Co nejrychleji odemkl vchodové dveře, proběhl prostorným obývákem do ložnice, odhodil batoh někam do rohu a už zapínal svůj notebook, aby se mohl přihlásit na chat.
Už několik měsíců si píše s (už ne tak neznámým) Niallem.
Dlouho nad tím přemýšlel, ve škole se mohl dobrovolně přihlásit o cizince, který by u něj trávil celý školní rok. Přišlo mu to fajn, mohl by poznat spoustu nových věcí. Navíc, v bytě bydlel dlouho sám, jeho spolubydlící si našel přítelkyni a odstěhoval se, takže si připadal dost osamělý. Dohodl se se svojí třídní učitelkou, že se hlásí o kohokoliv, kdo má zájem o studium v Londýně.
Ředitelka školy byla ráda, Zayn je hodný a chytrý kluk, i když to často tak nevypadá... a její škola by mohla získat lepší reputaci. Paní ředitelka a nějaká slečna z agentury, která tyhle pobyty zařizuje, prohlídly Zaynův byt, jestli má kde studenta ubytovat, jestli má čisto a tak. Slečna z agentury si jej trochu proklepla, jestli je spolehlivý, a když podepsal nějaké papíry, sama mu vytiskla několik složek chlapců přibližně v jeho věku, kteří mají o pobyt v Anglii zájem.
Zayn si několik dní pročítal složky chlapců, pořád dokola, nemohl se rozhodnou kterému z nich napsat, měl tu výhodu, že si mohl vybrat. Ale nevěděl koho.
Teď to trochu znělo, jakoby si objednával děvku.
Nakonec napsal asi čtyřem chlapcům, rozhodl se, že bude vybírat podle toho, s kým si bude nejvíc rozumět, s kým si padne do oka.
Přece jenom budou sdílet jeden byt deset měsíců.
A našel Nialla.
A rozumí si s ním, víc než dobře.
Sblížili se.
I přes chat se dá sblížit.
Bydlí sice v Irsku, nejsou od sebe nějak daleko a mluví stejným jazykem, ale ani jednomu z nich to v ničem nebránilo.
Niallovi se líbí možnost studia v Londýně, protože v Irsku nejsou tak dobré střední školy a mohl by mít díky tomu lepší vzdělání. A přestože je hrdý Ir, Anglie jej vždycky lákala.
Jediné, co jim chybělo k uskutečnění jejich deseti měsíčnímu společnému bydlení je podpis Niallovi maminky.
Nelíbí se jí, že by měl být její syn tak daleko, tak dlouho u neznámého kluka.
Je na něj sebevíc hrdá, že má známky na to, aby studoval v Londýně, ale celou dobu, co si s tím Britem Zaynem její syn dopisoval, se těžce rozhodovala, zda jej pustit.
Bude jí chybět.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)