Tohle je první díl, který ještě není zveřejněný na lovebites, i když jsem ho už posílala...
Tak doufám, že se bude líbit :)
Pomalu rozlepí svá těžká víčka a zamžourá po místnosti, všimne si, že Zayn vedle něj už neleží, a že slunce dnes září nějak víc, než obvykle. Hlava mu třeští, jako by byl zase opilý a tělo má těžké a bolavé, skoro jakoby běžel nějaký maraton. Když se doplouží do kuchyně, odkud se line sladká vůně lívanců, kterou však přes ucpaný nos necítí, vidí Zayna jak si potichu zpívá u sporáku vyhazujíc jeden z lívanců do vzduchu.
„Dobré ráno“ Hlas mu přeskočí a není skoro vůbec slyšet.
„Dobré ráno, princezno“ Usměje se svým typickým úsměvem a pak se lehce uchcechtne nad Niallovým chraplákem.
„Asi umřu Zayne“ Nezapomene si postěžovat, i když se červená nad Zaynovou přezdívkou.
„Proč bys mi umíral, zlatíčko?“
„Nemůžu mluvit a dýchat a třeští mi hlava“ Stěžuje si s našpuleným dolním rtem sedaje si na barovou židličku naproti vařícímu Zaynovi.
„Chudinko moje“ Podívá se na něj smutným pohledem, vypne sporák, aby se mu nic nepřipálilo, a obejde pult k Niallovi.
„Máš horečku“ Zkonstatuje po tom, co přiložil rty k jeho čelu.
„Víš co? Jdi si lehnout, já ti uvařím čaj a přinesu prášek na bolest hlavy a teploměr“
„Ano, mami“ Kývne blonďák a odebere se do jeho ložnice. Moc nevěděl, kam si má lehnout, i když teď většinou usínají v posteli staršího společně.
„Myslel jsem, že budeš u mě…“ Usměje se, když vejde do pokoje, nesouc tác se snídaní, teploměrem a práškem na hlavu.
„Já jsem jen nevěděl, jestli tam můžu být…“ Zamumlá mladší zahanbeně a snaží se zavrtat hlouběji do postele.
„No tak… to je jasný, že můžeš ležet tam, jestli chceš, ovšem…“ Tác položí na noční stolek a posadí se na kraj postele.
„Chci“ Usměje se.
„Tak pojď, já tam odnesu ten tác a tvoje oblíbené filmy, aby ses mohl koukat a ty přenes sebe, nebo tu počkej a odnesu tam i tebe“ Políbí jej na čelo zvedaje tác ze stolku.
„No myslím, že se odnesu sám“ Ještě by sis udělal kýlu.
--
„Už mě to nebaví, asi jsem zdravý“ Zamručí mrzutě, po tom co se prospal a viděl asi dvě epizody dva a půl chlapa.
„Ten teploměr, říká něco jiného“ Zasměje se Zayn, který vedle Nialla na posteli sedí v tureckém sedu s notebookem na klíně.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)