Jakmile se Zayn přihlásil na svůj účet, kde si s blonďáčkem, jak poznal na několika fotkách, které si vyměnili, píše, blikala mu nová zpráva.
„Ahoj, jsi tu?“ Za zprávou byl připsán usměvavý obličej.
„Zee? Máma podepsala ty papíry, budu moct přijet.“ Druhá zpráva přišla po deseti minutách, bez obličeje.
Černovlásek ze sebe shodil černou koženou bundu a rychle usedl ke svému laptopu, aby mohl odepsat.
„Opravdu? To je skvělé! Nemůžu se tě dočkat.“ Odepsal upřímně a ke zprávě připsal šťastný obličej.
Bylo už na čase, aby podepsala, letní prázdniny končí za tři týdny.
„Promiň, že jsem tady nebyl, byl jsem u Liama“. Připsal omluvu.
Liam, jeden ze Zaynových nejlepších kamarádů dostal předčasný dárek k narozeninám, novou hru na plastationa, museli jí přece vyzkoušet. Proto přišel později než jindy.
„Taky se těším.“ Připsal usměvavého smajlíka.
„Co ste dělali?“ Přišla mu hned další zpráva.
Niall věděl snad o všech jeho kamarádech, často mu o nich vyprávěl.
Blonďáček, někde stovky kilometrů od Zayna se červenal snad až za ušima. Líbí se mu, když Zayn píše o tom, jak se na něj těší, nebo když mu občas polichotí, nebo pošle usměvavá obličej. Má rád jeho vtipy a smysl pro humor, jeho hlas a oči a taky tělo a…
Líbí se mu.
A v tom je možná ten problém.
Zayn věděl, že bude mladšího hned zajímat, co u Liama dělali, ale trochu se styděl mu to přiznat, je mu přece osmnáct neměl by hrát hry na plastationu.
„Hráli jsme na playstationu, Liam dostal novou hru, jenže mě po dvou hodinách vyhnal, když jsem místo hraní, byl na mobilu“ Za větu se skvěle hodil smějící se obličej a i s ním to Zayn odeslal do Mullingaru blonďákovi.
„Kolikrát jsem ti říkal, ať si s tou závislostí na pornu někam zajdeš?“ Napsal blonďák sám pobavený tím, co vymyslel.
„No jestli se tvé fotce dá říkat, porno…“ prohodil Zayn nahlas a tiše se zasmál, co ta jeho blonďatá hlavinka zase vymyslela.
„Nekoukal jsem na porno…“ Odepsal, aby to nevypadalo, že když dlouho neodepisuje, je to pravda.
Přece se nebude dívat na porno, když vedle něj sedí jeho kamarád.
„Je mi to úplně jasné Maliku!“ Blondýn byl v dobré náladě, díky maminčinu svolení cestovat do Anglie a tak si ze Zayna trochu střílel, ale ne nějak, aby ho urazil, jen jej chtěl rozesmát.
„Někdy natočíme porno spolu, co říkáš?“ Připsal ještě.
Smějící se smajlík nesměl za větou chybět a blondýn se přímo chlámal smíchy u počítače.
I když představa jeho a Zayna jak spolu…
„To je dobrý nápad, koupím stativ na foťák, než přijedeš.“ Zaynovi začali slzet oči, jak se hlasitě smál, vážně nechápal, kde se to v tom roztomilém, na pohled nevinném klukovi bere.
„Už se těším.“
„Nialle, ty draku“
„Doufám, že nejsi v posteli moc nudný“
„Budu tak divokej, jak budeš chtít“
„To jsem rád, Zaynie“
„Už jsem říkal, že mám rád, když mě tak oslovuješ?“
„Budu to vzdychat“
„Nialle, už přestaň, začínám se červenat!“
„Chci vidět, jak se červenáš“
„Nechceš“
„Chci!“
„Ni…“
„Tak mi říká máma“
„Tak a teď jsme to úplně zazdili“ Zayn připsal smějící se obličej, a doufal, že Niall nebude v téhle poněkud perverzní konverzaci pokračovat, nikdy si takhle nepsali. I když si z toho teď oba dělají srandu, vyvolalo to v nich představy a jisté touhy.
„Škoda, začínal jsem tvrdnout“ Niall se červenal, když černovláskovi psal tyhle slova, ale věděl, že je bude brát s humorem.
„Co? Začal sis mě představovat nahého?“ Zaynovi to přišlo vtipné, ale hned, jak to odepsal, si představil Niallovo hubené tělíčko. Věděl, že je celkem drobný, vzhledem k fotkám a video hovoru, který spolu vedli na skype.
Možná to bylo právě to, co se mu na něm líbilo.
Nebo jeho modré oči?
Špinavé blond vlasy?
Obličej připomínající toho nejroztomilejšího tvora na zemi?
Kdo to vůbec je? Niall?
Dlouho před tím, než se poprvé odhodlali k video hovoru, si jej oblíbil. Jeho smysl pro humor, radost ze života, odhodlání poznávat nové věci, jeho chytrost a vtipnost, lásku k jídlu a zvířatům a přírodě. Nesnáší, když někdo kouří, pije nebo bere drogy, nejen, že je to u většiny nezákonné, ale nesnáší vědomí, že se ti lidé pomalu zabíjejí, nejradši by všem pomohl a pro každého se rozdal, pro bezdomovce pro děti v Africe, dokonce i pro ty feťáky, kteří s tím začali jen pro frajeřinu. Jak chce pro všechny dobro, zdraví a lásku a prostě…
Je to úžasný člověk!
A ještě k tomu tak andělsky krásný.
„Možná, že jsem si tě párkrát představil“ Vytrhl jej z přemýšlení o Niallově bezchybnosti zvuk nově příchozí zprávy.
A taky když zjistil, jak úžasné zní jeho hlas, jak krásné jsou jeho oči, a jak má upřímný úsměv…
„To jako vážně?!“ Vykřikl nahlas. Možná že trošku trpěl samomluvou, ale kdo ne?
„Přestaň si ze mě střílet, a pojď se radši na všem dohodnout“ Odepsal Zayn, nejdřív chtěl napsat, že si jej taky představuje nahého, ale neodvážil se.
Navíc, blondýn jej hodně znervózňoval, když tohle psal, a cítil se dost nejistě.
„Promiň Zee, zavoláme? Musíme se na všem domluvit, já ani neumím nasednout do správného letadla!“ Blondýn nevěděl, jestli to má napsat, ale dnes už se odvážil s ním dokonce okatě a provokativně flirtovat, tak proč to nenapsat? „A taky bych chtěl slyšet tvůj hlas, po dlouhé době...“ Připsal a zprávu odeslal Zaynovi do Londýna, ten si s motýly v podbřišku zprávu několikrát přečetl a vytočil video hovor.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)