Pardon, pardon, pardon... Je to zase týden, já vím, ale není to zas tak moc, ne?:) Doufám, že se vám to bude líbit, dalo mi to docela práci, protože tohle mi moc nejde...
Děkuji za krásné komentáře a příjemné čtení!:)
Niall se natáhne rukou po lemu Zaynových volných tepláků na spaní chystaje se je sundat, ale Zayn jeho ruku zastaví a přisune si jí k obličeji, párkrát jej políbí na klouby a pak promluví.
„Neměl bych se nejdřív spíš já dotýkat tebe?" Jemně se na něj uměje zpoza jeho drobné kostnaté ruky.
„Ne" Odpoví okamžitě a Zayna to zarazí.
„Ne?"
„Ne, že bych nechtěl, jen... stydím se už teď, a to máš být nahý ty... chápeš?" Sklopí pohled nepřestávaje se nesměle usmívat. Ne, že by nikdy nepřemýšlel nad tím, jak to bude probíhat, až se budou milovat, jak vypadá Zayn nahý a jak bude velký, ale teď jej to lákalo mnohem víc, než kdykoliv před tím.
Tedy, vidět Zayna nahého.
A dotýkat se jej.
To druhé až pak, doma, někdy později.
„Tak dobře..." Zašeptá povolně a Niallovu ruku přesune zpět na lem svých tepláků. Nechá ho dělat, co jen chce.
Niall zahákne jeden prst za okraj a přejede s ním po celé délce gumy, která je všitá zepředu v teplácích. Lehne si na bok, vedle Zaynova těla, aby se mu lépe svlékal a dlaněmi vpluje pod gumu na bocích a nechá je tam položené. Políbí Zayna na rty a za stálého líbání posouvá dlaně níž po stranách jeho stehen až ke kolenům.
Odpojí se z polibků.
Je slyšet hlasité polknutí, když odhalí Zaynův napůl vzrušený penis a látku tepláků sesune až k jeho kolenům, odkud si je Zayn sám svlékne. Ruku fascinovaně sune po Zaynově stehně nahoru, konečky prstů lehce zavadí o Zaynův penis a sune jí až na podbřišek.
Zayn hlasitě vydechne, když Niall zavadí prsty o jeho penis, který nabývá na tvrdosti. Je to zvláštní, pro ně oba. Niall se nikdy nikoho nedotýkal na intimních místech, je to pro něj nové a neobjevené, ale moc se mu tu líbí. A Zayn by nikdy nevěřil, že se dokáže vzrušit takhle rychle, jen při blonďákově nevinném pohledu a jedním dotykem jeho prstů.
Niall chvíli přemýšlí, ale když Zaynův penis je tak plný, velký a vzrušený, že jej to donutí k tomu, aby jej jemně pohladil přes celou délku. Trochu se bojí, že je moc nezkušený na to, aby se to Zaynovi líbilo, ale vidí, že zatím, ač skoro nic neudělal, se mu vede dobře.
„Niallere, jestli nechceš, nevadí... Ale mohl bys,... prosím?" skoro ta slova zavzdychá, když Niall už po několikáté prsty přejíždí v těsné blízkosti jeho penisu.
„Proto jsem si tě svlékl" Poví, co nejsvůdněji jak dokáže, alespoň se o to snaží. Zaynovi spíš přijde roztomilý a nevinný.
Nahne se k Zaynovi, kterého chvíli na to políbí na pootevřené rty, ihned vpluje jazykem do jeho úst a pomalu se s ním mazlí a hraje. Je to hezké, příjemné a pro oba úplně jiný polibek, než který si doposud dávali.
Niall doufá, že polibky Zayna trochu odvedl od myšlenek na jeho plně vzrušený penis a rukou se pomalu přesune z jeho krku přes hruď a bříško až na jeho erekci. Opatrně, tak aby se Zayn nelekl, ale i tak, aby si ten dotyk oba užili, jej vezme do ruky a trochu stiskne. Zayn vzdechne do jejich polibků a pohne pánví proti Niallově ruce. Je to úplně jiné, než když se sebe dotýká sám, nebo když se jej dotýkala dívka, mnohem lepší, vzrušující a plné lásky a péče.
Černovláskův horký dech Nialla ovane a on se s potěšením usměje. Libí se mu, jak Zaynův penis lehce klouže v jeho ruce, když po něm pomalu přejíždí.
Je asi fascinovanější, než by mě být, když pozoruje, jak se lesklý žalud skoro ztrácí pod předkožkou, když obtočenými prsty pohybuje nahoru a dolů.
„Nialle, bože" Zasténá hlasitě do jeho rtů po několika minutách práce Niallových šikovných prstů. Zayn se trochu prohne v zádech, když Niallovi tahy začínají být rychlejší a se zavřenýma očima dál spolupracuje v měkkých a krátkých polibcích, které se Niallovi snaží vracet, ač udýchaně.
Niallovi začne být nepohodlné, jak se k němu musí ze strany naklánět, tak se přesune na jeho stehna, na která se opatrně posadí, tak aby to bylo pohodlné pro oba. Ruku vrátí zpět na Zaynův penis, po kterém několikrát rychle přejede rukou obtočenou kolem něj. Zayn znova hlasitě zasténá, ač se jej Niall snaží tlumit polibky.
I když líbat jeho rty by chtěl, i kdyby byli doma a měli by na tohle úplné soukromí.
„Zee, jsem fakt rád, že se ti to líbí..." Odmlčí se a hluboce jej políbí, aby zase nevypustil ze svých úst sten, a taky protože, Zaynovi rty jsou prostě úžasné.
Až sám sobě závidí, že jej může líbat...
A dotýkat se jej.
„Ale musíš být tišší" Dopoví.
„Snažím se, ale když ty jsi tak-" Přeruší jej další sten, když Niall nepřestává s pohyby jeho nezkušenou rukou.
Zayn by určitě řekl, že to umí bravurně.
Niall se potěšeně usměje a Zayna po několikáté políbí na rty, a tím mu naznačí, že to nemusí dopovídat. Znovu se začne soustředit na Zaynův prokrvený penis a rychlé tahy jeho ruky. Ruku okolo erekce obmotá pevněji a doufá, že to bude mít pozitivní účinek.
Zayn jednou rukou pustí prostěradlo, které do teď svíral a přesune jí na Niallův zadeček. Hladí jej a stiskává a připadá mu, že jemu samotnému se to líbí víc než Niallovi.
Ač Niall začne hlasitě vydechovat do polibků, které jsou teď mnohem vášnivější, než před malou chvílí.
„Nini, já už asi..." Niall jej to nenechá doříct, protože ještě zrychlí své tempo a zesílí stisk, aby Zaynův orgasmus přišel, co nejrychleji.
Taky jej už trochu bolí ruka, ale pro Zayna cokoliv.
Zayn začne pohybovat boky proti blonďákově ruce a neubrání se stenům, které vypouští do Niallových rtů. Cítí, že se za chvíli dostane do vytouženého cíle a teprve teď se začíná před Niallem trochu stydět. Přece jej právě honí a vidí nahého, bože...
Odpojí se z polibků, Niallovu půlku až bolestně stiskne, pevně k sobě přitiskne oční víčka a prohne se v zádech, když jeho sperma potřísní jeho bříško a Niallovu ruku. Nevydá při tom ze sebe žádnou hlásku, ale když jeho orgasmus odezní, hluboce vydechne a povolí všechny svaly v těle.
„Nialle" Zašeptá skoro bezmocně, když se blonďák celý unešený z toho, že někoho dovedl k orgasmu, vrátí k jeho rtům.
„Děkuju" Šťastně jej políbí.
„Ni, ty děkuješ mě?" Zpozorní, když si uvědomí Niallova slova. Je ještě stále trochu v šoku z předešlých minut.
„Jasně, dovolil si mi, se tě dotýkat, a mohl jsem tě dovést k orgasmu" Lehce se zasměje a políbí jej na klíční kost, protože...
Viděli jste Zaynovi klíční kosti?
„Ty jsi pako"
„Podám kapesník" Uvědomí si, že jeho ruka celá od spermatu stále svírá už ochabující penis a i na Zaynově bříšku je sperma. Z nočního stolku podá krabičku s kapesníky a dva z ní vytáhne, jedním utře sebe a druhým Zaynovo svalnaté bříško, které zbožně pozoruje.
„Miluju tě" Zašeptá Zayn, když blonďatý sesedne z jeho klína a slézá z postele, aby mohl kapesníky vyhodit.
Než se Niall stihne otočit k posteli, po tom, co kapesník vyhodil do odpadkového koše a oplatit mu slova lásky, Zayn už spí.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)