24. Díl - Pro tebe cokoliv

1.4K 102 2
                                    

Tak jsem tu s dalším dílem a doufám, že se to tady trochu rozjede a bude vás víc:) hvězdičkujte a komentujte, dělá mi to neuvěřitelnou radost! 

 

Příjemné čtení.

 xx

---

„Copak je?“ Ptá se, když se tělo drobnějšího dere pod jeho přikrývku a stáčí se do klubíčka, co nejblíže u Zayna.

„Je mi příšerná zima“ Skoro drkotá zuby.

„Já tě zahřeju“ Šeptaje do jeho vlasů si jej přitahuje těsně k tělu oblečenému jen v teplákách na spaní.

„Nepomáhá to“ Poznamená po chvíli, kdy stále cítí, jak zima proudí celým jeho tělem. Má pocit, jakoby si zahřál jedno místečko, druhé mu hned začalo mrznout.

„Dojdu ti pro teplejší oblečení a pro další deku, zatím na sebe hoď mojí“ Hladě jemnou tvář Nialla opouští teplou postel a jde do vedlejšího pokoje, kde bere deku z postele, svetr a tepláky ze skříně a vrací se zpět do ložnice.

„Budeš muset vylézt, pod dekou si to asi neoblíkneš, Ni“

„Už lezu“ Zašeptá nakřáplým hlasem nejistě ze sebe shazujíc obě deky.

„Ale rychle“ Zayn mu pomůže navléknout si na tělo teplý svetr a na holé hubené nohy tepláky, rychle jej zabalí do první vrstvy teplých peřin, zastrká jí po stranách jeho těla, přehodí další dvě deky a ty zastrká jen ze strany, u které nebude ležet on. Pak si k Niallovi lehne tak, aby co nejvíc jeho tělesného teplo šlo k mladšímu přes deky a pořádně se zahřál.

„Asi máš horečku“ Poznamená, když přiloží rty k Niallově čelu.

„Jo, a zimnici“ Poznamená mladší.

„Snaž se usnout broučku“

„Děkuju, že se o mě takhle staráš“ Zamumlá těsně před tím, než usne s nohami skrčenými těsně k tělu.

„Pro tebe cokoliv“

---

„Kotě, myslím, že bude nejlepší, když zajedeme k doktorovi“ Poznamená starší, když pomohl Niallovi vymotat se ze všech dek. Když mu sundal i teplý svetr, triko se mu trochu vyhrnulo a Zaynovi se vystavilo mléčně bílé ploché bříško s proužkem světlých chloupků táhnoucími se od pupíku směrem k lemu tepláků.

Niall si okamžitě triko stáhne tam, kam patří, když si všimne Zaynova pohledu.

„Promiň“ Šeptnou oba najednou. Zayn se k němu s úsměvem natáhne a lehce jej políbí.

„Co ty na to? Zajdeme k tomu doktorovi? Protože v noci si měl vysokou horečku a zimnici, měli bychom jít…“

„Ew, no…um…“ Vážně se mu k doktorovi nechce, je to zbytečnost a Zaynovi by akorát přidělával starosti. 

„Fajn, běž se oblíknout“

Niall jen nespokojeně zamručí, ale jde se připravit. Zayn mezitím namaže toasty Nutellou, aby se Niall alespoň trochu najedl a uvaří mu ovocný čaj. Po snídani se oblíknou do teplých bund, nasednou do auta a jedou do centra, kde má Zayn doktora.

--

„Běž si lehnout, já ti přinesu prášky a uvařím něco k obědu, pak se prospíš, jo?“ Políbí jej na čelo po tom, co se vrátili od doktora, který Niallův zdravotní stav ohodnotil jako chřipku a předepsal mu léky na jeden týden.

„Dobře“ Zachraptí a za chůze si svlíkaje úzké džíny se odebírá do Zaynova pokoje, kde jen v teplém velkém svetru, boxerkách a huňatých protiskluzových ponožkách ulehá do postele.  Zayn mu po chvíli přináší tři různobarevné prášky, které zapíjí teplým čajem. Na snížení horečky, proti kašli a na uklidnění, aby se mu líp spalo. Třetí prášek zabírá bravurně a on po chvíli usíná.

Zayn se rozhodne k obědu připravit, něco, co by se Niallovi dobře polykalo, když ho tolik škrábe v krku a udělá rajskou polívku s písmenky. Když do pokoje přinese plnou misku, nový čaj a prášky k obědu na tácu, Niall spokojeně spí zachumlaný až po uši v dece.

„Ni, dáš si oběd?“ Pohladí jej jemně po vlasech a mimoděčně mu rukou zkontroluje stav teploty.  

„Musím?“ Optá se tichým sotva slyšitelným hláskem.

„Samozřejmě, že ne, můžeš si dát později, nechám tě spát“ Lehce se na něj usmívá hladě jeho vlasy.

„Mohl bys tu chvíli být semnou? Alespoň než usnu“ Zamumlá do deky smutně koukajíc modrýma očkama.

„Jistě, broučku“ Tác položí na psací stůl a lehne si k boku mladšího zachumlaného v dece.

„Pojď pod deku“ Zašeptá.

„Jestli se nebojíš, že se nakazíš“ Otočí se čelem k hnědookému a bolestivě zakašle.

„To mi dělá nejmenší starost“ Líbaje jej na čelo si vleze pod deku a proplete si s ním nohy.

„Takhle je to super“ Zašeptá do krku staršího a lehce jej tam políbí.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat