Je sobota ráno a Zayn jen v šedých teplácích na spaní otevírá dveře bytu a před bytem stojí chlapík v uniformě s velkou taškou přes rameno.
„Jste Niall Horan?“ Zeptá se jej nevrle, asi unaven z práce.
„Ne, ale bydlí tu semnou“ Odpoví.
„Ale teď spí…“ Pokračuje.
„No budete muset stačit, nemám celý den na čekání, až se dostaví, tak to tady prosím podepište“ Podstrčí mu tvrdé desky s listem papíru a v druhé ruce mu podává obrovskou barevnou krabici. Zayn to podepíše a převezme od něj těžký balík.
„Děkuji, nashle“
„Nazdar“ Zavrčí pracovník dodavatelské služby a odejde po schodech dolů. Zayn zavrtí nevěřícně hlavou a zavře dveře.
Podívá se na obrovský balík, který má v ruce. Je zabalený v ozdobném barevném papíru, na kterém je několikrát napsáno Happy Birthday.
Je to pro Nialla…
Niall má narozeniny?!
Sakra, sakra, sakra!
Krabici položí na kuchyňskou linku a snaží se rychle přemýšlet, jak by to mohli oslavit. Na pořádání párty je pozdě… a nejspíš mu nestihne nic pořádnýho koupit, dřív než se probudí.
Rychle na sebe navlíkne džíny a triko s mikinou vezme klíče, mobil a peníze. Potichu se vypaří z bytu a nasedne do auta, jede do nejbližšího obchodu, před kterým parkuje.
Místo dortu koupí Niallovy jeden z těch velkých, nazdobených muffinů a svíčku, jako dárek mu koupí… sakra neví, co mu koupí!
Má mu zahrát na klavír?
Blbost, moc… romantický.
Zaplatí za něj pití, až půjdou večer do klubu?
Ne, Niall není takový typ.
Mohl by ho vzít na zábavní molo.
Není dítě, Zayne…
Jo já vím, ale je rozkošný.
Mohl by ho pozvat na nějakou bezvadnou večeři do restaurace?
To by šlo, má rád jídlo.
Ale zase je to pro dva kamarády moc romantický.
Kino?
Nějaký dobrý horor a pak véča?
Po cestě domů kupuje růži a suroviny na palačinky z krabičky (Jo bude mít návod, no a co?), pomerančový džus a zmrzlinu. Chce mu udělat snídani do postele.
Doma se snaží být tichý jak myška připravujíc palačinky s malinami, jahodami a zmrzlinou. Podle návodu není nic těžkého těsto připravit a tak má během půl hodinky palačinky nachystané. Na velký snídaňový tác dá talíř s palačinkami, sklenici pomerančového džusu, růži a malý talířek, na kterém je položený muffin se svíčkou, kterou ještě zapálí a opatrně to vše nese do ložnice.
Potichounku otevře dveře a vstoupí do jeho pokoje, Niall leží na boku, čelem k Zaynovi schoulený pod dekou a tiše oddechuje. Zayn se pousměje a tác položí na psací stůl. Ještě rychle a tiše dojde pro balík, který nejspíš dostal od rodičů.
S tácem na stehnech si sedne na kraj postele a chvíli blonďáka pozoruje. Lehce se usmívá ze spaní, a když se podrbe na bradě, Zayn se jej rozhodne konečně vzbudit.
Nejdřív jej pohladí po hebké tváři, ale pak se jej rozhodne probudit, tak jak se budí normální kamarádi.
„Vole vstávej, je ti zasranejch osmnáct let, musíme to pořádně oslavit“ Kousne jej do tváře a zasměje se.
„Zayne, nech mě spát“ Mručí a přetáčí se na druhý bok.
„No tak Niallere musíš vstát, aby sis mohl sníst ty výborné palačinky“ Zasměje se a polechtá jej na zádech, která se mu odhalila, když se přetočil.
„Palačinky?“ Otočí se na Zayna a posadí se.
„Jo, všechno nejlepší dospěláku“ Počká, až se Niall pohodlně usadí a položí mu tác na stehna, aby se do toho mohl pustit.
Ta růže.
Niall se překvapeně usmívá a prohlíží si všechno, co mu Zayn připravil.
„Sfoukni svíčku a přej si něco“ Pobídne jej.
Niall si vezme muffin do ruky a svíčku sfoukne.
Prosím, ať tohle nikdy neskončí.
„Páni Zayne, děkuji“ Usměje se na něj ujídajíc zmrzlinu.
„Nemáš vůbec zač, jen mi vysvětli, proč si mi sakra neřekl, že máš dneska narozeniny?“ Mračí se na něj.
„Promiň“ Zamumlá s plnou pusou.
„Nepřišlo mi to důležité, a jak si to vůbec zjistil?“ Pokračuje.
„Nepřijde ti to důležité? Nialle vždyť jsme mohli uspořádat nějakou oslavu… kdybys nechtěl, nevadí, mohl bych ti alespoň koupit pořádný dárek, a ne ti udělat blbou snídani do postele, když jsem se to dozvěděl, před hodinou“
„Není to blbá snídaně do postele, vážím si toho“ Usměje se na něj a napije se ze sklenice.
„Děkuju ti“ Usměje se na něj a pustí se do skvělé snídaně.
„Nemáš vůbec zač“
„Jo a zapomněl jsem, tady to ti asi poslali rodiče“ Položí mu na postel balík.
„Bože mami“ Zasměje se pozorujíc balík obrovských rozměrů.
---
Dny ubíhají, Niall se seznamuje se spousty lidmi, sbližuje se se Zaynem i ostáními kluky, s Harrym trochu méně, ale nikdo si ničeho nevšímá. Ani on sám... Dobře, pravda je, že ho to neskutečně štve. Na škole má velkou pozornost holek, je roztomilý, ale zároveň sexy a taky modrooký, takže pro něj má spousta dívek slabost, ale on si toho moc nevšímá, věnuje se spíš klukům a životu s těmi blázny. S učiteli vychází, všichni jsou na něj milý, ostatně protože musí a on si užívá jako nikdy. Je s lidmi, které si rychle oblíbil, i oni jeho, mimo Zayna hlavně Louise. Je takový hyperaktivní stejně jako on, takže oni dva jsou tu pro sebe, když se potřebují trochu vybít a odvázat. Učení se moc nevěnuje, vlastně mu stačí, to co pochytí při hodinách, je hodně chytrý a vnímavý, a škola mu jde sama od sebe. Ve školní jídelně vaří celkem slušně a po škole si občas jdou zahrát fotbal. Se Zaynem se často jen válí u televize a hrají videohry nebo koukají na jejich oblíbené seriály, protože po dni plném vnímání učitelů, blbnutí s Louisem, jídla a fotbalu, toho má vážně dost a Zayn… ten je rád s Niallem sám a taky… no vážně se sblížili.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanficNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)