Charakter ask

1K 40 2
                                    

Čekala jsem, že vás bude víc, ale byly jste jen tři a proto vám třem moc děkuji, že jste se zeptaly, na co jste chtěly a snad se vám budou odpovědi líbit:)

 TheoneandonlyKris , Meloooun , Zayn_love_Niall ♥♥♥

Niall

Líbilo se ti jak jsi přišel o panictví? ;)

Eh... Trochu se stydím o tom mluvit, ale... Bylo to to nejlepší, co jsem kdy zažil a doufám, že se to brzy stane znovu.  

Co pro tebe znamená, že Zayn tvou lásku opětuje?

Moc dobře si pamatuji, ty dny, kdy jsem si myslel, že to tak není. A vím, že to nebyl nejlepší pocit. Nikomu bych tohle nepřál a dokázal bych to srovnat i s pocity, které člověk cítí, když mu zemře někdo blízký, je to strašné. Proto můžu říct, že je to pro mě vším. 

  Co cítíš, když tě Zayn objímá svými pažemi?

Má tak pevný a svalnatý ruce, takže když mě obejme a přivine si mě k sobě, jsem u něj zabalený jak v nějaký super bezpečný dece, ve který vím, že mě zahřeje a můžu spokojeně usnout. Zní to vtipně, ale cítím se tak.

Nemáš někdy strach, že se rozejdete? Přeci, první lásky většinou netrvají věčně...

Dost nad tím přemýšlím, hlavně teď, když už jsme spolu spali, nevím, co mě k tomu vede, když to náš vztah upevnilo, ale je to tak... Bojím se, že po konci školního roku nebudu moct zůstat v Anglii a nám vztah na dálku nevydrží... Musím se víc snažit ve škole, abych dostal stipendium na další rok a mohl tady dělat vyšší střední. Samozřejmě obavy z toho, že Zayn najde někoho lepšího, mám taky, ale ty už jsem dávno posunul do pozadí...

Zayn

Co pro tebe znamená, že Niall tvou lásku opětuje?

Nedokázal bych si představit, jak bych se cítil, kdyby ne. Je to ten nejlepší pocit na světě, když víte, že vás někdo miluje proto, jací jste. To, že mou lásku opětuje, je pro mě momentálně to nejdůležitější v životě. On je pro mě nejdůležitější.

  Co máš na Niallovi nejraději?

Kdybych měl říct jednu věc, tak bych si nedokázal vybrat, ale jestli smím říct alespoň dvě... Byly by to jeho krásně modré oči, které se na mě vždy koukají tak laskavě, zamilovaně a usmívavě, pak by to určitě byla jeho velkorysá a hodná povaha, vím, že by byl schopný pomoct i tomu nejposlednějšímu člověku na planetě, i kdyby mu to mělo jen na chvíli vykouzlit úsměv... Když jsem u úsměvu, ten na něm mám také rád, je to ten nejupřímnější úsměv, ze kterého pokaždé vznikne hlasitý smích, nebo několik cudných polibků, když mu nějak zalichotím... Pak by to byl jeho smysl pro humor a – Vážně nedokážu vybrat jednu věc, na to je příliš úžasný...

Jak moc velký pro tebe byl zážitek vaše poprvé?

Možná trochu přeháním, nevím, jak to má Niall, ale... Bylo to dokonalé, rozhodně lepší, než jsem čekal, a že jsem čekal hodně... Nejvíc jsem se bál, že to pro Niall nebude hezký, že ho to bude bolet, neřekne mi to a já zklamu tím, že to nepoznám... Přece jenom to pro nás oba byla nová zkušenost... Ale naštěstí nic takového nenastalo a můžu s klidem říct, že se to Niallovi minimálně líbilo, takže... Navíc jeho tvář, když se zmítal v milostné křeči, jak mi mačkal ruku, kterou jsme měli propletenou a rameno, za které se mě přidržoval... Nebudu zacházet do detailů, ale myslím, že každý, zná ten silný moment, kdy zažije něco tak intimního s osobou, kterou nadevše miluje...

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat