Nepřestává mě udivovat, jak obsáhlé a krásné komentáře dokážete psát ♥ Moc vám všem děkuju a jako poděkování tady máte trochu delší (Nejenom delší...) díl než normálně...:)
(Málem jsem to rozdělila na dvě části, protože to je fakt docela dlouhý... :D)
Snad si to užijete, dalo mi to fakt práci...
♥♥♥
„Kde jsi takovou dobu?" Ptá se starší z postele hned, co blonďatý vstoupí do dveří pokoje.
„Zee? Myslíš, že máme kondomy?" Ptá se jej s ledovým klidem ignorujíc jeho otázku.
„Co...Cože?" Skoro se zakoktává absolutně překvapen Niallovými slovy.
„Tak máme?" Optá se znovu a přesune se k Zaynovy na postel, kde si klekne na kolena asi metr od staršího. A Zayn si všimne, že pod jeho košilí, která mu mimochodem moc sluší, nic nemá.
„Myslím, že...jo?" Hlasitě polkne a ani se nesnaží schovávat svou překvapenost a obdiv nad Niallovým tělem.
V pokoji je šero, taková příjemně oranžová barva, která vede z chodby osvětluje místnost a dodává to romantickou atmosféru.
„Ni, co se-" Nestihne ani doříct zrovna načatou větu a blonďák už jej líbá na rty. Jemně, s láskou a naprosto oddaně. Rty jemně klouže po rtech tmavovlasého, párkrát skousne dolní ret, vsaje horní, nebo jej polaská jazykem. Jedno koleno má mezi nohama staršího, ruce položené na čerstvě oholených tvářích.
„Pojď se milovat Zee" Zašeptá roztouženě rukou přejížděje po svalech na odhalené hrudi. Je stále trochu nervózní, ale snaží se působit sebejistě a odhodlaně, ale zároveň nic nepředstírat.
„Co-"
„Říkali jsme, že se to stane samo, tak tomu trochu pomáhám ..."
„Ty už jsi připravený? Nikam nespěcháme..." Skočí mu hned do řeči. Musí si být stoprocentně jistý, že je Niall připravený, a že to chce z vlastní vůle. Musí vědět, že jej do toho nějak nenatlačil, nebo že to nedělá jen kvůli tomu, aby si jej udržel. Ví, že se domluvili, že se to stane samo, ale stejně se musí ujistit.
„Jo, Zee, jinak bych se tě tady nepokoušel svádět, ale ty mi to musíš zkazit tou tvojí starostí" Lehce se zasměje krátce jej líbaje na rty.
„Myslel jsem, že počkáme do půlročního výročí od začátku vztahu..." Trochu to vypadá, jakoby to Zayn nechtěl, jakoby se vymlouval a Nialla to neskutečně raní.
Proč by měli čekat, když se to má stát samo?
„Ty mě nechceš?" Stáhne svou ruku z jeho hrudi a koleny se po matraci šoupne trochu od něj. Zayn v jeho očích vidí záblesk bolesti a zklamání, tohle nechtěl. Niall se posadí na paty a frustrovaně vydechne, chystá se něco říct, ale Zayn jej předběhne, musí to zachránit dřív, než si Niall začne myslet svoje.
„Ni, broučku, to víš, že tě chci, strašně, strašně moc se s tebou chci milovat... Ale chci se jen ujistit, že to neděláš jen kvůli nějakému pocitu, že musíš, nebo něco takovýho... To bych si nikdy neodpustil, do ničeho tě netlačím dobře?" Ujistí jej přitahujíc si jeho tělo do své náruče.
„Trochu jsem se lekl, že nechceš..." Zašeptá mu do kůže líbaje jej někam doprostřed hrudi.
„Samozřejmě, že chci..." políbí jej na čelo, na nos a když Niall zvedne pohled i na rty.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
أدب الهواةNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)