„Jsem vážně nervózní“ Přizná staršímu, když se blíží ke škole, před kterou na ně čekají Zaynovi kamarádi. Liam, Harry a Louis.
„Nemusíš být, oblíbíš si je a oni tebe taky, a navíc… hele Louis do Anglie přijel taky kvůli studiu před dvěma roky a hele? Je z něj náš nejlepší kamarád a zůstal tady… a mezi jím a Harrym je to možná o něco vážnější“ Zasměje se na konci věty.
„Neříkal si, že není odsud…odkud je?“ Ptá se se zájmem. A nenápadně se snaží zpomalit jejich tempo chůze, aby setkání s nimi, co nejvíc oddálil.
„Je to Francouz, ale anglicky umí bravurně, zvláštní, když Frantíci neradi mluví anglicky…“
„Co? Fakt?“
„No oni se francouzštiny hodně drží a-“
„Ale to nemyslím! On je vážně z Francie? Vždycky jsem se tam chtěl podívat…“ Říká s nadšením blonďák a na setkání s Louisem a ostatními se začíná těšit.
„No je no…“ Uchechtne se „Myslím, že letos je tam školní zájezd…“ Dodá.
„Opravdu? To by bylo skvělý, kdybych tam mohl!“ Je nadšením bez sebe a začne Zaynovi třást s rameny
„Klid Ni“ Směje se na celé kolo. Niall se po chvíli uklidní a přestane vyšilovat a jde spořádaně jako normální člověk vedle Zayna směrem ke škole.
„Jo a ten Harry s Louisem, oni spolu…?“ Neví, jestli to má říct, stydí se.
Netuší proč.
„Chodí? Ne, myslím… myslím, že ne… ale něco mezi nimi je, všichni to vidíme“
Niall by ještě něco řekl, ale to už jsou moc blízko lidem, kteří na ně mávají a pokřikují různé pozdravy.
„Nazdárek Zayne… Ty jsi určitě Niall, že?“ Mávne na pozdrav brunet menšího vzrůst se silným francouzským přízvukem a vysokým hlasem. Nejspíš Louis.
Blonďák jen nejistě přikývne a pozoruje ostatní, jak si jej prohlíží.
„Jsem Liam“ Podá mu s úsměvem ruku hnědovlasý, svalnatý kluk.
„Niall“ Špitne a potřese si s ním.
„Harry, těší mě“ Hrne se k němu poslední, vysoký a kudrnatý kluk.
„Niall, mě taky“ Lehce se usměje a když si potřese rukou i s ním, udělá krok vzad zpět k Zaynovi.
„No tak, nemusíš se stydět, jsme úplně normální jako ty“ Zasměje se Liam.
„Až na Louise, ten je trochu…“
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanficNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)