„Nazdárek oslavenče“ Zdraví jej Zayn.
„Jsem kráska nebo zvíře?“ Zašeptal Niall za Louisovými zády Zaynovi. Černovlasý se na něj podíval pohledem, který jasně naznačoval, že by mu to mělo dojít.
„Aha…“ kráska…
„Tak pánové, teda pane a princezno, co si dáte?“ Ptá se Louis nalévaje do dvou zelených kelímků rum a poté Kolu, kterou našel pod stolem. Do rukou nechápajícího Nialla a smějícího se Zayna vrazil kelímky a chystal se k odchodu na provizorní parket.
„Tak hele, přestaň si ze mě utahovat, nejsem žádná princezna, a proč se nás sakra ptáš, když si nám stejně nalil, co si chtěl“ Mluvil Louisovi do zad, protože ten už se na parketu různě kroutil a vlnil boky, jak o život.
„Co s ním je?“ Nechápe Niall otáčeje se na Zayna, který už upíjí ze svého kelímku.
„Co by, je už opilý, a tohle je u něj docela normální, i když opilý není, vždyť to víš“ Směje se do zeleného kelímku, kde se jeho smích ozývá.
„Jo, ale proč mi sakra říká princezno?!“
„To je na delší vyprávění“ Říká Zayn vzpomínaje na to, jak Louis přiznal, že si Nialla představuje v princeznovských šatech, a jak jej to vzrušuje. Musel se zasmát, když si jej představil v růžových dlouhých šatech, botách na podpatku a malou korunkou v jeho vlasech.
„Řekni mi to-“
„Čau Zayne, Nialle“ Pokýval hlavou na oba dva Liam, viditelně opilý. Měl červené oči a nepřítomný pohled.
„Sahali ste na tu trávu? Je tak měkká… a hebká, jako…tampony“ Řekl nesoustředěně, dřív, než jej stačili pozdravit.
„Jsi sjetej?“ Smál se Zayn
„Jak stará guma“
„Kdo ti to dal, sakra?“ Ptá se Zayn, protože tohle svinstvo se tu nemělo jak objevit. Ale Liam neodpovídá, je úplně mimo.
„A jak se cítíš?“ Smál se Zayn, Niall pochopil, že Liam asi nebyl nikdy sjetej.
„Jako drak“ Zahýbal obočím, což Niallovi přišlo děsivé, i když to sám dělá často.
„Jasně, nechceš se něčeho napít?“ Zayn nemohl svoje pochechtávání zastavit a rukou se přidržoval Niallovi ruky, kterou měl opřenou o bok.
„Dal bych si borůvkovej koláč“
„Ten asi nemáme Li“
„Tak malinovej milkshake, prosím Zee, že mi ho uděláš?“ Liam si sedl do trávy a blonďáka stáhl sebou.
„Jasně, ale neubliž ani sobě, ani Niallovi, jasné?“ Podíval se na něj přísně, ale následně se rozesmál, když Liam nasadil nevinný pohled, prohrabujíc Niallovi vlasy.
„Dneska ti to vážně sekne brouku“
„Jo jasně, díky Liame“ zasmál se už i blonďák bráníc se před Liamovými doteky.
„No tak, co je to sakra za kočku, že se nenechá drbat za ušima!“ Rozkřikl se Liam na celou zahradu.
„Sakra buď z ticha Liame!“
„Já nejsem žádnej zasranej Liam!“
„Ne?“ Niall se od něj trochu odsunul, protože si ho Liam přitáhl na svůj klín, kde ho choval, jako kotě.
„Já jsem velký drak Payno!“
„Tak dobře… Nechceš si jít sednout támhle na lavičku?“ Ukázal na jedinou volnou dřevěnou lavičku pod jabloní.
„To není lavička“ Významně kroutil hlavou, až se mu zatočila a musel chvíli koukat na jedno místo, aby se vzpamatoval.
„A co to je?“
„To je moje dračí doupě, kde tě uvězním a ty mi budeš muset sloužit a vykonávat všechny moje rozkazy“ Zvedl se z tureckého sedu podávaje ruku Niallovi, aby se také zvedl tahaje jej k lavičce.
„Tak a teď jsi můj protlak“
„Chtěl si říct otrok“
„Vždyť to říkám!“
„Řekl si protlak“
„Říkám povlak!“
„Dobře budu tvůj povlak“ Směje se Niall. Po chvíli kdy se Liam probírá jeho vlasy a šeptá mu do ucha, že ho vezme na zmrzlinu, ale Niall bude muset zaplatit, se k nim připojuje Ed.
„Ahoj kluci.“ Směje se Ed, když vidí Liama jak je mimo, sedaje si vedle Nialla.
„Ahoj Ede, nevíš jak se zbavit tohohle klíštěte?“
„Jsem prak…drak!“ Opraví jej pohotově Liam sedaje si ještě blíž k Niallovi objímaje jeho hubené tělo.
„Řekni mu, že přijel Batman podepsat mu plakát a vyfotit se s ním“ Zašeptá zrzek do Niallova ucha podávajíc mu kelímek s nějakou tekutinou.
„A napij se už, nebo ti to naliju do krku“ Směje se modrooký zrzek odcházeje od lavičky doprostřed parketu, kde to pořádně rozjíždí a určuje, co mají ostatní tancovat.
Zvláštní, ještě ani nezahlídl Harryho…
„Liame… totiž velký draku Payno? Co kdybychom se spolu šli podívat k těm malinám, myslím, že tam je Batman a volal na tebe, že za tebou přijel“ Co nejšetrněji jej od sebe odstrčil chytaje jej za obě ruce, ukazujíc mu směr malin.
„Batman?!“ rozkřičel se Liam na celé okolí utíkaje k malinám, kde zrovna Zayn sbíral maliny do nádoby z mixéru, kde už měl vanilkovou zmrzlinu a mléko.
Když se blondýn zbavil Liama, poprvé se napil ze zeleného kelímku, který mu už podruhé přistál v ruce, vonělo to po rumu, a když se napil, bylo to sladké jako kola a pak hořké jako rum. Viděl, jak Zayn podává Liamovi jeho koktejl a jak se vrací zpět za ním, všiml si, jak se dvě holky líbají na sedačce a asi pět kluků je podporuje hlasitými výkřiky a skladováním.
„V pořádku?“ Přišel k sedícímu blonďákovi na dřevěné lavičce usmívaje se nad jeho radostnýma zářícíma očima. Niall už vypil celý kelímek, kde byla minimálně polovina rumu, a vzhledem k tomu, že není zvyklí pít, působí to rychle.
„V největším, Zee… půjdeme si zatancovat?“
„Spolu?“
„Ne s Liamem, protože on je drak a já jeho otrok“ Zasmál se Niall, až teď si uvědomil, že ho pozval tancovat. Zayna, kluka, sakra, dojde mu to!
„Já bych radši s tebou“
„Fakt?“
„Jasně“
„Ahoj kluci“ Přistoupila k nim jedna bruneta, která s nimi chodí do třídy, Niall si nemohl vzpomenout na jméno.
„Ahoj Grace“ Pozdravil ji Zayn.
Aaa Grace
„Půjdeš tancovat Nialle?“
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanficNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)