Celý týden od minulého dílu a i tak jsem měla co dělat, abych to napsala... Chci vám strašně moc poděkovat za přesažení 2k readers a 200 vote! ♥ (Vím, že pro hodně lidí je tohle málo u jednoho dílu, ale pro mě je to nepředstavitelné množství u celé povídky!) Jsem moc ráda, že jste všichni, kteří komentovali, napsali, co si myslíte o reakci Zaynova otce:) A moc všem děkuji za ta krásná slova, která jste zanechaly (i?)
Příjemné čtení, Lucyy :)
Nervózně přešlapuje v kuchyni a čeká, kdy se otec vrátí z práce. Dneska je v práci jen dopoledne, protože si vzal skoro do konce roku dovolenou, aby mohl být s rodinou.
S jeho starší sestrou se sešli v malé kavárně na půl cesty od jejího bytu, kde bydlí s přítelem a domu jejich rodičů. Nechtěla se scházet u rodičů, prý se poslední dobou s přítelem hádají a rodičům to nechtěla říkat, tak šli do kavárny.
Když jí řekl, že Niall je jeho přítel, jen jej objala, a řekla, že je šťastná, že alespoň někomu láska vychází a ani ne po hodině, co tam seděli, odešla.
Jenže teď ho čekalo, něco mnohem složitějšího, a to táta. Bál se, neuvěřitelně se bál, jak bude otec reagovat. Byl to jeho táta a teď hrozilo, že se s ním třeba i nebude chtít nikdy vidět. Niall mu sice říkal, že jestli nechce, tak ať mu to neříká, ale on chtěl. Musel mu to říct, nechtěl nic zatajovat, ať je to cokoliv, a tohle je dost podstatné.
„Tati, mohl bych s tebou prosím, o něčem mluvit? ... Třeba na zahradě?" Vrhne se na otce hned, jakmile zabouchne dveře od domu po tom, co přišel z práce. Niall je v bezpečí jeho sestry Saf, se kterou si hraje v jejím pokoji. Nechtěl, aby byl při tom, až na něj otec bude křičet. Nechtěl, aby tam byl kdokoliv.
„Jasně, děje se něco?" Yaser má hned starosti a s rukou položenou na zádech svého syna jde na terasu, kde se společně posadí na proutěnou lavičku.
„Ani, ne, jen je tu něco, co bys asi měl vědět..."
„Neříkej mi, že si zbouchnul nějakou holku" Zamračí se.
„Ne, tati, znáš mě přece..." Odvětí.
„Jo, ale tváříš se tak vážně, že to jej jediné, co mě napadlo..."
„Je pravda, že to asi nebude příjemné, ale nikdo není těhotný, nikoho jsem nezabil nebo neokradl, nevyhodili mě ze školy, ani neberu drogy..." Snaží se co nejvíc oddálit chvíli, kdy bude muset otci sdělit, že ho neuvidí po boku s dívkou.
„Když to není nic z tohohle, myslím, že to bude v pohodě..." Mile se na svého syna usměje. Cítí z něj nervozitu a strach, sám je trochu vyděšený, co se mu jeho syn chystá říct, ale nedává to na sobě znát. Ať je to cokoliv, vyřeší se to.
Očekává nějaký problém.
„A bude v pohodě i to, že Niall je můj přítel?" Zašeptá tiše se sklopenou hlavou na špičky svých bot.
Sakra, sakra, sakra, teď to přijde – hromada křiku a vzteku.
Yaser mlčí, vypadá to, že prostě nemá slov, že je svým synem tak znechucený, že mu už nechce nikdy nic říct. Pravda ale je, že jen přemýšlí, co odpovědět. Nikdy jej nikdo nepřipravil na tuhle situaci, neví, co říct, jak reagovat.
„Tati prosím, řekni něco, klidně na mě křič, jen prosím nemlč"
Yaser stále mlčí.
„Chceš, abych zpytoval svědomí, abych se cítil ještě hůř, nebo co? Tohle mlčení je hrozný" Skoro zakřičí. Je tak vynervovaný, že zvýšil hlas na svého otce, ke kterému si to v životě nedovolil.
„Zayne..." Začne, ale vlastně ani nepokračuje, protože má pocit, že ještě neměl dostatek času na to, si to pořádně promyslet.
„Nechci, abys zpytoval svědomí, nebo aby ses cítil špatně, jsi můj syn proboha..."
„Tak něco odpověz, prosím..."
„Já vím, že sis představoval, jak si najdu holku, vezmu si jí a založím s ní rodinu, abych mohl být dobrý otec, jako jsi ty, ale... Mé srdce tohle nechce, jediné co moje srdce teď chce, a zároveň vidí ve své budoucnosti je Niall, miluji ho, tati..." Vysloví skoro bezmocně.
„Zayne, vždycky jsi byl a budeš můj jediný syn, na kterého jsem právem hrdý, a kterého miluji... Nezmění to ani to, že jsi gay, já tě neodsoudím, jasné?" Promluví, jakoby se bavili o fotbale.
„Bože můj a proč si to neřekl rovnou a nechal mě takhle vydusit?" Dostane ze sebe a má pocit, jakoby slyšel, jak spadl obrovský balvan z jeho srdce.
„Potřeboval, jsem si ujasnit, co ti vlastně chci říct, zaskočil si mě..."
„Mám tě rád, tati"
„Já tebe, Zayne"
—-
„Tvůj táta je fakt úžasnej" Promluví po chvíli ticha, co společně leží v Zaynově titěrné posteli oděni do pyžam.
„Jo, vůbec jsem nečekal, že mi ještě řekne, že je na mě hrdý" Promluví do blonďákových vlasů, kam pak přitiskne rty.
„Přemýšlel jsem, jak bych reagoval, kdybych byl normální hetero chlap, a můj syn by mi řekl, že je gay" Přizná, po tom, co se vlhce políbí.
„A jak?"
„Nevím, je pravda, že odjakživa proti gayům nic nemám, ale teď bych byl možná vystaven situaci, kdy by se mě to opravdu týkalo, a můj syn by za to byl třeba i šikanovaný, a to bych pak byl radši, kdyby gay nebyl..."
„Když nad tím takhle přemýšlíš, tak bych byl taky radši, kdybych nebyl gay, teda pokud bych už někoho nemiloval"
„Polib mě, Zee" Je jediné, co na to řekne. Začínají mu chybět včerejší doteky a horké polibky, kterými byl obdařován až do brzkých ranních hodin.
„Proč to neuděláš sám, hm?" Trochu se zasměje a rty vybídne Nialla, ať splní onen úkol.
„Jak chceš" Zamumlá si jen tak mimoděčně a vyhoupne se nad Zaynovo tělo, na které si později celou vahou lehne, ruce vkládaje do hustých vlasů.
„Nejsem moc těžký?" Optá se a se zájmem prsty pročesává tmavé vlasy.
„Jako pírko, Ni"
„Abys toho pírka pak nelitoval, dneska z tebe jen tak neslezu"
Políbí jej na vlhké rty, ještě z předešlého polibku a strašně si užívá, když leží celou vahou na Zaynově těle, protože cítí, každý jeho pohyb, každý sval a každý nádech.
Do polibků se víc opře a začíná si užívat, že je tentokrát zase vede on, a moc se mu to líbí, protože Zayn spolupracuje se vším, co udělá. Trochu pohne boky a reakce obou je až moc intenzivní na to, že se chtěli jen líbat, tak je zase nechá nehybně. Prohrabuje se v Zaynových vlasech na zátylku, a pokaždé za ně trochu zatahá, když Zayn stiskne jeho zadeček oděný jen v boxerkách.
Když se vlhkými a hlubokými francouzskými polibky obdarovávají ještě hodnou chvíli, Niall se rozhodne, že dnes zajdou dál.
Alespoň o kousek.
Pohyb v bocích zopakuje a cítí Zaynův měkký penis, přes tepláky, pod kterými nic nemá.
„Myslíš, že bych ti ty tepláky mohl sundat?"
„Nic pod nimi nemám, Ni"
„No právě..." Usměje se stydlivě.
„A není na tebe brzy?"
„Ne, chtěl bych se tě dotýkat..."
Kam myslíte, že to bude směrovat v příštím díle?
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)