Sama jsem nečekala, že přidám díl tak brzy, když jsem neměla ani čárku (zase nemám nic), ale díl je tady a já vám ho ráda posílám takhle brzy:)
(I když jste se s komentáři moc nepředali :(... )
Takže moc děkuji @TheoneandonlyKris a @ParisMyFutureHome ♥
„Táta je tady..."
„Neboj" Šeptne Trisha směrem ke svému synovy a společně jdou přivítat hlavu rodiny.
„Ahoj tati" Usměje se, když po půl roce spatří svého otce.
„Ahoj Zayne" Obejme svého syna a je rád, že ho po takové době vidí, a že má rodinu opět pohromadě. Alespoň na pár dnů.
„Hm... Ty musíš být Niall, že?" Promluví na blonďáka postávajícího v pozadí po tom, co se přivítal s celou rodinou.
„Ano, moc mě těší" Přistoupí k němu a potřese si s ním rukou oddaně mu hledíc do očí s jistým respektem.
„Jsem Yaser" Ač z něj šel strach a Niall si k němu jen za těch pár vteřin vybudoval respekt, musel uznat, že ten úsměv, který mu teď věnoval, byl velmi milý.
„Niall Horan" Raději zopakoval své jméno a pevným stiskem si potřásl rukou s otcem Zayna.
„Tak co Zayne? Jak se daří ve škole?" Optá se jej, když jsou jediní tři, kteří postávají v chodbě. Waliyha utekla rychle do pokoje, aby schovala poslední test z matiky, ze kterého dostala za pět a Safaa odešla se svou matkou do obýváku.
Niall se drží Zayna.
„Jde to, myslím, že zkoušky zvládnu, možná pak podám přihlášku na uměleckou" Pousměje se, vlastně nad tím zatím jen uvažuje, ani to neřekl mámě, natož Niallovi, který na něj s úsměvem kouká.
„To by bylo super, kdyby tě přijali, ale mysli na to, že se uchytí málokdo" Připomene mu a sedá si na gauč v obýváku k hrnku s kávou, který mu připravila jeho žena.
„Já vím, proto chci udělat ty zkoušky, pak možná dělat dálkově práva, kdyby to nevyšlo..."
„Jsem ráda, že takhle myslíš na budoucnost" Promluví Trisha sedaje si na gauč vedle svého manžela s malou Saf na klíně.
„Co ty Nialle? Máš něco v plánu?" Optá se Yaser.
„Kdyby to šlo, chtěl bych dodělat školu tady a pak... nevím, láká mě vysoká, jen nevím, jestli jít na pedagogiku, nebo žurnalistiku, líbilo by se mi starat o děti, třeba ve školce, nevím, jestli bych zvládl základku, nebo tak... a bavilo by mě psát knížky, nebo se tomu nějak věnovat... Vždycky jsem tak nějak vynikal ve slohových pracích a hlavně mě to hrozně baví" Spíš přemýšlí nahlas, nikdy moc neuvaž o tom, co by rád dělal, jestli by raději bydlel v Irsku, nebo tady v Londýně.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)