36. Díl - Mějte sex

1.2K 94 7
                                    

Nějak mi to přestává jít, já vím... (Jo, tohle má být to posunutí děje...)

Moc děkuji za komentáře u minulého dílu, jste nejlepší ♥ 

---

Vánoce u obou proběhnou v pohodě v rodinném kruhu, sice s myšlenkami na toho druhého, ale i tak si čas s rodinou užívají. Jsou domluveni, že se sejdou po deseti dnech, o silvestra, na velké školní párty. Pořádá se každý školní rok v tělocvičně a oběma to časově vychází tak, aby se viděli až tam. K oslavě nového roku se každý oblékne do masky, takže pro oba bude překvapení, až se uvidí. Niall se na to dost těší, protože moc dobře ví, že v obleku pilota z Top Gunu mu to dost sekne, a už se těší na Zaynovu pochvalu. I na jeho kostým.

Bože určitě bude neuvěřitelně sexy...

---

Ač se to zdá nemožné, Niall je v Londýně s předstihem a tak se vydá do Larry hnízdečka, kde má i svůj kostým.

„Niallere, tak co? Pořád je tvůj super zadek panna?" Přivítá jej Louis ve dveřích horlivým objetím a plácnutím přes zadek.

„Jo a nevyptávej se tak, všechno ti řeknu" Odbude jej a spolu s ním se vydá do obýváku, kde na sedačce sedí Harry.

„Ahoj Ni, jak ses měl? Co Zayn?"

„To vás vážně zajímá jenom to, jestli jsme spolu spali?" Nevěřícně se zasměje sedaje si vedle Harryho.

„Jen jsem se zeptal, jak jste se měli... Co rodiče?" Pousměje se mile a pohladí kolemjdoucího Louise po boku. Louis položí tři lahvová piva na stůl a sedne si za Harryho, kterého obejme okolo pasu.

„No, rodiče to vzali nad očekávání dobře, moje i Zayna. Jo a na otázku, jestli jsme spolu spali, jsem odpovídal už Louisovi - ne nespali"

„A nemyslíš, že už by Zayn chtěl..." Začne Louis, ale větu nedokončí po Harryho káravém pohledu.

„No tak Lou, tak na to jdou pomalu, vždyť jim to jenom prospěje" Usměje se Harry.

„Jo, měl by tě ohnout už dneska" Řekne Louis jen tak mimochodem a proplete si jednu ruku s kudrnatým.

„Louisi!" Vykřikne Niall. Všechno okolo toho je pro něj ještě moc intimní a nové a Louis to tady rozebírá, jako kdyby to bylo kupování zmrzliny.

„Co? Hele, všichni víme, že Zayn je sexy, ty jsi sexy... Tak budete mít sex, to je jednoduchý" Zasměje se.

„To už jsi opilý teď?" Zakroutí nevěřícně hlavou. Všimne si Harryho, který jen krátce přikývne s pobaveným úsměvem na tváři.

„Vůbec ne, jen si myslím, že není na co čekat, víš? Já chápu, že nejde o sex, ale o lásku... Taky to znám," Odmlčí se se šťastným pohledem na Harryho.

„Ale sex - dobře milování, je něco tak kurevsky skvělýho, že to nejde odkládat... Mějte sex, co nejdřív, protože až odjedeš, moc sexu asi nebude..."

Niall mlčí, neví, co by měl říct. Ví, že má Louis pravdu, a taky, že mezi ním a Zaynem, se to dost posunulo a navíc, už by to docela i chtěl. Jen pořád převažuje strach, ani ne tak z bolesti, nebo že si to neužije, ale z toho, že Zayn zjistí, že pro něj není dost dobrý. Nikdy sex neměl, tak je dost pravděpodobné, že se to Zaynovi nebude líbit.

„Ni, do ničeho se nenuť jo? Lou má sice pravdu, ale máte ještě spoustu času na to, to udělat, takže se nemusíš bát, že byste to nestihli..." Uklidní jej Harry.

„Jdeme se připravit, ať to stihneme, začíná to za hodinu" Zavelí kudrnáč, aby odběhl od tématu, zvedne se z gauče a přinese kostýmy.

---

„Neviděl jsi Zayna?" Křikne přes hlasitou hudbu na Liama, který je převlečený za Batmana.

„Ne, ale včera mi psal, že určitě dorazí, neboj, novoroční polibek dostaneš" Je u něj dost blízko, aby se slyšeli, a stejně mu musí křičet do ucha.

Je skoro deset hodin večer, Zayn má dvě hodiny zpoždění a Niall se bez něj začíná nudit. Jasně, mohl stát v zácpě, mohlo se něco přihodit doma, nebo má složitý kostým, ale mohl mu alespoň napsat, protože nejen že se o něj bojí, ale připouští si i možnost, že se na něj vykašlal. Přece jen, deset dní se neviděli, Zayn měl čas na přemýšlení a na pochybnosti.

Blbost, miluje mě.

Jakmile si tuhle větu řekne v hlavě, usměje se a vydá se k baru, kde si objedná pivo. Jiný alkohol tu není – pořádá to škola.

„Tohle nepij" Přijde k němu tmavovlasý vysoký kluk, kterého zná, ale nemůže si vybavit jméno.

„Na" Podá mu stejný kelímek, který do teď svíral v ruce, akorát s jiným obsahem.

„ Co v tom je?"

„Něco...hmm ostřejšího" Sjede si jej pohledem a provokativně se usměje. Niall jen pokrčí rameny a kopne do sebe celý obsah kelímku se zjištěním, že obsahuje jen vodku. Celý kelímek vodky, to zase dopadne.

„Bože můj, nikdy jsem si nevšiml, že jsi tak roztomilej" Bezejmenný kluk se rukou opře o zeď, ke které stojí Niall zády a nakloní se nad něj.

„Nejradši bych tě ošukal na záchodech"

„Ta vodka zatím nepůsobí dost, abych zapomněl na to, že mám přítele" Neznámému na tváři přistane facka, která není až tak silná, jak Niall plánoval a odejde za klukama. Zároveň se pochválí, jak jej dokázal odpálkovat a začne vyšilovat, že se jej právě někdo pokusil sbalit.

  Fuj, hnusák.

„Kde se touláš?" Obejme jej Liam okolo pasu a políbí jej na tvář.

„Co ti je?"

„Nic?"

„Zase jsi sjetej?" Zasměje se a v periferním vidění zahlédne, jak se Louis s Harrym vášnivě líbají uprostřed tancujícího davu.

Ale jinak to drží v tajnosti...

„Nejsem"

„Bacha, ten je zadanej" Dolehne k jeho uším a on rozpozná Zaynův smějící se hlas.

„Zee!" Ohlédne se za ním setřepávaje ze sebe Liamovi ruce.

„Ty si to udělal schválně, že jo?" Ještě se zastaví.

„Jo, teď jdi... Vím, jak ses na něj těšil" Popožene jej a plácne po zadku. Blonďatý se otočí a pohled mu zůstane vyset na Zaynovy v obleku Jacka Sparrowa. Jasně, nedávno spolu koukali na Piráty z Karibiku.

A vážně, je neuvěřitelně sexy...

Niall se rozeběhne vstříc Zaynovi, který stojí kus od něj, skočí mu do náruče, obmotá mu nohy okolo pasu a šťastně jej políbí na rty.

„To co tě právě tlačí do stehna je můj meč" Prozradí, když se odpojí z polibku.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat