Hned jak přišli domů, se šel Niall vysprchovat. Všiml si, že si odřel celou levou část těla a břicho, měl popálenou kůži a nepříjemně jej to štípalo po kontaktu se sprchovým gelem. Zaynovi to neřekne, měl by starost, a vyčítal by si, že ho na ty brusle vůbec bral.
Pff prý, že to bude romatický rande, bude to zábava…
„Co tě to vůbec napadlo, rozjet se tak rychle?“ Optá se jej opatrně, když vedle sebe sedí na gauči a pozorují jejich oblíbený seriál.
„Chtěl jsem ti jen ukázat, že nechodíš s nějakou bábovku, a sám sobě, že nejsem žádný srab a…“ Začne, ale Zayn jej přeruší.
Chtěl si dokázat, že není srab, jen pro to, že Lou, Harry, Liam i Zayn jezdí na skatu a nedělá jim to žádný problém, přitom on se neudrží ani na bruslích.
Lehce jej políbí na rty a povzbudivě se na něj usměje.
„Nejsi srab…, že neumíš na skatu, nebo na bruslích, neznamená, že jsi srab“
„Pro mě jsi takhle dokonalý, se vším všudy“ Zašeptá mu do obličeje, jakoby to bylo tajemství.
„Miluju tě Zayne“ Řekne blondýn a přilepí se na přítelovi rty. Zaynovi se rozbuší srdce a hodnou chvíli se nemůže vzpamatovat a polibky neoplácí. Niall se na něj trochu vylekaně podívá, když necítí žádnou odezvu a svěsí koutky úst.
„Miluji tě“ Vyjde z černovlasého po chvíli, a pokusí se blondýna políbit.
„Nemusíš mi to říkat, když to tak necítíš…“ Odtáhne se od něj Niall.
Je rozdíl mezi pouhou zamilovaností a samotnou láskou. Zamilovaní můžete být třeba do stylu oblékání, vlasů…. A Niall si to v tuhle chvíli uvědomoval, víc, než kdy předtím.
„Cítím to tak. Jen si mě překvapil, když si to řekl“ Usměje se na něj a tentokrát jej úspěšně políbí. Niall se do polibku usměje a kousek se od Zayna odtáhne, pohladí jej po tváři, pohlédne do tmavých očí a znovu jej políbí.
„Řekni to ještě jednou“ Zamumlá.
„Miluji tě“ Zašeptá mezi polibky.
„Ještě“ Ozve se blondýn znovu.
„Miluji tě, neskutečně moc“ Políbí jej pod ouško a slova lásky šeptá do ucha.
„Taky tě mil-“ ani to nedořekne a Zayna políbí, jak moc je teď šťastný.
Polibky jsou měkké, vlhké, pomalé, a takové cudné, ale bylo to pro ně to nejlepší, co doposud zažili.
Zatím…
Když se Zayn do polibků víc opře a odváží se použít jazyk, zatlačí na blonďákovo tělo a naznačí mu, ať si lehne na záda. Položí se na jeho hubené tělo nepřestávaje si s ním vyměňovat sliny. Polibky začínají být rychlejší, hlubší.
Nialla jejich první doteky trochu děsili, protože tohle pro něj bylo všechno nové, nevěděl, co se bude Zaynovi líbit, nevěděl, jak má na co reagovat, nevěděl kam, až chce zajít. Nevěděl, jestli si nechá sundat triko, jestli se nechá hladit na stehně, jestli si nechá líbat krk. Nevěděl nic. Taky se trochu bál a vůbec, než potkal Zayna zažil nanejvýš obyčejné krátké polibky a navíc s dívkou.
Nepřestávali se líbat, Zayn začínal být víc a víc vzrušený a Niall vyděšený, přesto se mu tohle všechno líbilo. Nechtěl aby Zayn přestával, ale zároveň jej děsila představa, že by měl zajít dál. Byl zmatený.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)