„Už jsem si myslel, že ses na mě vykašlal“ zašeptal mu do vlasů pevně objímaje jeho malé tělíčko. Niall byl asi o půl hlavy menší než černovlásek, tělo měl drobounké a hubené, nožky měl jako párátka, ale ruce a ramena měl svalnaté, což Zayna docela překvapilo, vzhledem k jeho jinak drobnému tělíčku.
„To bych přece neudělal“ Usmál se na něj blondýn a prohlédl si Zayna od hlavy až k patě. Před tím to nestihl, Zayn se na něj hned vrhl, což jej překvapilo, mile překvapilo.
Ebenově černé vlasy měl vyčesané nahoru, zlatavě hnědé oči lemovaly dlouhé, husté řasy, rovným nosem se moc nezabýval a přeskočil rovnou na jeho plné, skvěle tvarované rty, byly vážně polibku hodné, ostře řezaná brada a tvář byla posetá pár denním strništěm, které mu dodávalo na mužnosti. Pod dlouhým štíhlým krkem, měl statná ramena, hubené paže, svalnatý, mužný trup, a svůj pohled zakončil na hubených, dlouhých nohách.
Zayn se zasmál, a Niall si všiml, jak vystrkuje růžový jazyk mezi čistě bílými zuby, když se směje, bylo to roztomilé.
„Nepozoruj mě tolik“ řekl Zayn jakoby si ho snad on sám neprohlížel, jenže Niall si toho nevšiml.
Blond vlasy měl spadlé do čela, krásné, přímo dokonalé modré oči zářily už na dálku, a bylo to první čeho si na něm Zayn všiml, malý nos, který zdobilo několik sotva viditelných pih, široký úsměv, který rozdával na všechny strany, čistě bílé zoubky vypadaly rovně, ale měl na nich rovnátka, svalnaté paže, úzký pas a štíhlé nohy. Díky opravdu roztomilému obličeji a drobné postavě vypadal tak na čtrnáct, ne na sedmnáct, to se Zaynovi líbilo, jak byl drobounký, křehký.
Moc se mu líbil.
Vypadal ještě nevinněji, než ve skutečnosti byl, ale byl vážně roztomilý.
„Ukaž“ Usmál se černovlasý a vzal do ruky Niallův kufr, který byl vážně těžký, nechápal, jak to mohlo utáhnout takové malé kotě.
„Ne to je-“ Nedořekl to, protože ho Zayn zastavil a vytrhl mu kufr z rukou, když se mu ho snažil vzít.
„Tak děkuju“ Sklopil stydlivě pohled a jeho tváře nabrali červenou barvu.
Aww je k sežrání. Sakra Zayne, uklidni se!
„Vždyť ten kufr sotva uneseš“ prohodil jen tak mimochodem Zayn, když šli letištní halou směrem k východu.
„To není pravda“ Osočil se Niall a tašku, kterou měl přes rameno, si víc natáhl, protože mu klouzala z ramen. Zamračil se a něco nesrozumitelnýho si zabrblal, Zaynovi připadal pořád roztomilejší, sakra nejsem gay!!
Na kluky možná ne, ale na Nialla určitě...
„Jaký si měl let? Máš doufám hlad“ Ignoroval jeho slova a snažil se navázat nové téma.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanficNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)