediyordu.
Natasha: Melina? Anne Melina* mı?

Yelena sakince başını salladı. Natasha'nın yüzündeki şaşkınlık mutluluğa dönüşüyordu.
Natasha: Hala hayatta olduğunu bilmiyordum.
Yelena: Alexie** ile bilrikte.
Natasha: Alexie de mi yaşıyor?
Yelena onu başıyla onayladı. İki Black Widow'da bir saniyeliğine geçmişe gitmişlerdi. Çocukluklarına, aile oldukları o huzurlu günlere.

KGB onları sahte bir aile yapmıştı. Sonrasında Ohio'ya gitmişlerdi. Gerçek bir aile olmasalar da Natasha ve Yelena için öylelerdi. Belki de hayatlarındaki tek gerçek şey bu olmuştu ikisi için de. Tabii hayat onların uzun süre mutlu olmasına izin vermemişti. Çok geçmeden Rusya'ya dönüş yapmışlardı. Red Room programına da o gün başlamışlardı. İkisinin de çocuklukları o gün bitmişti. Bir daha da asla gelmeyecekti. Red Room eğitmenleri hiçbir zayıflıkları olmadığından emin olana kadar onları eğitmişti.

Natasha ve Yelena'dan aile hislerini söküp almak istemişlerdi. Bunu başarıp başaramadıkları ise farklı bir konuydu. İki Black Widow da emin değildi bundan. Zaman gösterecekti bunu.

Natasha: Nerdeler?
Sonunda kendine gelebilen Natasha aklındaki sorulardan birisini yöneltmişti anında.
Yelena: Ohio'da şehirden ve gözlerden uzak bir çiftlik evi. Vicktoria onların sınırdan geçmesini kolaylaştırdı. Bu bir sır. Ordu, CIA, S.H.I.E.L.D., S.W.O.R.D., Interpol ve KGB bizim farkımızda bile değil.
Natasha dudaklarını birbirlerine bastırdı. Yelena'nın ona bunları anlatması çok önemli bir şeydi. Sonunda ona güvendiğine bir işaretti bu durum.

Natasha: Beni oraya götürür müsün?
Yelena gözlerini gökyüzüne çevirdi bu defa. Bu sorunun kendisine geleeğini biliyordu. Bu yüzden çnceden bir şeyler planlamıştı.
Yelena: Buna gerek yok.
Üç kelime Natasha'nın dünyasını yıkmıştı. Bir saniyelik bu yıkım ise kızıl ajanın karbini parçalamıştı. Tabii Yelena'nın devam etmesi ile erkenden üzüldüğünü fark etti.
Yelena: Buraya gelmelerini söyledim.
Natasha gözlerini kırpıştırdı. Yelena ise gökyüzü mavisi gözleri ile karşısındaki kızıl kadına bakıyordu.
Yelena: Birkaç hafta içinde burda olacaklar.

Natasha'nın konuşmasına müsade etmeden adımlarını hastane binasına yönetlmişti. Çok ilerlemeden durdu. Omzu üstünden Natasha'ya bakıp kızıl kadının omzuna nazikçe dokundu. Sonrasında ise adımlarını hzılandırıp içeri girdi. Natasha ise onun arkasından mutluluk, hüzün ve şaşkınlıkla bakakalmıştı.

John, koridorun sonunda bekliyordu. Yelena'nın kişisel alanına girmek istemediği için bir adım gerideydi her zaman. Yelena ise bu duruma gülümsedikten sonra sakince John'un yanına ilerleyip ona sarıldı. John Walker bu hamleden sonra kollarını Yelena'nın beline doladı. Bu saılma ikisine de iyi hissettirmişti. Kim bilebirdi ki Yelena ve John'un birbirleriyle gerçekten iyi hissedeceklerini?

*Melina: Filmlerdeki Melina ile aynı kişi. Sadece burda bir Black Widow değildir. Hikayedeki ilk Black Widow Natasha Romanoff. O yüzden Melina comcilerde olduğu gibi Iron Maiden lakabı ile anlılıor burda.

**Alexie: Alexie comiclerdeki Alexie değil, filmde gördüğümüz Alexie. Yani burda Natasha ve Yelena'nın üvey babası.

Ama Vicktoria'nın devlete, orduya sırf Yelena'yı ve Yelena'nın sevdiklerini korumak için yalan söylemesi mükemmel bir olay ya. Kadın sadece sevdiği insanlar için prensiplerini bir kenara bırakıyor.


Melina Vostokova/Shostakov/Iron Maiden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melina Vostokova/Shostakov/Iron Maiden

Alexеi Alanovich Shostakov/Red Guardian

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alexеi Alanovich Shostakov/Red Guardian

BitterSweet RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin