14.Díl - Bližší vztah

1.2K 91 0
                                    

Asi po hodině, co Niall bezduše koukal na televizi a popíjel horký čaj, se pootevřou dveře, ve kterých se objeví černovlasá hlava Zayna.

„Nini? Spinkáš?“ Zašeptá, i když jasně vidí, že ne. Niall se lehce pousměje, jak ho oslovil a nad zdrobnělinou slova, ale pak si vzpomene, proč tady vlastně takovou dobu namáhá svou bolavou hlavu přemýšlením, co udělal špatně a koutky úst se mu zase svěsí dolů.

„Je ti líp?“ Ptá se trochu nejistě, jestli je vhodné se na tohle vůbec zeptat, když mu Niall řekl, že mu je dobře v jeho přítomnosti a on jej nechal samotného.

„Jde to, už se mi nechce zvracet“ Promluví tichým nakřáplým hlasem.

„Chceš… Mohl bych…chceš, abych ti dělal společnost?“

Oh, až teď?

„Jo… ale mohls přijít dřív“ Vyčte mu.

„Promiň já… vím, že jsem idiot, když jsem v rozpacích jen z objetí jenže…“ Je v rozpacích? On? Vždyť Nialla objal sám, jak může být sakra v rozpacích, to on má být ten, kdo je v rozpacích!

„Nejsi idiot“ Šepte a nechá ho, ať pokračuje.

„Nevím, co si mám myslet, ohledně toho všeho, víš? Nikdy jsem neměl takový kamarádství, jako mám s tebou, je mnohem bližší než s ostatníma klukama, jak fyzicky, tak duševně a já prostě…“

Má namysli jejich časté objímání, chytání za boky, ležení spolu u televize a občasné oslovení kotě, brouku, zlato…

„Jo… mám to stejně“ Přitaká

„Vylekalo mě to“ Přizná se a přiblíží se blíž k posteli.

Niall jenom přikývne, protože neví, co na to říct a pobídne ho, aby si k němu lehnul. Zayn nadzvedne přikrývku a vklouzne do příjemného tepla k Niallovi, ten se přitulí k jeho rameni a pomalu zakývá hlavou.

„Máš pravdu, je to bližší vztah“

---

„Nialle? Mohla bych s tebou prosím mluvit?“ Ozve se vedle jeho hlavy, když sedí v lavici ve třídě. Od doby, co Zaynem mluvili o jejich bližším vztahu je to mezi nimi jiné, jo jsou to asi tři dny, co se o tom bavili, ale když je s tím člověkem čtyřiadvacet hodin denně, rychle si všimne změny. Zayn je takový odtažitý, teda není, jen se tak snaží chovat.

„Grace?“ Promluví na dívku, která s ním tančila na Louiho oslavě.

„Prosím, pojď na chodbu…“ Zatváří se naléhavě a hlavou poukáže na dveře od třídy. Niall se s povzdechem zvedne ze židle a jde s dívkou na chodbu.

„Omlouvám se, jak jsem po tobě vyjela…“ Začne hned, jakmile dorazí na chodbu, kde skoro nikdo není.

„V pohodě…“ Mávne nad tím rukou.

„Ne, ty to nechápeš, já taková normálně nejsem, jen jsem to trochu přehnala s pitím, a Perrie říkala, něco o tom, jak bys stál za hřích no a já se prostě odvážila a pozvala tě tancovat… no a pak jsem tě políbila a prostě… bože jsem fakt pinda co?“ Zasměje se na konci věty a plácne se do čela, vlastně je docela hezká, zjistí, když si jí pořádně prohlídne. Má dlouhé vlnité hnědě vlasy, výrazné šedomodré oči, drobnou postavu a dlouhé štíhlé nohy, plné rty a široký úsměv.

Zayn je lepší.

„Stál bych za hřích?“ Směje se blonďák, a přesně teď vyjde černovlasý Zayn ze záchodů, které jsou blízko jejich třídy. Zmateně se podívá na Nialla, co to vypustil z úst a vejde do třídy. Niall se mu dívá do zad a sleduje, jak si sedá do jejich lavice povídajíc si o něčem s Louisem.

„No uhm, vážně se za to omlouvám, doufám, že nemáš holku, nebo něco a … byla bych ráda, kdybychom byli kamarádi“ Poví dívka trochu v rozpacích z vražedných pohledů Zayna.

„No holku fakt nemám…“ Odpoví, myslíc na Zayna.

„No jasně, můžeme být kamarádi, když ti už nikdo nebude radit, že bych stál za hřích“ Zasměje se.

„Nialle…“ Napomene ho, zahanbena Niallovými slovy. 

„Ne promiň, pojď sem“ Roztáhne paže a obtočí jí paže okolo pasu, dívka štěstím bez sebe objímá blonďáka okolo krku stoupaje si na špičky. Usmiřovací gesto, nebo tak něco.

„Myslíš, že bychom po škole mohli zajít třeba… uhm na kafe?“ Zeptá se dívka, když se od sebe odtáhnout.

„No jasně“ Usměje se na ní a odchází si sednout zpět do třídy vedle Zayna.

„Máš rande?“ Ptá se ještě dřív, než se Niall stihne posadit.

„Ne, budeme jen kamarádi, omluvila se mi, jak po mě vyjela u Harryho na zahradě…“ Vysvětlí.

„Jo jasně…“

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat