15.Díl - Jakoby žárlil

1.3K 101 1
                                    

„Grace po tobě pokukuje“ Promluví v polovině filmu, Ladíme.

„Ne to nepokukuje, je to kamarádka“ Zasměje se blonďák upíraje zrak na obrazovku.

Už jsou to asi dva týdny, od toho co byl s Grace poprvé venku, a vážně se stali přáteli, je moc milá, oblíbil si jí, i když to znamená, že je na něj Zayn kvůli ní trochu nepříjemný.

Jakoby žárlil.

„Jo? Viděl jsem, jak si užívala, když si jí objímal…“ Řekne lehce závistivě.

„Ne tak to není, já dávám, totiž ty nelepší objetí, víš?“ Vesele se na něj usměje a z tureckého sedu se přehoupne na kolena a obejme Zayna okolo krku. 

„No jasně, ty klíště“ Štípne jej do boku, kam položil svoje ruce, když jej objal, užívaje si jeho vůni a blízkost.

„Nejsem klíště“ Cukne sebou po štípnutí a jednou rukou si začne bok ublíženě třít.

„Herečko“ Směje se lechtaje jej na žebrech pod trikem.

„Né Zayne! To lochtá“ Směje se jak pominutý a lehaje si přes Zaynovi nohy se kroutí snaže se dostat od Zaynových prstů.

„O to jde, víš?“ Směje se s ním přejížděje po jeho hubeném těle tam a zpět prsty. Bolestivě jej štípá do boků a lochtá na žebrech.

Niall se brání, rukama se snaží Zayna lochtat nazpět a doslova křičí smíchem. Podaří se mu zvednout ze Zaynových nohou a překulit se na záda na druhý konec sedačky, kde celý udýchaný popadá dech. Zayn jej ale nenechá na pokoji a znovu se na něj vrhá a opět jej lochtá na bocích a žebrech. 

Niall zvedne hlavu ze sedačky v návalu všech Zaynových lechtivých doteků a střetnou se se Zaynem čely a ozve se dunivý zvuk. Oba se přestanou ve veškeré činnosti, posadí se a chytí se za čela.

„Promiň“ Ozvou se oba najednou a začnou se smát. Zayn stáhne svou ruku ze svého čela a natáhne ji k Niallovi, pohladí jej po červené a lehce vlhké tváři od toho jak brečel smíchy a podívá se do jeho modrých očí.

Uchopí jeho obličej do dlaní, palci přejede po tvářích a s pohledem do jeho očí se k němu rychle přiblíží a natiskne své horké rty na ty jeho. Niall sebou překvapeně cukne a vytřeští oči. Ale pak si uvědomí, že je to Zayn, kluk který ho naprosto očaroval a několikrát jej dostal do rozpaků, spolubydlící se kterým je nekonečná sranda a věrný přítel. A taky, sám už několikrát přemýšlel nad tím, jak asi líbá. Oči uvolněně zavře a nechá se pohltit Zaynovými horoucími polibky. Líbají se pomalu, vlhce a měkce, žádné tvrdé násilné uslintané polibky. Je to příjemné a romantické a hezké a Niall má pocit, že mu netřeští hlava, jen z toho, jak se bouchli čely o sebe. V břiše jej příjemně šimrá, konečky prstů mu brní a srdce mu bije stokrát rychleji.

Zayn úplně šílí z toho, že jej opravdu líbá, a že je to tak… pěkné, křehké a… nikdy by neřekl, že když jej opravdu políbí, bude to tak dokonalé. Myslel, že jej třeba políbí a Niall vyděšeně uteče a on si uvědomí, že Niall je sice moc roztomilý, ale stejně jej přitahují dívky, ale … ne.

Niall ho přitahuje.

Až po celé minutě se blonďák s obavami odpojí, neví, jestli to třeba nějak nepokazil… takhle se líbal poprvé.

„Já… promiň Ni… prostě jsem…“

„Ne v pořádku, já…“

„Prostě se…“

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat