16.Díl - Neustále myslí na Zayna

1.2K 97 0
                                    

No a co, že počkal, až si bude jistý, že Zayn nevyleze z pokoje. Prostě jej teď nechtěl vidět, a nechtěl se před ním cítit trapně, počká to do rána. Sprchujíc se pod vlažnou vodou drtí oční víčka k sobě, aby se mu do očí nedraly slzy. Jsem slaboch. Přiznává si a po tváři mu sjede jedna slza. Jen se políbili, nic to neznamená a mezi kamarády se to přece prostě stává.

Vím, že to pro mě něco znamenalo.

 

Že je pro mně Zayn důležitý a že…

 

Že ho mám možná radši než bych měl mít…?

 

No a co jako…

 

Vždyť je Zayn úžasný, je lehký se do něj zamilovat – Počkat co?

 

Nejsem zamilovaný do Zayna!

Možná maličko.

 

Nialle měl bys jít spát.

 

Blonďákovi myšlenky jsou na pochodu a atakují jeho hlavu samými nesmysly, třeba jakože je zamilovaný do Zayna, takový nesmysl. Když se převlékne do dlouhého trika a boxerek, ulehá do postele neustále myslíc na zítřejší ráno, jak se asi Zayn bude k němu chovat, a jak on?

--

Zvoní mu budík, ale fakt, že Zaynovi ve vedlejším pokoji taky, ho nutí, ještě chvíli ležet, aby si nečistili zuby vedle sebe jako každé ráno. Přemýšlí, co mu řekne jako první.

 Ahoj Zayne, to neva, že si mě včera políbil a pak mi dal košem, fakt ne, všechno v poho ne?

 

Přesně pro to raději počká, až Zayn dodělá všechno potřebné v koupelně a pak teprve vyleze z pokoje.

„Oh, ahoj Ni“ Usměje se na něj Zayn vycházejíc z koupelny.

„Čau“ Odpoví suše obcházejíc jej, jakoby ho vůbec nezajímalo, že má na sobě pořád jen tepláky na spaní a vchází do koupelny. Zayn jen nechápavě kouká na zavřené dveře koupelny a do kuchyně jde připravit snídani pro ně oba, tak jako vždy.

-

„Jak ses vyspal?“ Ptá se jej s nervózním úsměvem nandávaje mu na talíř opečené tousty.

„Jo, dobře…“ Odpoví s nezájmem, zase…

Je naštvaný, určitě je…

 

Má se mu omluvit, nebo…?

 

„Ni, já…“ Začne, ale blonďákův vražedný pohled, i když s plnými tvářemi jídla jej zastaví.

„Už půjdeme ne?“ Řekne a jde se převléknout do oblečení. Zayn jen zklamaně pokývá hlavou a také se jde převléknout z pyžama.

Do školy jdou vedle sebe mlčky, Zayn se několikrát snaží, něco říct, ale když už se nadechuje, dojde mu, že Niall se s ním bavit nechce.

Chce, ale stydí se, za sebe, za to jak se nechal políbit a jak utekl do pokoje.

Zayn by jej nejraději opřel někde o stěnu, políbil a řekl, že je vše v pořádku, jenže…

Niall je prostě Niall…

 

Jakmile dorazí před školu, s Niallem do objetí se vrhá Louis a Harry s Liamem okamžitě zaznamenávajíc Zaynův nešťastný pohled a hrnou se k němu.

„Jsi v poho brácho?“ Ptá se hned Liam a pokládá mu ruku na rameno. Zayn jen pohodí hlavou k Niallovi, kterému Louis něco vypráví, něco o tom, že byl v noci zase Supermanem.

„Pak nám to řekneš?“ Zeptá se potichu Harry, když Zayn naznačuje, že Niall je moc blízko, na to, aby jim to řekl.

Harry s Liamem jen přikývnou a všichni tři se připojují k Niallovi a Louisovi, který šťastně vypravuje, jak lítal okolo planety. Zayn vidí, jak Niall mu jen bezduše přikyvuje a očima sleduje cokoliv jenom ne jeho.

V hodinách jen bezduše kouká před sebe a předstírá, že ho zajímají výklady učitelů. Myslí si, že s ním Niall už nikdy nepromluví, že se už nebudou bavit, teda zatím se tak Niall tváří. Teď by ten polibek vážně chtěl vrátit, Niall je tak odtažitý a celý den se mu vyhýbá, je jako tělo bez duše.

A Zaynovi čím dál tím víc dochází, co k mladšímu cítí.

 

Niall jej celý den úspěšně ignoruje, i když je to pro něj nesmírně těžké. A Zayn neví, jak by měl navázat konverzaci, jak se mu omluvit, nebo jestli o omluvu vůbec stojí. Po škole jdou domů oba zvlášť, proč by chodili spolu, když se dneska tvářili, jakoby se vůbec neznali, Niall se tak tvářil.

 

Nejhorší je, že je teď čeká víkend.

 

Niall se okamžitě odebere domů, a když asi po hodině zjistí, že Zayn nejspíš dneska už nepřijde, jde si udělat něco k jídlu a v obýváku se zabalí do deky a pustí si film.

Neustále myslíc na Zayna.

 

Nechtěl jej ignorovat, vážně ne, jen se neodvážil pohlédnout mu do obličeje, promluvit na něj, nebo se bavit o včerejším polibku. Když se políbili, měl dělat, jakoby nic, měl mu prostě říct: Jasně, v pohodě, zapomeneme na to.

A ne utéct, jako malá holka.

 Přemýšlí, že by si potřeboval s někým promluvit, ale s kým? Grace se vylučuje, stoprocentně, tolik jí nevěří. Harry nebo Louis? Oba dva jsou zamilovaný jeden do druhého, vidí to, všichni to vidí, jen se prostě neukazují na veřejnosti. Ale nechce je rušit, určitě jsou rádi, když mohou být samy. Co Liam? Ten by to určitě pochopil, jak se cítí… určitě jo, ale je to Zaynův kamarád spíš než jeho… Co když je Zayn právě u něj… Nebo zrovna balí nějakou holku?

Ne, ne, ne… nebalí, určitě ne.

Zavolá Liamovi, a zkusí to, třeba ho prostě jen odbude s tím, že nemá čas. 

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat