Čtyřicátý díl, by měl být asi nějak speciální, nebo dlouhý, ale není. Je to nejdéle od doby, co jsem kdy přidala poslední díl a stejně to stojí za nic... Nevím, jestli je to tím, co se stalo v posledním díle, jestli mě to nějak vyčerpalo, nebo se tam prostě už jen nemá co stát, ale nějak nemám nápady... I tak se omlouvám za to čekání, které se ani nevyplatí, protože tenhle díl je jeden z těch příšerných a nudných, ale já už jsem chtěla něco přidat... I když za ty komentáře, kde jste skoro všechny psaly, že nemáte slov byste si zasloužily víc... Moc vám děkuju ♥
Pamatujete na Grace a Elliotta? Možná je tam teď trochu zapojím, aby nebyla taková nuda:)
(A začínám mít pocit, že bude brzo konec, uvidíme...)
---
Probudí se s kručením v břiše a se Zaynem přilepeným na jeho zádech ani ne po dvou hodinách, co usnuli. Tak, aby jej nevzbudil, se snaží vymanit z jeho pevného sevření a dostat se tak z postele.
„Co se děje? Bolí tě něco?" Ozve se hned Zayn, jakmile jej vzbudí Niallovo nespokojené vrcení.
„Ne, vůbec ne jen-" Ani to nestihne doříct, když jej Zayn přeruší.
„Líbilo se ti to?" Políbí jej na rameno a víc se natiskne na jeho nahé tělo.
„Líbilo a myslím, že bylo vidět jak moc... Proč pochybuješ?" Otočí se v jeho náruči a políbí jeho klíční kost.
„Nevím, jen... trochu jsem se bál, aby tě to nebolelo a teď, když ses vrtil, mě napadlo, že tě to třeba vzbudilo..." Vysvětlí svoje pochybnosti.
„Jsem v pohodě a tahle noc byla nejlepší v mém životě" Ujistí jej.
„Mám jen hrozný hlad, pro něco si dojdu a jsem hned zpět"
„Je půl druhý ráno" Namítne po zkontrolování času na telefonu.
„No... nějak mi vyhládlo, když jsme měli tak namáhavou aktivitu" Zasměje se vstávaje z postele.
Rychle si dojde do kuchyně, kde si z chlebníku pro sebe ukradne tvarohový šáteček a i se sklenicí mléka, které si nalil, se vrací do postele.
„Ne, že to tu vyliješ"
„Neboj"
„Když tak půjdeme spát k tobě"
„Nevyliju to"
---
Hned to ráno po tom jdou společně do školy. Niallovi přijde, že každý kolemjdoucí ví, že ani ne před deseti hodinami přišel o panictví. Zayn se cítí dost frustrovaně a žárlivě, pokaždé, když na Nialla někdo jen pohlédne. Ví, že žárlí úplně zbytečně, ale to on s ním dnes strávil noc a Niallovi to dneska tak sluší, že se ani nediví těm pohledům kolemjdoucích.
„Ahoj" Usměje se Harry, když je jako první zahlídne.
„Ahoj kluci" Otočí se Liam a Zayn se hned podívá tím směrem, kam s Louisem koukali a uvidí Grace a Elliotta jak se o něčem horlivě dohadují.
„Nevěděl jsem, že se znají" Řekne namísto pozdravu.
„Já taky ne" Odtrhne od nich pohled Louis a sjede mlčícího Nialla pohledem.
„Co je? Už jste spolu chrápali, nebo co?" Zasměje se poukazujíc na Niallovi červené tváře a neustálé zamilované pohledy na Zayna. Je pravda, že se od toho cítí, jakoby Zayna miloval ještě víc, jakoby do toho spadl ještě mnohem hlouběji a taky si uvědomuje, že už není cesty zpět bez šrámu na srdci po zbytek života. Ne, že by nějakou cestu zpět chtěl.
„Louisi!" Vykřikne Harry i Zayn najedou a Niall jen zahanbeně sklopí pohled k zemi. Liam stále pozoruje Grace s Elliottem.
„Nech jim nějaké soukromí, budou to dělat, až oni budou chtít a jestli už se stalo, nemusí nám to hlásit, protože to je jejich věc a teď pojď" Proplétaje si s Louisem prsty jej táhne ke škole s Liamem v patách.
Od nového roku se už ukazují na veřejnosti, stejně je tam, všichni viděli, tak nevidí důvod proč to tajit.
„Díky" Křikne za nimi ještě Zayn a otočí se na Nialla.
„V pohodě?"
„Jasně..."
„Nevypadáš tak" Pohladí jej po tváři a je mu jedno, že stojí před školou, kde je dalších sto opozdilců, kteří jdou stejně jako oni pozdě na hodinu.
„Ale jsem, jen mě zajímá, co se děje mezi Grace a Elliottem"
„Víš, že se mu máš vyhýbat" Připomene mu.
„Jo, ale Grace je moje kamarádka a Elliott je pěkný hajzl, nechci, aby se s ním bavila" Řekne a vyrazí ke škole. Zayn jej hned doběhne a společně pospíchají do druhého patra, kde se odehrává jejich první hodina.
---
Při obědě je Niallova prví možnost, kdy může s Grace mluvit, tak Zayna pošle k jejich stolu za klukama a přisedne si k ní. Naštěstí sedí sama, tak si s ní může v klidu promluvit.
„Jsi v pořádku?" Zeptá se pokládaje svůj tác c obědem a sedne si naproti ní. Grace se jen s nepřítomným pohledem přehrabuje v jídle.
„Jasně, proč se ptáš?" Zvedne hlavu od jídla a pokusí se o úsměv.
„Nějaké potíže s Elliottem?" Optá se opatrně.
„To není vůbec tvoje věc" Okamžitě se zvedne od stolu a bez jídla, které vyhodí do koše, odejde z jídelny.
Niall se podívá směrem, kde je jejich stůl na kluky a jen pokrčí rameny. Zvedne se od stolu a přesune se k nim.
„Jen jsem se jí zeptal na Elliotta a ona hned, že to není moje věc a vystřelila z jídelny" Vysvětlí, když jej všichni čtyři pobízejí pohledem.
Zayn se k němu přisune po lavici blíž a pohladí jej po stehně, Niall se na něj stydlivě usměje a pak sklopí pohled do jídla, které hned začne jíst. Zayn jej políbí na spánek a pustí se do svého jídla.
„Asi z vás dostanu cukrovku" Promluví Liam i Louis na stejno a to ticho, které v jídelně zavládlo po odchodu Grace, protne hlasitý smích.
Napadlo mě, že bych mohla udělat Charakter ask, jestli byste o to stáli :) Napište mi do komentářů, jestli jo a já vám dám vědět, komu budete moct dávat otázky:)
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
Hayran KurguNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)