38. Díl - Stane se to samo

1.3K 91 7
                                    

Bože můj vy jste tak úžasní, ty vaše obsáhlé komentáře, velký počet hvězdiček a přečtení... ♥ Jste vážně skvělý a proto tu máte podruhé v týdnu další díl :) (navíc je neděle :D) 

Díl to je vlastně  o ničem, ale také docela důležitý... No uvidíte na konci:) 

Příjemné čtení :) ♥

---

Probudí jej nepříjemný zvuk vycházející z jeho telefonu, který oznamuje, že někdo volá. Co nejrychleji, tak aby neprobudil mladšího, který se mu tiskne na záda, se natáhne k nočnímu stolku a přijme hovor.

„Lou?"

„Zee-" Začne Louis zvesela, ale Zayn jej hned tichým hlasem přeruší.

„Počkej, jen se dostanu z postele" Zašeptá a opatrně ze sebe sundá Niallovu drobnou ručku, která jej objímá okolo pasu.

Jakmile se s mobilem u ucha dostane do kuchyně, oddechne si, že spícího blonďáka nevzbudil.

„Co potřebuješ?" Řekne stále tichým hlasem do mobilu a začne si upravovat vlasy v odrazu mikrovlnné trouby.

„Šukali jste?" Zasměje se.

„Tak co?" Ozve se Harryho nedočkavý hlas v pozadí.

„No tak kluci..." Pokárá je Zayn s úsměvem na tváři.

„Asi takhle... Možná, kdybych se tolik nebránil tak jo... Ale to vůbec není vaše věc" Tiše se zasměje a začne jednou rukou vyndávat z lednice věci na snídani.

„Ty vole, ty ses bránil?" Ozve se Louis.

„Nebudu s ním spát, když je opilý"

„To ti schvaluji" Zakřičí do telefonu Harry.

„Já teda ne, jen mu ho tam vraž"

„Louisi!" Vykřikne Zayn i Harry zároveň.

„Dej mi to"

„Ahoj Zee, hele vůbec to nadržený hovado neposlouchej, my jsme na svoje poprvé taky nespěchali" Zayn si je jistý, že slyší v Harryho hlasu úsměv.

„Asi takhle kluci, já a Niall spolu budeme spát, až budeme chtít, a vám do toho nic není... Jo a Hazz? Až přijdou ty lubrikanty a kondomy řekni, kolik ti dlužím"

„Jasan, pak tě zaučíme" Ozve se zase Louis, pak Harryho smích, Louisův křik a pak to vypadne. Zayn se pro sebe zasměje a nevědomky, že za ním stojí Niall začne připravovat opečené tousty s Nutellou.

Lekne se, když se mu dvě drobné ruce obmotají okolo pasu a přitáhnou si jej k tělu. Niall jej párkrát pohladí po vypracovaném bříšku a pak ruce nechá na podbřišku.

„Omlouvám se, jak jsem po tobě včera neustále vyjížděl, byl jsem fakt hrozný já-"

„Bylo to sladký" Otočí se přes rameno a věnuje mu krátký polibek na rty.

„Myslím, že bychom to měli přestat řešit, prostě jen počkáme, až se to stane... Může to být dneska večer u televize na gauči, nebo zítra, klidně hned teď a tady, je to jedno..."

„Je ti jedno kdy a kde se to stane?"

„Takhle jsem to nemyslel... Sakra... Spíš, jsem myslel, že bychom neměli přemýšlet nad tím, kdy řekneme: Tak a teď budeme mít sex... Spíš, se to prostě stane samo" Usměje se. A Zayn si všimne, že se zase červená.

„S tím souhlasím" Políbí jej na rty.

„Už jsem ti říkal, že krásně líbáš?" Zeptá se Niall po dlouhém, procítěném polibku.

„Hm... Párkrát jo" usměje se a znovu jej políbí.

-------

Tak jo Nialle, to je v pohodě, nic to není....

Několik miliard hetero dívek to zvládlo před tebou i statisíce gay kluků, možná i miliony, takže ty taky.

Po fyzické stránce by mělo být všechno ready, tak...

Agh sakra...!

Po té psychické to je horší...

Mladý blonďák sedí na vaně a sebe samého přemlouvá, že je připravený. Je, nenutil by se, kdyby nebyl, nebo by nechtěl, spíš nemá odvahu, jen tak nakráčet do ložnice jen v županu. Kde jeho přítel, který se sprchoval před ním, leží na posteli a čeká na něj, aby mohli jít spát. Jenže mladší Niall nechce jít spát, alespoň ne teď, až tak za hodinku, možná ještě později.

Říká si, že je v pořádku, že je tak nervózní, je to jeho první zamilování tudíž i první milování, to přeci není jen tak, ne? Jasně, něco už mezi nimi proběhlo, nějaké to honění, kouření a zasouvání prstů do jeho zadečku se mu také moc líbilo, ale....

Před samotným aktem je trochu nervózní....

Jasně, neví, jestli se to dneska vážně stane, protože se o tom se Zaynem nebavili, ale... Mohlo by a on už to prostě chce. Se Zaynem spolu nechodí ani půl roku (dobře, jsou to necelé tři měsíce), ale nejdřív myslel, že by si na půlroční výročí dali nějakou dobrou večeři a pak na to vlítli, ale nemůže dál čekat. Stačí mu Zaynovy blízké narozeniny.

A teď je to tady, sedí v koupelně, fyzicky absolutně připravený na pohlavní styk s mužem a psychicky ne moc připravený na první milování s jeho láskou.

Přemýšlí, že ten župan, je trochu pitomý a pak zahlédne na věšáku Zaynovu černou košili, kterou měl dneska na sobě. Přejde po koupelně a košili vezme do rukou, chvíli si jí prohlíží a užívá si dotek hebké látky na jeho rukou a pak k ní přičichne. Je to přesně Zaynova vůně, takhle voní jeho polštář, veškeré jeho nošené oblečení a on sám. Rozváže malý uzlík na pásku bílého županu a shodí ho ze svých ramen. Očima sleduje padající župan a pak se od paty až k hlavě prohlídne v zrcadle, které stojí naproti němu. Trochu zatáhne už tak dost ploché bříško a ještě víc mu vylezou všechna žebra.

Měl by posilovat.

Otočí se a očima spočine na kulaťoučkém malém zadku trochu s ním hýbaje. Lehce se zasměje přetahujíc si košili přes hlavu. Černá látka dosahuje do poloviny jeho stehen, kde by některé holky ze třídy usoudily, že má moc dlouhé šaty. Košile mu je dost volná a pohodlná.

Fajn, je připravený. Plně odhodlaný čelit strachu a studu, plně odhodlaný se Zaynovi oddat.


Asi je vidět, že tu druhou část mám napsanou už celkem dlouho, přitom tu první, jsem napsala před chvílí... No snad to nevadí a budete se těšit na další o něco pestřejší díl :) 

Jen tak mimochodem, mělo se to stát o pár dílů později, ale přemluvily(i?) jste mě :) 

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat