„Ni dneska půjdeme na takovou malou oslavu“ Oznamuje Zayn u snídaně před tím než jdou do školy.
„Jakou oslavu? Čí? A proč si mi to neřekl dřív?“ Vyzvídal blondýn, rychlím tempem do sebe dostávajíc tousty s čokoládovou pomazánkou. Zayn nemohl jíst rychle, pozoroval blonďáka, jak roztomile žvýká a uždibuje malé kousky toustu, které pak zapíjí čajem.
„Louiho předčasná oslava narozenin, zapomněl jsem, a je to u Harryho na zahradě“ Odpověděl rovnou na otázku, kterou blondýn ani nestihl vyslovit a nenápadně pokračoval v prohlížení si ho.
„Nemyslím, že mě Harry pozval“ Zamumlal Niall. Pravda byla, že strašně chtěl zapadnout do jejich party. S Liamem to bylo v pohodě, je moc milý a přátelský a rozumí si s ním, Louis je trochu blázen, pořád ještě dítětem, je veselý a vymýšlí spoustu kravin a různé aktivity, jen aby se zabavil, často se spolu nahlas smějí a ostatní nechápou čemu, mají stejný smysl pro humor a chuť do života. Ale Harry… Niallovi přijde, že ho nemá rád. Nevěděl proč, Harry byl vlastně také milý, zábavný a často se smál, skvěle si rozuměl s Liamem, Zaynem a s Louisem někdy působí, jak kdyby spolu vyrostli. Ale Niallovi přišlo, že jeho prostě rád nemá, snad protože neuměl na sketu? Nebo že neměl žádné tetování? Nebyl takový drsňák? Liam s Louisem oproti němu taky často vypadali nevinně, tak proč jeho nechce přijmout mezi ně?
„Proč si to myslíš?“ Zvedl tázavě hlavu černovlasý od talíře svých lupínku, předstíraje, že celou dobu jí.
„Nejsem takový drsňák jako vy, neumím na sketu, nemám tetování, občas nerozumím, co vlastně říká a i když si myslím, že by to mohlo být fajn se s ním spřátelit, on o to nestojí…“ Niall se začal mračit, když vyjmenovával, všechno co měl Zayn a on ne, ještě chtěl říct svaly, ale ty radši vynechal.
„Nemrač se, nesluší ti to“ Zasmál se černovlasý „Harry je trochu pomalejší se sbližováním, je to vážně zlatíčko, když si tě pustí k tělu, ale musí ti nejdřív dovolit se o něj zajímat, je prostě… No řekněme, že když byl na základce, moc kamarádů neměl, jen pár a ti ho poslední roky psychicky šikanovali, takže si teď dává větší pozor a jen tak si někoho k sobě nepustí. Myslím, že s tímhle mu hodně pomohl Louis, protože… nah asi sis všiml, jak k sobě mají blízko“ Vysvětlil Zayn. Niall sklopí pohled k zemi cítíc se zahanbeně, že jej několikrát v duchu nazval idiotem, když si jej nevšímal.
Jako bych byl silnější, než on.
„ A je to oslava Louise, ne Harryho, ale i ten říkal, ať přijdeš“ Pousmál se černovlasý.
„No dobře… A proč to slaví teď? Myslím, že si říkal, že je má na Štědrý den“ Zeptal se Niall se zájmem dopíjejíc svůj ranní čaj.
„Narozeniny Louise slavíme vždycky na konci října, je ještě docela teplo a navíc, to je důvod proč si jít zapařit. Nebudeme to přece slavit v zimě okolo Štědrého dne. V lednu mám narozeniny já a hned v únoru Harry, takže by bylo blbý mít tři oslavy ze čtyř takhle u sebe. Já je slavím většinou blízko datumu narozenin, Harry asi až v dubnu. Liamovu zase pořádáme na začátku léta, místo na konci. Máme ty naše nevinné oslavičky dobře rozvržené, tak abychom to měli vždycky jednou za tři měsíce. Někdo prostě slaví dřív a někdo později.“ Vysvětlil trochu složitěji černovlasý. „No a ještě budeme muset zapojit tvoje narozeniny, které si měl v září, tak nějak aby to vycházelo…“ Začal hned uvažovat nahlas.
„Zayne ale já už tady narozeniny mít nebudu…“
„Pravda…“ Souhlasí trochu zklamaně, protože jeho narozeniny chtěl oslavit, jak se patří, ne jako tyhle odbyté osmnáctiny.
Po snídani se oba dochystají a vyráží společně do školy.
--
„Jsi připravený jít?“ Vyzvídá hnědooký, když si zapíná pásek na svých těsných černých džínech.
„Asi jo, jen nevím, jestli tam takhle můžu jít…“ Poznamená blondýn, když za ním Zayn přichází do koupelny, kde si upravoval vlasy. Blonďaté prameny vlasů měl vyčesané nahoru, což moc často nenosil, na sobě měl bílé triko a přes něj Zaynovu černou koženou bundu, která mu byla trochu větší a černé upnuté džíny, které zvýrazňovali dlouhé štíhlé nohy a přímo dokonalý zadek.
„Vypadáš…“ Sexy „dobře“ Pochválil mu Zayn vzhled a nejistě se na něj usmál, vážně mu to hrozně slušelo a přitahoval jej víc, než kdy před tím.
--
„Pořád nějak nevím, jestli se mi tam chce“ Pochyboval blonďatý, když jeli autem směrem k Harryho zahradě. Mohli jet autem, protože Zayn většinou nepije, nebo nepije tolik, aby nemohl řídit. Ví, že by neměl řídit vůbec, když se napije, ale vážně se vždycky napije minimálně.
„Ale chce, uvidíš, bude to fajn“
„Ne nebude, vždyť tam znám jenom tebe a ty se mi určitě někde ztratíš a budeš si užívat se svými kamarády, a co já tam budu dělat?“ Vyhrkl ze sebe až příliš rychle.
„Nialle, i ty jsi můj kamarád. A navíc, znáš i Liama, Louise a Harryho, s pár holkami už ses ve škole taky bavil, a neříkej, že ne, protože kdyby si nepromluvil s nikým jiným za celý dva měsíce, bylo by to divný“
„Třeba nejsem spolčenskej, co ty víš“ zamrmlá si blonďák jen tak pro sebe, nehodlajíc to se Zaynem dál rozebírat, protože ví, že má pravdu.
Jakmile dojedou k velkým červeným vratům, slyší, jak se z nedaleké zahrady ozývá hlasitá hudba a hlasy lidí. Zayn zaparkuju auto, co nejblíže k vratům a společně procházejí bránou, hledaje tu správnou zahradu. Šli jen chvíli cestičkou vysypanou štěrkem než Zayn otevřel malá vrátka na zelenou zahradu. Byla to zahrada Harryho babičky, měla tam několik ovocných stromů, pěstovala maliny a hroznové víno a uprostřed zahrady byla jen malá chatička. Spousta lidí tancovalo uprostřed jakéhosi půlkruhu vytvořeného u chatky z plastových židlí, kovových houpacích sedaček a dřevěného venkovního nábytku, kde několik lidí sedělo a popíjelo sladké limonády přimíchané s alkoholem. Byl tam také stůl, na kterém byl položený notebook, velké reproduktory, ze kterých se ozývala hlasitá hudba a připravené osvětlení až se setmí. Půlkruh byl zakončený velkým stolem, na kterém bylo spousta alkoholu a jídla, kelímky na pití a plastové tácky na grilované maso, které se grilovalo na malém přenosném grilu. Moc lidí tu nebylo, Niall odhadoval tak patnáct maximálně dvacet.
„Aaa kráska a zvíře už dorazili jo?“ Směje se Louis objímaje Nialla i Zayna okolo ramen vedouc je ke stolu s občerstvením.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)