25.Díl - Milovnice lásky a štěstí

1.5K 103 4
                                    

Kdy jsem naposledy přidávala díl? Asi před pěti dny? Ani mi to tak nepřijde, ale je to tak akorát na nový díl, ne?:)

Fakt bych si přála, aby se to tady víc rozrostlo… Nějaký ten stručný komentář a hvězdička mi určitě udělají radost!:)

---

Uběhne skoro měsíc a v jejich vztahu se vlastně vůbec nic nezmění. Až na to, že je Liam načapal za školní skříňkou, jak se líbají, a tím vlastně zjistil, jak to mezi nimi dopadlo. Samozřejmě, že to vědí i Louis s Harrym.

První zásadní věc, kterou se chystají podniknout je představení rodičům. Vánoční svátky se neúprosně blíží a oni se rozhodli, že je pravý čas. Nejdřív pojedou na pár dní k Zaynovým rodičům, odkud rovnou poletí do Irska k rodičům Nialla. Zayn se pak vrátí domů a každý bude trávit svátky s rodinou.

„Jsi si jistý, že to bude v pohodě?“ Zeptá se mladší, když společně nakládají zavazadla do auta, kterým pojedou do Zaynova rodiště.

„Máma je milovnice lásky a štěstí, hodně si na tom zakládá, ať je to jakýkoliv druh lásky, bude šťastná, že jsem konečně zamilovaný a táta… no myslím, že jelikož jsem jeho jediný syn, jeho krev, jak by řekl, nezavrhne mně“ Pousměje se a zavře kufr od auta.

„No dobrá, ale co když se jim nebudu líbit?“ Nepřestane s pochybami, ani když jsou na cestě.

„Jsi chytrý, vtipný a milý, máma ti okamžitě nabídne tykání a táta ti bude říkat synu“

„Jo a mámě říkej Trisha, oslovená Patricia, nesnese… uhm co bych ti ještě mohl říct…“ Přemýšlí, když vyjíždějí po dálnici z hlavního města.

„Jo hm, ségry…Doniya bydlí s přítelem, takže k nim můžeme zajít na kafe, Waliyha je v pubertě, takže bude možná trochu protivná a nevím, jestli bude rozumné jí říkat, že jsem si přivedl kluka no a Safaa je ještě moc malá na to, aby něco takového chápala, takže u ní budeš prostě kamarád…“ Odmlčí se.

„Dobře“ odpoví prostě a snaží se zapamatovat si jména sester jeho přítele, i když je slyšel mockrát.

„Je v pohodě, že to holkám neřekneme?“ Optá se tiše, po chvíli ticha pokládaje svou velkou dlaň na hubené stehno mladšího.

„Jasně, jen mám pořád trochu strach z tvého táty…“

„Myslím, že ve chvíli, kdy přijedeme, bude v práci, takže si o tom můžeme nejdřív promluvit s mamkou a jsem si jistý, že kdyby věděla, že to táta nepřijme, řekla by nám to a časem jej na to připravila…“

„Okay…“

---

„O můj bože Zayne, co to máš na obličeji?“ Vlítne do dveří snědá dívka s dlouhými tmavými vlasy, Niall typuje, že je to Waliyha. Hned, jak se na ní podívá, vidí Zaynovy rysy a musí uznat, že je krásná.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat